Ladon ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 07:41 schreef Nielsch het volgende:
Goedemorgen!
In Griekse mythologie; hoe heet de veelkoppige slang/draak die werd verslagen door Hercules?
Goed.quote:
Paddock ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:18 schreef barney74 het volgende:
Hoe noemt men de gedeelten tussen zwemmen/fietsen en fietsen/lopen bij een triathlon? Ik zoek een Engelse term
Ook niet, maar dit komt dichterbij. Je fiets bevindt zich in een afgesloten gedeelte ( parc fermee), waar je nog niet op je fiets mag stappen...later geldt ook dat je eerst van je fiets moet stappen alvorens het parc fermee te betreden. Ik zou zelf denken dat de gezochte term niet al te specifiek is; vandaar deze vraagquote:
Flight zone. In m'n hoofd zit iets met zone. Dit wordt een gruwelijke Oh-Ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:23 schreef barney74 het volgende:
[..]
Ook niet, maar dit komt dichterbij. Je fiets bevindt zich in een afgesloten gedeelte ( parc fermee), waar je nog niet op je fiets mag stappen...later geldt ook dat je eerst van je fiets moet stappen alvorens het parc fermee te betreden. Ik zou zelf denken dat de gezochte term niet al te specifiek is; vandaar deze vraag![]()
ook nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flight zone. In m'n hoofd zit iets met zone. Dit wordt een gruwelijke Oh-Ja.
Free-spacequote:Op zondag 4 augustus 2013 09:41 schreef barney74 het volgende:
[..]
ook niet
vergeet dat 'zone 'maar...en focus op het woord daarvoor
nee.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef barney74 het volgende:
[..]
nee.
jij zit teveel te denken in de richting van 'toevluchtshaven/veilige plaats'....maar je moet meer de kant van het proces van verandering op denken.
ff oefenen nogquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:50 schreef barney74 het volgende:
ah gevonden
[spoiler]
transition ( 1 en 2), ook wel T1 en T2 genoemd[/spoiler]
Maakt ie het nog bolt ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:50 schreef barney74 het volgende:
ah gevonden
[spoiler]
transition ( 1 en 2), ook wel T1 en T2 genoemd[/spoiler]
Cees Grimbergen ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef Quyxz_ het volgende:
This does not shoot up... I will perform an upstarter:
[ afbeelding ]
Wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |