Powerrack.nl geloof ik. Misschien een - ertussen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:18 schreef nickhguitar het volgende:
Weet iemand hier misschien een linkje/contact naar iemand die squatracks in elkaar zet? Ik ben nog steeds op zoek naar een squat station waarbij je ook kunt optrekken en dips kunt doen, tot dusverre zonder succes.
1ste doet het niet en met een streepje ertussen word ik doorverwezen naar Sanders Fitness.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Powerrack.nl geloof ik. Misschien een - ertussen.
Die bedoelde ikquote:
Wie wil Susteren nou helpen, tering wat een onzin kraamt hij uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:34 schreef Atemno het volgende:
Susteren heeft onze hulp nodig in KLB. Iets met 2 jaar geleden en Zyzz.
We hebben dus ook een hele hoek van Hammer Strength, incl dat squatrek, maar dat gaat dus hoogstwaarschijnlijk allemaal wegquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:22 schreef CarbonC het volgende:
Technogym is zeker niet slecht: er bestaan veel slechtere merken, maar als ik zelf een gym in zou moeten richten zou ik voor Hammer Strength, Nautilus of Gym80 kiezen.
Hij heeft overal onze hulp nodig. Sommige uitdagingen moet je niet aannemenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:34 schreef Atemno het volgende:
Susteren heeft onze hulp nodig in KLB. Iets met 2 jaar geleden en Zyzz.
Die Susteren brengt zichzelf altijd in de problemen, hij moet groot worden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij heeft overal onze hulp nodig. Sommige uitdagingen moet je niet aannemen
Groot of volwassen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die Susteren brengt zichzelf altijd in de problemen, hij moet groot worden.
Bij ons hebben we 20kg schijven die allemaal wat anders wegen, hebben ze gelukkig zelf een stickertje op geplakt met het min of meer juiste gewicht. Loopt uiteen van 19 tot en met 20,5kg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben dus ook een hele hoek van Hammer Strength, incl dat squatrek, maar dat gaat dus hoogstwaarschijnlijk allemaal weg![]()
En ik vond de dumbbels van technogym vanmorgen lichter dan de dumbbels in mijn eigen sportschool, maar op beiden staat uiteraard hetzelfde gewicht. Dat kan niet hè?![]()
Das wel matig..quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef esv7 het volgende:
[..]
Bij ons hebben we 20kg schijven die allemaal wat anders wegen, hebben ze gelukkig zelf een stickertje op geplakt met het min of meer juiste gewicht. Loopt uiteen van 19 tot en met 20,5kg.
Oh echt waar! Dat vind ik behoorlijk opmerkelijk, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef esv7 het volgende:
Bij ons hebben we 20kg schijven die allemaal wat anders wegen, hebben ze gelukkig zelf een stickertje op geplakt met het min of meer juiste gewicht. Loopt uiteen van 19 tot en met 20,5kg.
Voor jou zeker, ouwe snoepert.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volwassen en groot voor de ladies.
Mijn gym staat vol met Nautilus. Prima spul inderdaad. Alleen chest press en front delt machine zijn niet lekker te bedienen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Technogym is zeker niet slecht: er bestaan veel slechtere merken, maar als ik zelf een gym in zou moeten richten zou ik voor Hammer Strength, Nautilus of Gym80 kiezen.
lolquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ze hebben hier (spanje) dumbbells van het merk PIO. Opzich goede dumbbells in de zin hoe ze in elkaar zitten, erg moeilijk kapot te krijgen, ook al gooien de stoere jongens er veel mee. Maar dat blijkt nadat ik het opzocht uit china te komen en ook niet helemaal precies te zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
bij m'n oude gym waren de 32kg dubmles net aan 31kgalles 24kg en up, kwa dumbels zat zo'n beetje 500gram onder dat wat het moest zijn.
Dat is pas demotiverend om daar achter te komen![]()
Dat is nog erger inderdaad. Ik kwam eens in een gym waar ik tricep pushdowns deed op een kabelmachine, drukte ik ineens bijna 100 kilo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:35 schreef ssebass het volgende:
Met losse gewichten is het nog wel te overzien, maar als je ook af een toe een apparaat pakt en dan tussen gyms vergelijkt is het echt een wereld van verschil. Zeker als er katrollen en kabels tussen zitten. Op vakantie ga ik wel eens naar een gym of als ik gyms vergelijk waar ik voorheen trainde dan zit er echt een enorm verschil tussen. Waar je bij het ene apparaat 40kg doet doe je bijvoorbeeld in een andere gym bij zelfde soort apparaat 70kg... Gaat nergens over. Dat gewicht zegt helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |