Niet bekend, volgens mij, maar denk dat IAM wel wil overstappen, misschien dat nieuwe project van Tinkov als hij weer wat renners bij elkaar koopt. Europcar heeft al eerder aangegeven geen WT te willen worden in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn er trouwens procontinentale teams met World Tour ambities?
Als Vacansoleil zou stoppen en Euskaltel in elkaar kakt, dan komt er toch een plaatsje vrij.
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Die Polen waren de enige die het snapte?
Euskaltel stop op zeker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn er trouwens procontinentale teams met World Tour ambities?
Als Vacansoleil zou stoppen en Euskaltel in elkaar kakt, dan komt er toch een plaatsje vrij.
IAM volgens mij ook nog niet in 2014. Daarom vroeg ik me af wie dan wel wil, als de 2 grootste kandidaten geen interesse hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet bekend, volgens mij, maar denk dat IAM wel wil overstappen, misschien dat nieuwe project van Tinkov als hij weer wat renners bij elkaar koopt. Europcar heeft al eerder aangegeven geen WT te willen worden in ieder geval.
Spidertech gaat ook niet door.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
IAM volgens mij ook nog niet in 2014. Daarom vroeg ik me af wie dan wel wil, als de 2 grootste kandidaten geen interesse hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er nog een co-sponsor gevonden kan worden stopt Euskaltel niet.quote:
Oh, ook al niet dus. Dan blijft er wel weinig over ja. Al was er dit jaar al 1 ploeg extra in de WT natuurlijk, doordat Katusha alsnog toegelaten werd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
IAM volgens mij ook nog niet in 2014. Daarom vroeg ik me af wie dan wel wil, als de 2 grootste kandidaten geen interesse hebben.
IAM Cycling zal in 2014 niet uitkomen in de World Tour dus
Zou haast zeggen raap de restanten van Vacansoleil en Euskaltel bij elkaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er nog een co-sponsor gevonden kan worden stopt Euskaltel niet.
Gaat niet gebeuren, maar er is theoretisch gezien nog een kans...
Voor een ploeg als Euskaltel zou je altijd wat moeten kunnen vinden. Behalve als je Igor Gonzalez de Galdeano heet. Dan geef je het meteen op en ga je ook niet op zoek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou haast zeggen raap de restanten van Vacansoleil en Euskaltel bij elkaar.
Ik denk niet dat die World Tour kunnen blijven, zelfs als ze zouden blijven bestaan, toch niet met Anton, de Izagirre's en Nieve die al met een halve voet buiten staan. Gaan ze niet redden met hun Grieken en Slovenen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er nog een co-sponsor gevonden kan worden stopt Euskaltel niet.
Gaat niet gebeuren, maar er is theoretisch gezien nog een kans...
een prijs voor de vakantieboerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook wat overdrevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor een ploeg als Euskaltel zou je altijd wat moeten kunnen vinden. Behalve als je Igor Gonzalez de Galdeano heet. Dan geef je het meteen op en ga je ook niet op zoek.
Nogmaals, Gonzalez de Galdeano.
Ze hebben nog een licentie he. Maakt dus niet uit wat voor renners ze hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die World Tour kunnen blijven, zelfs als ze zouden blijven bestaan, toch niet met Anton, de Izagirre's en Nieve die al met een halve voet buiten staan. Gaan ze niet redden met hun Grieken en Slovenen.
Tja... dan heb je eigenlijk alleen nog Cofidis, die zullen wel willen.
Het erge is dat het niet eens overdreven is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is ook wat overdreven
Ik zou ook graag Kelme terug zien
Zeker wel, als je als ploeg niet genoeg rider value hebt, lig je er gewoon uit. Doorlopende licentie of niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben nog een licentie he. Maakt dus niet uit wat voor renners ze hebben.
Enlighten me.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het erge is dat het niet eens overdreven is.
Niemand wil een 2e Footon-Servetto.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zeker wel, als je als ploeg niet genoeg rider value hebt, lig je er gewoon uit. Doorlopende licentie of niet.
Een tweede Rock Racing daarentegenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niemand wil een 2e Footon-Servetto.
'Er heeft zich geen sponsor bij mij gemeld tijdens de Tour.'quote:
Je bedoelt dat hij geen flikker uitvoert?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'Er heeft zich geen sponsor bij mij gemeld tijdens de Tour.'
Zomaar een quote van Gonzalez de Galdeano. Conclusies mag je zelf trekken. Als je al zijn berichten in de media op een rijtje zet komt hij best wel als de mol over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |