Dat zo ongeveer idd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:10 schreef laziness het volgende:
Ik koop een duurdere van 30 euro of zo bij de H&M of WE etc en bij de Primark vorig jaar eentje van 9 euro voor op het kdv en modderdagen etc. Die van de primark heeft de zeer koude dagen ook doorstaan en de hele winter voor die 9 euro
Dus dat ben ik weer van plan.
Of hier in V&A zijn ook vaak prima jassen te krijgen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:12 schreef Juud79 het volgende:
Spewey, ik vind het wel eens tijd voor een stash foto
Ik kan ook prima voor minder slagen, voor meer heeft hier ook niet zoveel zin.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat zo ongeveer idd.
Had vorig jaar voor Floris een leuke jas bij c&a vandaan. En een bij de Wibra.
Maar mn rondje is idd h&m, c&a, we kan dit jaar ook wel idd (eerder niet aan gedacht eigenlijk), primark.
Ik ga geen 60 euro of meer aan een jas uitgeven. Ik kan ook prima voor minder slagen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan ook prima voor minder slagen, voor meer heeft hier ook niet zoveel zin.
Ik had een degelijke jas bij de primark gekocht voor 25e ofzo en een cars 2e hands voor 3,50.
Die cars jas moest en zou elke dag aan.
Die heb ik in jongensversie, fijn ding is dat denk ik! Maar die gaat hij pas over een jaar op zn vroegst passenquote:
van mij is die eerste, (zie geen foto) 2e iig nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:13 schreef Mineola het volgende:
[..]
Die heb ik in jongensversie, fijn ding is dat denk ik! Maar die gaat hij pas over een jaar op zn vroegst passen
Verder heb ik deze [ afbeelding ]
of deze (ik weet het niet zo goed meer) van KD overgenomen
[ afbeelding ]
En ik regel d'r nog een goedkoop kdv/modderbuitenspeeljasje bij. Of juist iets heel netjes.
Well done! Ik zoek me ook een slag in de rondte maar geen geluk tot nu toe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:42 schreef TimeJumper het volgende:
Ik koop winterjassen tot nu toe op marktplaats. Maat 86 en 92. Twee mexxjassen van elk 5 euro + 6.75 verzenden. En ze zien er als nieuw uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan was die misschien toch niet zo geweldigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:35 schreef twentemeisje het volgende:
Heeft Maxomorra me helemaal lekker gemaakt met een geweldige LP-print in hun Autumn-collection preview, is die helemaal niet gemaakt! Althans, ik kan 'm nergens vinden, ook niet op hun eigen website.
Welke? Iquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:41 schreef Logician het volgende:
Ik had een nieuw liandlo pakje gekocht, en wacht al 2dgn![]()
(webwinkel mp).
Ja exact die!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Welke? ILiandlo! M heeft er toevallig vandaag ook een pakkie van aan
.
[ afbeelding ]
En deze Maxomorra-print is dus verdwenen!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:46 schreef Marrije het volgende:
[ afbeelding ]
Maar mijn dochter heeft genoeg pyjama's.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:01 schreef pessie het volgende:
[..]dit is een jumpsuit! Voor overdag!
ja voor baby's, bij 1,5 is deze alleen nog leuk als pyjamaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:01 schreef pessie het volgende:
[..]dit is een jumpsuit! Voor overdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |