Ja raar is dat, terwijl ze even groot zijn, S meer weegt, en ik de neiging heb om kleding nogal lang (lees vrij strak) aan te trekken!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat leuk eigenlijk he dat jouw baby steeds net een maatje voorloopt op Silvijn?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Voor Floris zat ik te twijfelen tussen dat shirt wat hier boven staat en dit shirt. Maar ik denk dat hij van dat shirt gelukkig wordt
[ afbeelding ]
Ja, ik gok dat het een kwestie van tijd is tot jij mijn kleertjes over kan kopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja raar is dat, terwijl ze even groot zijn, S meer weegt, en ik de neiging heb om kleding nogal lang (lees vrij strak) aan te trekken!
die blauwe, betere keuze. Hij wordt er gelukkiger van en jij ook want minder gedoe met zichtbaarheid van vlekken.quote:
Leuk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gooi ik mn Lindex buit er eens in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]\
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog rompers en een zonnehoedje voor Floris.
Mijn zes jarige heeft nog 29. Kleinste voeten van de klas. Mijn drie jarige maat 25.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:35 schreef Kleurdoos het volgende:
wat voor schoenmaat hebben die van jullie eigenlijk ? Elins vriendinnetje heeft gewoon al maat 30 en die is 2 weken ouder. Elin zit net in 27
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:06 schreef Mineola het volgende:
Ik zag het plaatje nog niet en las alleen onderweg in 74...
Dacht dat het een foto van je jochie in de maxicosi of zo was en dacht al WTFdie groeit echt bizar hard...
wat een mini!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:10 schreef Marrije het volgende:
Mijn 6 jarige heeft maat 26 (en kledingmaat 104/110).
Goed gekozen TM, anders blijf je maar denken die andere vond ik mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |