quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:47 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Niet gezien dat het antwoord er al stond?
Okee, twee puntjes voor jou dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nop. Had de laatste zin niet gelezen, want bij Colorado en ski-oord had ik het wel door. Dankzij South Park uiteraard.
Excuses, ik was weg inderdaad en het antwoord is goed. The Kingdom of Great Britain was juist. Die staat ontstond in 1707 door de Act of Union tussen het Koninkrijk Engeland en het Koninkrijk Schotland (tot dan toe aparte staten). In 1801 werd Koninkrijk Ierland toegevoegd aan het Britse koninkrijk, waardoor The Kingdom of Great Britain ophield te bestaan en The United Kingdom of Great Britain and Ireland ontstond. Vandaar dat het antwoord UK fout was, dat ontstond pas in 1801.quote:
may weggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat is nice.
Graag 3 Nederlandse (voormalig) ministers van Verkeer en Waterstaat.
Nummer 3.quote:
Ik gok op Woody Harilson en Denzel Wahington.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:14 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Nelson Mandela overhandigt de wereldbeker aan Francois Pienaar op het WK Rugby 1995 in Zuid Afrika. Welke Hollywood acteurs speelden deze scene na?
Allebei fout.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gok op Woody Harilson en Denzel Wahington.
Dan kan ik gaan slapen.quote:
Freeman en Damon waren idd good.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef Mark het volgende:
Wie hadden een hitje met Nelly the Elephant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |