SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Geen idee, misschien kan je aan die gast die power racks in elkaar last vragen of hij er één maakt? Weet zijn naam even alleen niet meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wow, die is echt vet. Nog nooit gezien zeg je, heb je een naam o.i.d. voor me? Wat is de prijs ongeveer? Zelf maken zal niet voordeliger zijn lijkt me toch.![]()
Het rack wat jij postte kost $740. Voor dat prijsje is zelf (laten) maken ongetwijfeld goedkoper.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:16 schreef seto het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kan je aan die gast die power racks in elkaar last vragen of hij er één maakt? Weet zijn naam even alleen niet meer.![]()
Ik heb het over die dipping addon, niet het hele rack.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:18 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Het rack wat jij postte kost $740. Voor dat prijsje is zelf (laten) maken ongetwijfeld goedkoper.![]()
Henkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:16 schreef seto het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kan je aan die gast die power racks in elkaar last vragen of hij er één maakt? Weet zijn naam even alleen niet meer.Confidence through competence![]()
Hmm, denk dat ik toch voor de eiwitten een supplement ga aanschaffen![]()
Ik bedoel, ik drink nu 2,5 pak melk per dag (biologisch, iets minder dan 4 euro per dag dus), en als ik van de richtlijnen uitga zit ik nogsteeds onder mijn eiwit behoefte. Een wheyshake/gainer kost ongeveer 50 cent per shake (van huismerk b&f). Qua geld is het dus zeker te doen, maar vraag me af wat (en of) ik het beste kan nemen?
Twijfelde voornamelijk tussen whey perfection en mass perfection. Mass perfection omdat er én wat extra trage en snelle eiwitten in zitten (+ die van de melk natuurlijk) en koolhydraten: een perfecte post-workout lijkt me dus![]()
Whey is qua eiwit/prijs verhouding natuurlijk wel weer wat goedkoper..Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Volle melk kost je 65 cent per pak, of minder. Laatst 15 pakken voor 50 cent per stuk opgehaald. Veel sneller dan melk of kwark gaat het niet. (beef jerkey daargelaten)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:34 schreef Susteren het volgende:
Hmm, denk dat ik toch voor de eiwitten een supplement ga aanschaffen![]()
Ik bedoel, ik drink nu 2,5 pak melk per dag (biologisch, iets minder dan 4 euro per dag dus), en als ik van de richtlijnen uitga zit ik nogsteeds onder mijn eiwit behoefte. Een wheyshake/gainer kost ongeveer 50 cent per shake (van huismerk b&f). Qua geld is het dus zeker te doen, maar vraag me af wat (en of) ik het beste kan nemen?
Twijfelde voornamelijk tussen whey perfection en mass perfection. Mass perfection omdat er én wat extra trage en snelle eiwitten in zitten (+ die van de melk natuurlijk) en koolhydraten: een perfecte post-workout lijkt me dus![]()
Whey is qua eiwit/prijs verhouding natuurlijk wel weer wat goedkoper..![]()
Dat is niet biologisch neem ik aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volle melk kost je 65 cent per pak, of minder. Laatst 15 pakken voor 0.50 cent per stuk opgehaald.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Biologisch voer is dan ook een en al leugens. Net zo waardeloos als doneren aan een kankerstichting: het geld kun je beter besteden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is niet biologisch neem ik aan![]()
In tegendeel tot doneren ben ik wél voor biologisch voedsel: je proeft vaak gewoon het verschil, vooral bij wat specefieker eten als muesli. Als je de voedingswaarden bekijkt is biologisch spul ook vaak een stuk beterquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Biologisch voer is dan ook een en al leugens. Net zo waardeloos als doneren aan een kankerstichting: het geld kun je beter besteden.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
ik haal de melk bij de boer, 20% vet, echte volle melk en biologischquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
In tegendeel tot doneren ben ik wél voor biologisch voedsel: je proeft vaak gewoon het verschil, vooral bij wat specefieker eten als muesli. Als je de voedingswaarden bekijkt is biologisch spul ook vaak een stuk beter![]()
Das wel nice idd! Hoeveel betaal je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik haal de melk bij de boer, 20% vet, echte volle melk en biologischIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
50 cent de literquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Das wel nice idd! Hoeveel betaal je?![]()
quote:
5% zal dichter bij de waarheid liggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik haal de melk bij de boer, 20% vet, echte volle melk en biologisch![]()
deed ik eerder ook wel maar heb geen zin om het telkens te koken. zit daar zoveel vet in? dacht eerder 10 oid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik haal de melk bij de boer, 20% vet, echte volle melk en biologischChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Waarom koken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
deed ik eerder ook wel maar heb geen zin om het telkens te koken.
Ik gebruikte het altijd gewoon rauw, of kun je daar niet tegen?![]()
kom je vanzelf achter waaromquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom koken?
Ik gebruikte het altijd gewoon rauw, of kun je daar niet tegen?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Vertel?quote:
Jarenlang zo gedronken en nooit ergens last van gehad.
Woon nu in de 'stad' dus dan is de verkrijgbaarheid wat lastiger.
edit: Ben dus opgegroeid in boerendorp, misschien dat ik dan een iets andere weerstand had dan iemand uit de stad.![]()
Tja, is een beetje hetzelfde als rauwe eieren eten. Je kunt het jarenlang eten zonder ziek te worden maar dat maakt het risico er niet minder op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vertel?
Jarenlang zo gedronken en nooit ergens last van gehad.
Woon nu in de 'stad' dus dan is de verkrijgbaarheid wat lastiger.ik ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
edit: Ben dus opgegroeid in boerendorp, misschien dat ik dan een iets andere weerstand had dan iemand uit de stad.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Bij eieren is het dan ook vooral de schaal waar salmonella op kan zitten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:40 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Tja, is een beetje hetzelfde als rauwe eieren eten. Je kunt het jarenlang eten zonder ziek te worden maar dat maakt het risico er niet minder op.
Maar goed, zowel ik als niemand in mijn familie is er ooit ziek van geworden dus ik zie het probleem niet echt, maar kan me voorstellen dat het nu out of the blue rauw gaan drinken niet heel verstandig is.![]()
Een beetje kromme vergelijking misschien, je zei: "of kun je daar niet tegen" maar ik bedoel meer dat het een onnodig risico is, wat je weerstand ook is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bij eieren is het dan ook vooral de schaal waar salmonella op kan zitten.
Een beetje weerstand maakt je namelijk niet immuun.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Aha.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar goed, zowel ik als niemand in mijn familie is er ooit ziek van geworden dus ik zie het probleem niet echt, maar kan me voorstellen dat het nu out of the blue rauw gaan drinken niet heel verstandig is.
Bij mij in de familie ook niet maar ik ken wel mensen die ziek waren geworden dus misschien dat ik er daardoor zo naar kijk.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Als het kalf verdronken is......quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Aha.
Bij mij in de familie ook niet maar ik ken wel mensen die ziek waren geworden dus misschien dat ik er daardoor zo naar kijk.
Kans is groot dat wij het ook anders gedaan zou hebben als er eens iemand ernstig ziek van werd. Maar laten we het risico nou ook weer niet overdrijven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: