quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
waar we allemaal een dochter voor 'het jasje' willen hebben
Ja, jammer dat ik 'm net niet pasquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
waar we allemaal 'het jasje' willen hebben
Ik vind alleen dat jasje leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:12 schreef laziness het volgende:
Nou Zara scheelt me geld. Ik vind het niet zo leuk voor grote jongetjes
Voor mijn dochter heb ik er ook nog nooit iets gekocht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:12 schreef laziness het volgende:
Nou Zara scheelt me geld. Ik vind het niet zo leuk voor grote jongetjes
ik ga even spieken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:15 schreef laziness het volgende:
Nog meer lindex gegadigden? Je kan tegenwoordig met ideal betalen maar als je maar weinig wilt is de verzendkosten delen wellicht toch nog voordeliger...
als pyjama!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Over die heb ik zo getwijfeld gisteren.. Maar uiteindelijk vond ik m toch niet jongenvan8maandenachtig. Wel een erg mooie jumpsuit!
Molo hoef je doorgaans geen maatje groter te bestellen, valt ruim.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:47 schreef danic het volgende:
Ja hij is ook niet goedkoop, maar nu afgeprijsd van ¤40,- naar ¤20,-
Maar ik weet niet goed welke maat ik moet bestellen.
Ja datquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:52 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het wel een voorjaarsprntje maar het stoort me niet om dat in te najaar te dragen.
Nou. Alles kan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:54 schreef danic het volgende:
Rosalie zit nu in 62 en ik wil hem voor de herfst/winter. Dus dan zou 68 goed zijn.
Printje kan dus wel in dat seizoen vinden jullie?
wauw en betaalbaar! twijfel over de kleur voor mn meisje, maar vind de blauwe mooier (meer kleur naar mijn idee) dus denk dat ik die koop voor komend jaar (als de verzendkosten laag zijn ) . valt de jumpsuit lang? (ivm lange romp)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef laziness het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor 14 euro nogal in de aanbieding bij emilea.be
Van maat 3 maanden t/m 18 maanden
Die is lief :-) jammer dat k geen baby meerheb.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:55 schreef danic het volgende:
Besteld!
En daarna zag ik deze![]()
[ afbeelding ]
Ja zag het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |