het is daar echt viessssss. in NYC ook trouwens. Ik stond op staten island, op een mooie zonnige dag. Dan zie je gewoon een deken bruine drap over manhattan hangen. bleeeeeh. Ijslandquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
Wow Mignonne, dat wist ik niet!!Weer wat geleerd
Ik dacht dat ze dat droegen omdat ze smetvrees ofzo hadden eigenlijk
Je ziet ze het hier in NL ook wel eens dragen namelijk (toeristen) en ik vind dat altijd zo maf, maar hier hebben we natuurlijk niet zo'n smog. Ik wist serieus niet dat dat zo ernstig was.
Dat ligt op een apart stapeltje en valt qua seizoen voor het merendeel net verkeerd met de matenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
weet je nog wat je van mij hebt liggen? En past t allemaal nog of?
74, ik ruil 'm voor een 68. Die 74 zag er echt huge uit! Alsof Saar er zo nog in kon (niet geprobeerd)...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Welke maat is dat. Ik droom over dat pakje.
dacht ik alquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat ligt op een apart stapeltje en valt qua seizoen voor het merendeel net verkeerd met de maten. Het was direct al zo warm dus de merendeel kon hij niet aan. De DPAM gaat misschien nog lukken! Das ook de tofste
.
Yep, maar er staan cm's bij. Meet dus even een kledingstuk van je kind op om te zien welke maat je nodig gaat in Koreaanse stijlquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:51 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Leuk! Alleen de maten zijn dus anders dan hier?
Nope, je bent niet de enige hoor. Ik vind het ook wat typisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:45 schreef Keshet het volgende:
Ik vind dat shirt met Doraemon (wie?) een beetje dubieus maar dat zal wel aan mijn zieke geest liggen.
Ja. Met een plaatje van een eikel ernaast.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:57 schreef mignonne het volgende:
wat is er typisch aan dan?
ik lees Rock Coco. Lezen jullie met je zieke geest allemaal Rock Cock ofzo?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja. Met een plaatje van een eikel ernaast.
Haha ok! Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
Yep, maar er staan cm's bij. Meet dus even een kledingstuk van je kind op om te zien welke maat je nodig gaat in Koreaanse stijl
Dat dus. En het plaatje van mignonne maak het niet veel beterquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja. Met een plaatje van een eikel ernaast.
Dat zo ongeveer idd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:10 schreef laziness het volgende:
Ik koop een duurdere van 30 euro of zo bij de H&M of WE etc en bij de Primark vorig jaar eentje van 9 euro voor op het kdv en modderdagen etc. Die van de primark heeft de zeer koude dagen ook doorstaan en de hele winter voor die 9 euro
Dus dat ben ik weer van plan.
Of hier in V&A zijn ook vaak prima jassen te krijgen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:12 schreef Juud79 het volgende:
Spewey, ik vind het wel eens tijd voor een stash foto
Ik kan ook prima voor minder slagen, voor meer heeft hier ook niet zoveel zin.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat zo ongeveer idd.
Had vorig jaar voor Floris een leuke jas bij c&a vandaan. En een bij de Wibra.
Maar mn rondje is idd h&m, c&a, we kan dit jaar ook wel idd (eerder niet aan gedacht eigenlijk), primark.
Ik ga geen 60 euro of meer aan een jas uitgeven. Ik kan ook prima voor minder slagen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan ook prima voor minder slagen, voor meer heeft hier ook niet zoveel zin.
Ik had een degelijke jas bij de primark gekocht voor 25e ofzo en een cars 2e hands voor 3,50.
Die cars jas moest en zou elke dag aan.
Die heb ik in jongensversie, fijn ding is dat denk ik! Maar die gaat hij pas over een jaar op zn vroegst passenquote:
van mij is die eerste, (zie geen foto) 2e iig nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:13 schreef Mineola het volgende:
[..]
Die heb ik in jongensversie, fijn ding is dat denk ik! Maar die gaat hij pas over een jaar op zn vroegst passen
Verder heb ik deze [ afbeelding ]
of deze (ik weet het niet zo goed meer) van KD overgenomen
[ afbeelding ]
En ik regel d'r nog een goedkoop kdv/modderbuitenspeeljasje bij. Of juist iets heel netjes.
Well done! Ik zoek me ook een slag in de rondte maar geen geluk tot nu toe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:42 schreef TimeJumper het volgende:
Ik koop winterjassen tot nu toe op marktplaats. Maat 86 en 92. Twee mexxjassen van elk 5 euro + 6.75 verzenden. En ze zien er als nieuw uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan was die misschien toch niet zo geweldigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:35 schreef twentemeisje het volgende:
Heeft Maxomorra me helemaal lekker gemaakt met een geweldige LP-print in hun Autumn-collection preview, is die helemaal niet gemaakt! Althans, ik kan 'm nergens vinden, ook niet op hun eigen website.
Welke? Iquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:41 schreef Logician het volgende:
Ik had een nieuw liandlo pakje gekocht, en wacht al 2dgn![]()
(webwinkel mp).
Ja exact die!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Welke? ILiandlo! M heeft er toevallig vandaag ook een pakkie van aan
.
[ afbeelding ]
En deze Maxomorra-print is dus verdwenen!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:46 schreef Marrije het volgende:
[ afbeelding ]
Maar mijn dochter heeft genoeg pyjama's.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:01 schreef pessie het volgende:
[..]dit is een jumpsuit! Voor overdag!
ja voor baby's, bij 1,5 is deze alleen nog leuk als pyjamaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:01 schreef pessie het volgende:
[..]dit is een jumpsuit! Voor overdag!
agreed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja voor baby's, bij 1,5 is deze alleen nog leuk als pyjama
Vind ik.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Well done! Ik zoek me ook een slag in de rondte maar geen geluk tot nu toe.
Mijn lief kreeg vandaag te horen dat zijn werkgever zo blij met hem is dat hij na een half jaar in dienst een royale loonsverhoging krijgt. Tijd voor... een 4FF-bestelling!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meisjeskind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog even dit:
Het is gelukkig veel te duur, maar kennen jullie deze al?
Van HasselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat fijn! Die wilde je laatst al zo graag
leuk!
Jammer van dat langspeelplatenprintje van Maxomorra... Al vond ik de kleur niet zo, de print wel heel erg leuk!
Jah tis ook een beetje afhankelijk van de print, maar die bambi's vind ik overdag voor een 1,5jarige niet meer zo luk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
agreed.
maaarrr, mijn dames kunnen nog wel jumpsuits aan!
oh nee, shopverbod
F heeft wel een hele toffe Molo trui. Maar dat is natuurlijk minder heftigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand een aan-foto van zo'n Molo jumpsuit? Ik vind ze namelijk zó niet mooi, maar misschien dat ik er met kind erin heel anders tegenaan kijk. Ben eigenlijk wel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind sommige dingen echt leuk, zoals deze trui. Sommige dingen vind ik schitteren van lelijkheid (als ik een meisje had had ik wel gekeken of er een afzichtelijke kittenjumpsuit was bijvoorbeeld), en sommige dingen vind ik echt lelijk. Ik vind sterren, strepen én vliegtuigen dan teveel. En bij de grotere maten zijn het dan ook meer strepen. In maat 62 passen er maar drie strepen op een mouw, dan valt het mee.
ik vond ze bij lex zo lelijkkkkkkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand een aan-foto van zo'n Molo jumpsuit? Ik vind ze namelijk zó niet mooi, maar misschien dat ik er met kind erin heel anders tegenaan kijk. Ben eigenlijk wel benieuwd.
Groen van jaloeziequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Well done! Ik zoek me ook een slag in de rondte maar geen geluk tot nu toe.
Mijn lief kreeg vandaag te horen dat zijn werkgever zo blij met hem is dat hij na een half jaar in dienst een royale loonsverhoging krijgt. Tijd voor... een 4FF-bestelling!
Waarschijnlijk niet zoals je het bedoelt, maar tochquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Marrije op 09-08-2013 19:59:53 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |