quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
waar we allemaal een dochter voor 'het jasje' willen hebben
Ja, jammer dat ik 'm net niet pasquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
waar we allemaal 'het jasje' willen hebben
Ik vind alleen dat jasje leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:12 schreef laziness het volgende:
Nou Zara scheelt me geld. Ik vind het niet zo leuk voor grote jongetjes
Voor mijn dochter heb ik er ook nog nooit iets gekocht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:12 schreef laziness het volgende:
Nou Zara scheelt me geld. Ik vind het niet zo leuk voor grote jongetjes
ik ga even spieken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:15 schreef laziness het volgende:
Nog meer lindex gegadigden? Je kan tegenwoordig met ideal betalen maar als je maar weinig wilt is de verzendkosten delen wellicht toch nog voordeliger...
als pyjama!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Over die heb ik zo getwijfeld gisteren.. Maar uiteindelijk vond ik m toch niet jongenvan8maandenachtig. Wel een erg mooie jumpsuit!
Molo hoef je doorgaans geen maatje groter te bestellen, valt ruim.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:47 schreef danic het volgende:
Ja hij is ook niet goedkoop, maar nu afgeprijsd van ¤40,- naar ¤20,-
Maar ik weet niet goed welke maat ik moet bestellen.
Ja datquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:52 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het wel een voorjaarsprntje maar het stoort me niet om dat in te najaar te dragen.
Nou. Alles kan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:54 schreef danic het volgende:
Rosalie zit nu in 62 en ik wil hem voor de herfst/winter. Dus dan zou 68 goed zijn.
Printje kan dus wel in dat seizoen vinden jullie?
wauw en betaalbaar! twijfel over de kleur voor mn meisje, maar vind de blauwe mooier (meer kleur naar mijn idee) dus denk dat ik die koop voor komend jaar (als de verzendkosten laag zijn ) . valt de jumpsuit lang? (ivm lange romp)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef laziness het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor 14 euro nogal in de aanbieding bij emilea.be
Van maat 3 maanden t/m 18 maanden
Die is lief :-) jammer dat k geen baby meerheb.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:55 schreef danic het volgende:
Besteld!
En daarna zag ik deze![]()
[ afbeelding ]
Ja zag het.quote:
Dat gaat natuurlijk nooit goed. Onderweg. Met nog 90 euro aan salespul...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef laziness het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor 14 euro nogal in de aanbieding bij emilea.be
Van maat 3 maanden t/m 18 maanden
Hmmja, mijn portemonnee heeft het ook weer zwaar gehad door die website........quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit goed. Onderweg. Met nog 90 euro aan salespul...
Ik? Ik ben voor 68 gegaan, in 62 heb ik al veel. Ik denk dat ze hem ergens in de winter wel zal passen?!quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:29 schreef danic het volgende:
Ja daar heb ik ook nog lang over getwijfeld. Welke maat heb je besteld?
Ja ik bedoelde jou ja haha.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:35 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik? Ik ben voor 68 gegaan, in 62 heb ik al veel. Ik denk dat ze hem ergens in de winter wel zal passen?!
Ze was van de week 56cm, ze draagt nu maat 56 en 62, waarvan 62 redelijk ruim is maar 56 al echt krap begint te worden!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:04 schreef danic het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde jou ja haha.
Hoe groot is Nin nu?
Oh ze is echt nog zo lekker kleinquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ze was van de week 56cm, ze draagt nu maat 56 en 62, waarvan 62 redelijk ruim is maar 56 al echt krap begint te worden!
Iddquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:44 schreef danic het volgende:
[..]
Oh ze is echt nog zo lekker klein2 weekjes jonger maar, maar een hele kledingmaat verschil.
Mijn kinderen ook iddquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
IddElin werd geboren in 56 zeg maar
Ja hai!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Na Ella ben ik klaar met kindjes maken, dus dan komen er wel heel heel heeel heeeeeeeel veel jumpsuits vrijOok die ik van Lex had nog (11 kidscasepakken, waarvan 5 van die dikke wollen
) enzo.
heb mijzelf moeten beloven ze de deur uit te doen tzt
Ja raar is dat, terwijl ze even groot zijn, S meer weegt, en ik de neiging heb om kleding nogal lang (lees vrij strak) aan te trekken!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat leuk eigenlijk he dat jouw baby steeds net een maatje voorloopt op Silvijn?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Voor Floris zat ik te twijfelen tussen dat shirt wat hier boven staat en dit shirt. Maar ik denk dat hij van dat shirt gelukkig wordt
[ afbeelding ]
Ja, ik gok dat het een kwestie van tijd is tot jij mijn kleertjes over kan kopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja raar is dat, terwijl ze even groot zijn, S meer weegt, en ik de neiging heb om kleding nogal lang (lees vrij strak) aan te trekken!
die blauwe, betere keuze. Hij wordt er gelukkiger van en jij ook want minder gedoe met zichtbaarheid van vlekken.quote:
Leuk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gooi ik mn Lindex buit er eens in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]\
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog rompers en een zonnehoedje voor Floris.
Mijn zes jarige heeft nog 29. Kleinste voeten van de klas. Mijn drie jarige maat 25.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:35 schreef Kleurdoos het volgende:
wat voor schoenmaat hebben die van jullie eigenlijk ? Elins vriendinnetje heeft gewoon al maat 30 en die is 2 weken ouder. Elin zit net in 27
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:06 schreef Mineola het volgende:
Ik zag het plaatje nog niet en las alleen onderweg in 74...
Dacht dat het een foto van je jochie in de maxicosi of zo was en dacht al WTFdie groeit echt bizar hard...
wat een mini!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:10 schreef Marrije het volgende:
Mijn 6 jarige heeft maat 26 (en kledingmaat 104/110).
Goed gekozen TM, anders blijf je maar denken die andere vond ik mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |