Daar komt het op neer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij geen flikker uitvoert?
Nederland 5e in de WT.quote:1 1 SPAIN ESP 1282
2 3 COLOMBIA COL 1001
3 2 GREAT BRITAIN GBR 970
4 4 ITALY ITA 737
5 6 NETHERLANDS NED 651
6 5 AUSTRALIA AUS 607
7 7 FRANCE FRA 532
8 12 POLAND POL 439
9 8 SWITZERLAND SUI 438
10 9 SLOVAKIA SVK 419
twitter:PatLefevere twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 19:28:53Congrats #kristofvandewalle #tourofpologne #opqs but we going home with 0 #uciworldtour points reageer retweet
Lampre was verreweg het slechtste team in de tour; hoe triest is datquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft trouwens slecht gaan met Italië, waar Cannondale onder een Amerikaanse (of Brtise) licentie wil gaan rijden en Vini Fantini ook half dood is.
Lampre blijft als enige over en daar zijn Ulissi en Niemiec tegenwoordig de grote vedetten.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:59 schreef Spies het volgende:
[..]
NeeIk denk al WTF, heeft Westra dit echt gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag Slowakije nu maar met twee mensen naar het WK, omdat alleen Sagan en Peter Velits punten hebben gehaald?quote:
Ah wacht. Nee dat is gewoon met 6.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag Slowakije nu maar met twee mensen naar het WK, omdat alleen Sagan en Peter Velits punten hebben gehaald?
Als sprinters op latere leeftijd beter gaan klimmen, gaat hun sprint vaak achteruit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef Marcoss het volgende:
Cavendish rijdt een sterk rondje zeg. Nog geen ritzege, maar zat gisteren in de zwaarste rit al binnen de minuut van de winnaar, vanmorgen goed voorin en ook nu weer 4de voorlopig in de tijdrit..
Nee, met 6. Alle top-10 landen mogen met minimaal 6 renners starten en oplopend tot 9, afhankelijk van aantal WT-renners met punten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag Slowakije nu maar met twee mensen naar het WK, omdat alleen Sagan en Peter Velits punten hebben gehaald?
Dat lijkt me sterk, want dan mag Colombia met slecht 4 renners starten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bak is een erg goede tijdrijder, dus het zit er niet echt in lijkt me.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Voorlopig tussenklassement in de Ronde van Denemarken.
Kelderman start om 20.09 uur.
1. Kritskiy 14m37
2. Brandle 14m38
2. Elmiger 14m38
4. Cavendish 14m40
5. Flens 14m43
Tijden zitten vlak bij elkaar, lijkt me heel moeilijk voor Kelderman om 12 seconden op Bak goed te maken (behoudens pech).
Kelderman zelf ook (hoewel wat wisselvallig)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bak is een erg goede tijdrijder, dus het zit er niet echt in lijkt me.
Op zich logisch, want er zijn slechts 198 renners die punten hebben gehaald.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, met 6. Alle top-10 landen mogen met minimaal 6 renners starten en oplopend tot 9, afhankelijk van aantal WT-renners met punten.
Idd, dan moeten we terug gaan naar Boogerd, Dekker en Knaven(??)...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef Waaghals het volgende:
Pieter WeeningNeerlands wielrenner met de mooiste overwinningen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, met 6. Alle top-10 landen mogen met minimaal 6 renners starten en oplopend tot 9, afhankelijk van aantal WT-renners met punten.
Maar er zijn wel redelijk wat landen in de top 10 die met weinig renners kunnen/mogen starten. Ook Polen/Columbia en Zwitserland krijgen denk ik geen 9 renners aan de start.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah wacht. Nee dat is gewoon met 6.
Vandaar dat landen als België met 7 mogen starten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Maar er zijn wel redelijk wat landen in de top 10 die met weinig renners kunnen/mogen starten. Ook Polen/Columbia en Zwitserland krijgen denk ik geen 9 renners aan de start.
Klopt, die mogen ook allemaal met 6 starten dus, daarom krijgen de landen buiten de top-10 er 1 starter bij, waaronder België.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Maar er zijn wel redelijk wat landen in de top 10 die met weinig renners kunnen/mogen starten. Ook Polen/Columbia en Zwitserland krijgen denk ik geen 9 renners aan de start.
twitter:Lotto_Belisol twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 20:17:29After 3 km Lars Bak is 3" faster than Kelderman! #TourofDenmark reageer retweet
Voor mijn gevoel zijn er aardig wat goede Poolse coureurs, maar zijn het zo wat allemaal knechtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, die mogen ook allemaal met 6 starten dus, daarom krijgen de landen buiten de top-10 er 1 starter bij, waaronder België.
Dat gaat hem niet worden dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef Crocmaz het volgende:
twitter:Lotto_Belisol twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 20:17:29After 3 km Lars Bak is 3" faster than Kelderman! #TourofDenmark reageer retweet
Maar 3 renners met WT-punten ja, enkel Kwiatkowski, Niemiec en Majka (wel alle 3 veel punten)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn er aardig wat goede Poolse coureurs, maar zijn het zo wat allemaal knechten_
0quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:21 schreef debeterebob het volgende:
Wat is minimaal aantal CQ-punten dan die je nodig bent voor een land als Zwitserland en Slowakije voro extra renners?
CQ-punten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:21 schreef debeterebob het volgende:
Wat is minimaal aantal CQ-punten dan die je nodig bent voor een land als Zwitserland en Slowakije voro extra renners?
Uh, oke.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Evertjan het volgende:
als hij nu ook nog een etappe gaat winnen in de Vuelta eet ik een stuk uit de vloer
Ja ik weet wel wat dat is, maar wat heeft dat met extra renners op een WK te maken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/start.asp
Helemaal niks. Ik vind de CQ-ranking overigens wel beter dan de WT-ranking, maar dat is een hele andere discussie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat dat is, maar wat heeft dat met extra renners op een WK te maken?
Lotto Belisol meldt 4 seconden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:22 schreef TheArt het volgende:
Volgens de officiële site is Bak halverwege 3 sec. langzamer dan Wilco.
Weet ik, kunnen nog wel redelijk wat landen zijn met een renner erbij. Krijg je wel veel landen met een gelijk of bijna gelijk aantal renners (6-7), op zich is dat niet slecht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef TheArt het volgende:
Kelderman wint de tijdrit dus als Bak langzamer is.
Duidelijk. Ik dacht dat het om CQ ranking gingquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik vind de CQ-ranking overigens wel beter dan de WT-ranking, maar dat is een hele andere discussie.
Nee, de UCI world tour ranking:quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik dacht dat het om CQ ranking ging
CQ-ranking is gewoon een site bijgehouden door wielerliefhebbers die jaren terug hun eigen ranking hebben uitgevonden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik dacht dat het om CQ ranking ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |