idd, die van mij is net 3 en heeft dezelfde matenquote:
En terecht!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:00 schreef mignonne het volgende:
en oudste verzocht om deze![]()
[ afbeelding ]
Van Ravelry. www.ravelry.com.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:13 schreef Gulara het volgende:
[..]
En terecht!![]()
Waar haal je die (brei?)patronen vandaan?
Thanks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Van Ravelry. www.ravelry.com.
Ze hebben er superveel patronen op staan zowel gratis als betaald, haken breien, op allerlei niveau's. Ik vermaak me er altijd wel mee
http://www.ravelry.com/patterns/search#sort=best&query=minions
Hij was lastig te vinden. Deze komt van okkie.bequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:47 schreef Fannetje het volgende:
Oh die is geweldig lazi! Waar komt ie vandaan?
Ik ook! <3 Ze schelen elkaar toch een half jaar of niet? Lex wordt toch in september 2?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil die zoon van mij en je dochter wel eens naast elkaar zien
Dat ook hier...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
Mijn grote ( 3 jr en 8 mnd) draagt broeken in 104, bovenkleding 110/116. Schoenmaat 27.
(ondergoed en bikini's in 98 of 98/104)
Thnx, maar ik heb uiteindelijk deze besteld voordat ik ook online geen slippers meer kon vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dit iets meimeltje?
dit merk hebben wij altijd en ik moet zeggen ze is er altijd uitgegroeid voor ze kapot of afgesleten zijn. En hier niet in de aanbieding
http://www.dewitschijndel(...)_T6rgCFcNb3godskcAIg
Wij moeten die van ons ook nodig eens naast elkaar zetten. Ze schelen maar een maand toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef twentemeisje het volgende:
Hij is echt geweldig Lazi.
Mijn meisjeskind is volgende maand 2,5 en heeft maat 86 van kleding (dat zit ruim, maat 80 past vaak ook nog) en schoenmaat 22. Bij de kinderarts woog ze gisteren 11,5 kilo en mat ze 83,5 cm. [ afbeelding ]
Binnen! En ze zijn allemaal echt nog super grootquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:39 schreef bellelena het volgende:
[..]
Hmmja, mijn portemonnee heeft het ook weer zwaar gehad door die website........Maar wel een paar leuke jumpsuits onderweg voor Nin! Met oa:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jaaaa!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij moeten die van ons ook nodig eens naast elkaar zetten. Ze schelen maar een maand toch?
Kind draagt trouwens boven 104 en onder 98.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:20 schreef MamaPurk het volgende:
TM wat blijft jou S toch een mini!
Ik moet voor J waarschijnlijk een compleet nieuwe wintergarderobe aanschaffen, 110/116 broeken, 122 bovenkleding, schoenmaat 29!!
S is nu net over naar 98/104 en schoenmaat 24/25.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Beide vandaag binnengekomen. Ze zijn heel leuk! Vallen als een 80-86 denk ik (had de 2-3 y/o). Mango & Mineola hadden jullie nou ook die Paris?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor het wel als je deze kant op komtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jaaaa!Laten het gewoon ook alvast in gaan plannen, we roepen het nu al zo lang!
Jazeker! Hoop dat ie hier ook deze week binnen komt. Ben blij dat ik dezelfde maat heb gekozen (belachelijk toch dat ze dat voor 2-3 jr inschatten??)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Beide vandaag binnengekomen. Ze zijn heel leuk! Vallen als een 80-86 denk ik (had de 2-3 y/o). Mango & Mineola hadden jullie nou ook die Paris?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Mineola op 07-08-2013 20:34:43 ]
Manlief keek naar de zak, toen naar mij en zei 'Want het arme kind had nog helemaal geen kleertjes?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zooow, Spewey heeft me van e.e.a. afgeholpen vandaag. Ik ga weer eens even webwinkelen
. De kastanjesuit van Duns kwam vanmorgen binnen, way too big! Dat gaat nooit passen dit najaar/deze winter. Ik ga 'm voor een maatje kleiner ruilen. Wat opviel was trouwens het groenige waasje over de stof, daar waar het op het plaatje echt (room)wit lijkt! Mooi! Het is een heel fijn stofje! Superzacht.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hoor het wel als je deze kant op komt
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dat doe ik midden in de nacht en dan steel ik je dochter! *mwoehahahaha*
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef Mineola het volgende:
Ik weet niet meer wat ik nu besteld heb, volgens mij zelfs nog een maat groter. Ik twijfel ook of er daadwerkelijk je t'aime staat. Ik lees dAAR steeds geen aime in...
En nog meer dingen trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
superleuke dingen!:)
Die aardbei enzo? geen idee die kwam uit Noorwegen of Zweden, die hoek.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Moet je bij mignonne zijn![]()
daar had ik ze van
Welke maat is dat. Ik droom over dat pakje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:54 schreef twentemeisje het volgende:
ooow, Spewey heeft me van e.e.a. afgeholpen vandaag . Ik ga weer eens even webwinkelen . De kastanjesuit van Duns kwam vanmorgen binnen, way too big! Dat gaat nooit passen dit najaar/deze winter. Ik ga 'm voor een maatje kleiner ruilen. Wat opviel was trouwens het groenige waasje over de stof, daar waar het op het plaatje echt (room)wit lijkt! Mooi! Het is een heel fijn stofje! Superzacht.
Ja die iddquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die aardbei enzo? geen idee die kwam uit Noorwegen of Zweden, die hoek.
weet je nog wat je van mij hebt liggen? En past t allemaal nog of?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dat doe ik midden in de nacht en dan steel ik je dochter! *mwoehahahaha*
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef Mineola het volgende:
Ik weet niet meer wat ik nu besteld heb, volgens mij zelfs nog een maat groter. Ik twijfel ook of er daadwerkelijk je t'aime staat. Ik lees dAAR steeds geen aime in...
En nog meer dingen trouwens:Erg leuke kleding! Shopje is nog wel erg nieuw he? Ben benieuwd naar je ervaring als het straks binnen is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Heb nu 2 dingetjes van die shop binnen en de kwaliteit lijkt prima, vergelijkbaar met HEMA denk ik. Was best wel snel geleverd. Alleen de maat is dus erg... Koreaans. Maar dat weet je van tevoren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:11 schreef Keshet het volgende:
[..]
Erg leuke kleding! Shopje is nog wel erg nieuw he? Ben benieuwd naar je ervaring als het straks binnen is!
Nee? Doe 's een paint?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb nu 2 dingetjes van die shop binnen en de kwaliteit lijkt prima, vergelijkbaar met HEMA denk ik. Was best wel snel geleverd. Alleen de maat is dus erg... Koreaans. Maar dat weet je van tevoren.
Ik vind Koreanen vaak net ff een slagje groter dan Chinezen en Japanners idd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:11 schreef Gulara het volgende:
Die baby ziet er heul niet westers uit!![]()
Waar kan ik dat webshopje vinden?
Was trouwens een paar weken geleden nog in Korea en verbaasde me over hoe groot die allemaal wel niet waren! Maken zeker een groeispurt na hun kleutertijd of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is Beijing, ChinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is geen mist of regenachtig druilerig weer, en het is ook geen herfstachtige donkere dag. Dit is smog, uitlaatgassen, milieuvervuiling/luchtvervuiling. En op sommige dagen is de smog zo dik dat je slechts een paar meters vooruit kunt zien. Als je 's morgens schoon de deur uit stapt en je wast s avonds je haar komt er goor water uit je haar zetten![]()
ik zou er ook voor kiezen om mn kind zoiets te laten dragen.
:)
Leuk! Alleen de maten zijn dus anders dan hier?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:16 schreef mignonne het volgende:
hier trouwens gulara
http://stores.ebay.co.uk/fox-town365?_trksid=p2047675.l2563
het is daar echt viessssss. in NYC ook trouwens. Ik stond op staten island, op een mooie zonnige dag. Dan zie je gewoon een deken bruine drap over manhattan hangen. bleeeeeh. Ijslandquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
Wow Mignonne, dat wist ik niet!!Weer wat geleerd
Ik dacht dat ze dat droegen omdat ze smetvrees ofzo hadden eigenlijk
Je ziet ze het hier in NL ook wel eens dragen namelijk (toeristen) en ik vind dat altijd zo maf, maar hier hebben we natuurlijk niet zo'n smog. Ik wist serieus niet dat dat zo ernstig was.
Dat ligt op een apart stapeltje en valt qua seizoen voor het merendeel net verkeerd met de matenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
weet je nog wat je van mij hebt liggen? En past t allemaal nog of?
74, ik ruil 'm voor een 68. Die 74 zag er echt huge uit! Alsof Saar er zo nog in kon (niet geprobeerd)...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Welke maat is dat. Ik droom over dat pakje.
dacht ik alquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat ligt op een apart stapeltje en valt qua seizoen voor het merendeel net verkeerd met de maten. Het was direct al zo warm dus de merendeel kon hij niet aan. De DPAM gaat misschien nog lukken! Das ook de tofste
.
Yep, maar er staan cm's bij. Meet dus even een kledingstuk van je kind op om te zien welke maat je nodig gaat in Koreaanse stijlquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:51 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Leuk! Alleen de maten zijn dus anders dan hier?
Nope, je bent niet de enige hoor. Ik vind het ook wat typisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:45 schreef Keshet het volgende:
Ik vind dat shirt met Doraemon (wie?) een beetje dubieus maar dat zal wel aan mijn zieke geest liggen.
Ja. Met een plaatje van een eikel ernaast.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:57 schreef mignonne het volgende:
wat is er typisch aan dan?
ik lees Rock Coco. Lezen jullie met je zieke geest allemaal Rock Cock ofzo?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja. Met een plaatje van een eikel ernaast.
Haha ok! Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
Yep, maar er staan cm's bij. Meet dus even een kledingstuk van je kind op om te zien welke maat je nodig gaat in Koreaanse stijl
Dat dus. En het plaatje van mignonne maak het niet veel beterquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja. Met een plaatje van een eikel ernaast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |