Ja, en dan word ze ineens wel zwanger... van Mikequote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef flanken het volgende:
of wiet gaat dood sjors komt terug en erg verdrietig mike en bing troosten haar en hebben seks en krijgen we strijdt te zien tussen bing en mike
zo ver ik weet hebben anton en Bianca zelfde contract als maxime dus die gaan er 3 maanden niet eruitquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als het Mike is blijft er weinig meer over gezien de Bouwhuisjes er straks ook voor drie maanden uitgaan.
Dacht van mij hahaha, had ook gekunnen want heb niets opgezocht, maar staat me iets van bij dat je een x aantal keer moet hebben gesprongen voor dat je dat ding krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dacht van mij hahaha, had ook gekunnen want heb niets opgezocht, maar staat me iets van bij dat je een x aantal keer moet hebben gesprongen voor dat je dat ding krijgt
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:18 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:36 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:00 schreef AudreyParker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:02 schreef Frey het volgende:
[..]wat denk je van wiet hoe noud zou noud reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen in elk geval niet zeggen dat er geen hond naar kijktquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef Frey het volgende:
De schrijvers weten hun doelgroep in ieder geval wel goed te bereiken.
Ik ben voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Misschien dat je met de Nina-theorie wel goed zitquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:15 schreef Frey het volgende:
Geen idee, ik zat er tot nu toe telkens naast.
het bewijs de schim de beelden liegen gaat denk ik over wiet die een foto maakt met als achtergrond van lorena. het onslag het breek lucas op ninaquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:15 schreef Frey het volgende:
Geen idee, ik zat er tot nu toe telkens naast.
Wat bedoelen ze precies met het ontslag?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef flanken het volgende:
[..]
het bewijs de schim de beelden liegen gaat denk ik over wiet die een foto maakt met als achtergrond van lorena. het onslag het breek lucas op nina
wat denk jij
misschien is iemand ontslagen bij dansetoriaquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze precies met het ontslag?
Wiet, toen Lucas haar niet meer wilde zien na het vreemdgaan van Noud.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:24 schreef flanken het volgende:
[..]
misschien is iemand ontslagen bij dansetoria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |