quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:47 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Niet gezien dat het antwoord er al stond?
Okee, twee puntjes voor jou dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nop. Had de laatste zin niet gelezen, want bij Colorado en ski-oord had ik het wel door. Dankzij South Park uiteraard.
Excuses, ik was weg inderdaad en het antwoord is goed. The Kingdom of Great Britain was juist. Die staat ontstond in 1707 door de Act of Union tussen het Koninkrijk Engeland en het Koninkrijk Schotland (tot dan toe aparte staten). In 1801 werd Koninkrijk Ierland toegevoegd aan het Britse koninkrijk, waardoor The Kingdom of Great Britain ophield te bestaan en The United Kingdom of Great Britain and Ireland ontstond. Vandaar dat het antwoord UK fout was, dat ontstond pas in 1801.quote:
may weggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat is nice.
Graag 3 Nederlandse (voormalig) ministers van Verkeer en Waterstaat.
Nummer 3.quote:
Ik gok op Woody Harilson en Denzel Wahington.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:14 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Nelson Mandela overhandigt de wereldbeker aan Francois Pienaar op het WK Rugby 1995 in Zuid Afrika. Welke Hollywood acteurs speelden deze scene na?
Allebei fout.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gok op Woody Harilson en Denzel Wahington.
Dan kan ik gaan slapen.quote:
Freeman en Damon waren idd good.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef Mark het volgende:
Wie hadden een hitje met Nelly the Elephant?
Ladon ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 07:41 schreef Nielsch het volgende:
Goedemorgen!
In Griekse mythologie; hoe heet de veelkoppige slang/draak die werd verslagen door Hercules?
Goed.quote:
Paddock ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:18 schreef barney74 het volgende:
Hoe noemt men de gedeelten tussen zwemmen/fietsen en fietsen/lopen bij een triathlon? Ik zoek een Engelse term
Ook niet, maar dit komt dichterbij. Je fiets bevindt zich in een afgesloten gedeelte ( parc fermee), waar je nog niet op je fiets mag stappen...later geldt ook dat je eerst van je fiets moet stappen alvorens het parc fermee te betreden. Ik zou zelf denken dat de gezochte term niet al te specifiek is; vandaar deze vraagquote:
Flight zone. In m'n hoofd zit iets met zone. Dit wordt een gruwelijke Oh-Ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:23 schreef barney74 het volgende:
[..]
Ook niet, maar dit komt dichterbij. Je fiets bevindt zich in een afgesloten gedeelte ( parc fermee), waar je nog niet op je fiets mag stappen...later geldt ook dat je eerst van je fiets moet stappen alvorens het parc fermee te betreden. Ik zou zelf denken dat de gezochte term niet al te specifiek is; vandaar deze vraag![]()
ook nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flight zone. In m'n hoofd zit iets met zone. Dit wordt een gruwelijke Oh-Ja.
Free-spacequote:Op zondag 4 augustus 2013 09:41 schreef barney74 het volgende:
[..]
ook niet
vergeet dat 'zone 'maar...en focus op het woord daarvoor
nee.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef barney74 het volgende:
[..]
nee.
jij zit teveel te denken in de richting van 'toevluchtshaven/veilige plaats'....maar je moet meer de kant van het proces van verandering op denken.
ff oefenen nogquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:50 schreef barney74 het volgende:
ah gevonden
[spoiler]
transition ( 1 en 2), ook wel T1 en T2 genoemd[/spoiler]
Maakt ie het nog bolt ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:50 schreef barney74 het volgende:
ah gevonden
[spoiler]
transition ( 1 en 2), ook wel T1 en T2 genoemd[/spoiler]
Cees Grimbergen ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef Quyxz_ het volgende:
This does not shoot up... I will perform an upstarter:
[ afbeelding ]
Wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |