SPOILER: GeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Periode MolenaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Periode ScheringaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klappers
Prijzenkast:
Landskampioen (2x) 1981, 2009
Eerste divisie (3x) 1960 (als Alkmaar '54), 1996, 1998
KNVB beker (4x) 1978, 1981, 1982, 2013
Johan Cruijff Schaal (1x) 2009
[ Bericht 1% gewijzigd door Dagoduck op 03-08-2013 22:09:36 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Veel gezien inderdaad!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tegen Ajax speelde hij wel goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ha, rood voor Heerenveen debutant!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Klopt. Ajax speelde erg aanvallend, en bij balverlies kwam er heel veel ruimte. Dan kan Beerens inderdaad zomaar 2 goede voorzetten geven in 90 minuten.quote:![]()
Beetje jammer dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou, de verdediging is versterkt. Wat een farce de eerste wedstrijd. Maar ja, dat hoort ook bij het AZ'er zijn. Volgende keer beter.![]()
AZers kunnen wel tegen een stootje of niet!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
Nou, de verdediging is versterkt. Wat een farce de eerste wedstrijd. Maar ja, dat hoort ook bij het AZ'er zijn. Volgende keer beter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben in 1992 ingestroomd, toen stond AZ 11e in de eerste divisie, Henk Wullems was trainer en Edwin Vork de spitsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZers kunnen wel tegen een stootje of niet!Ik heb ergere tijden meegemaakt dus
![]()
![]()
Ik in 2005, toen was ik 12quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben in 1992 ingestroomd, toen stond AZ 11e in de eerste divisie, Henk Wullems was trainer en Edwin Vork de spitsIk heb ergere tijden meegemaakt dus
AZ deed het wel goed en het was de club het meest dichtbij..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik wilde eigenlijk toen naar Ajax, maar dat mocht niet van mijn vaderquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik in 2005, toen was ik 12AZ deed het wel goed en het was de club het meest dichtbij..
Het andere alternatief was Telstar. Tja, dan toch maar naar AZ aan m'n vaders hand
![]()
Komende jaren gaan we nog heel vaak verliezen. Maar we komen er altijd weer boven op. Dat zag je vorig seizoen toch weer op een briljante wijze![]()
![]()
Wat speelde Viergever kansloos zeg. Werd helemaal scheel getikt door die Slagveer. Valt me ook op dat hij niet snel kan handelen. Als hij al even onder druk wordt gezet, weet hij niet meer wat hij moet doen.![]()
Ik nog niet zo lang, maar werd als jong kind aangetrokken door het spel, het stadion wat altijd zo vriendelijk was en de broodjes worst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk toen naar Ajax, maar dat mocht niet van mijn vaderHet andere alternatief was Telstar. Tja, dan toch maar naar AZ aan m'n vaders hand
![]()
Komende jaren gaan we nog heel vaak verliezen. Maar we komen er altijd weer boven op. Dat zag je vorig seizoen toch weer op een briljante wijze
Ik zal eerlijk zeggen dat ik de wedstrijd niet gezien heb, er was een feest en het was zo gezellig dat ik maar daar bleef i.p.v. voetbal kijken. Een vraag: Jammer is het natuurlijk maar was het ook echt een wedstrijd zonder potentie of waren de kansen er wel maar lukte het gewoon even niet? Potten zoals AZ-NAC en AZ-Groningen vorig seizoen waren niet om aan te gluren, was dit het wel?![]()
Tsjonge. Ik stond in schagen te hossen, maar blijkbaar was het dus niet wat we ervan verwacht hadden?![]()
Heerenveen was redelijk, AZ was slecht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:34 schreef wallofdolls het volgende:
Tsjonge. Ik stond in schagen te hossen, maar blijkbaar was het dus niet wat we ervan verwacht hadden?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik moest met lede ogen aanzien op de beeldschermen dat ik in het Geveltje zag in Schagen.
Het stond al 3-1 voor Heerenveen
'It's a boy'![]()
Oh ik dacht dat het er ere van Gay Pride was omgedoopt tot De Gayvelquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef Ivy_Mike het volgende:
Ik moest met lede ogen aanzien op de beeldschermen dat ik in het Geveltje zag in Schagen.
Het stond al 3-1 voor Heerenveen![]()
Zo, lekker even twee uurtjes in de zon gezeten.
Nu is het volledig dicht aan het trekken dus niet echt lekker meer om buiten te zitten:(Zonder wrijving geen glans![]()
Als Geer daar had opgetreden, dan had ik wel geloofdquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:09 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het er ere van Gay Pride was omgedoopt tot De Gayvel'It's a boy'![]()
Qué?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, lekker even twee uurtjes in de zon gezeten.
Nu is het volledig dicht aan het trekken dus niet echt lekker meer om buiten te zitten:(|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Whaha oeps... geen idee waarom ik dit hier postequote:![]()
Was voor een heel ander topic bedoeld!!Zonder wrijving geen glans![]()
Ik dacht al...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whaha oeps... geen idee waarom ik dit hier poste![]()
Was voor een heel ander topic bedoeld!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |