Zou dat er niet mee te maken hebben dat ze voor die Zoncolan al een hele etappe hebben gereden en de finish boven is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eh, twee keer Zoncolan maakt zeker wel uit. Iedereen is al dood na één keer de Zoncolan.
Ik geloof dat het een van de eerste klimmen is. Slechts 12 kilometer, maar wel belachelijke percentages. Twee keer de Angliru ga je de renners ook niet aandoen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou dat er niet mee te maken hebben dat ze voor die Zoncolan al een hele etappe hebben gereden en de finish boven is?
Als je de finish bovenop de Gavia, Galibier of Tourmalet legt, is iedereen ook dood als 'ie boven komt. Toch heb je na die beklimming vaak ook nog een andere klim, vaak meerdere zelfs.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik de Zoncolan nooit zelf gedaan heb, dus ik weet niet hoe erg die is.
Dan fietsen ze maar wat langzamer (en steken een triple of compact).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een van de eerste klimmen is. Slechts 12 kilometer, maar wel belachelijke percentages. Twee keer de Angliru ga je de renners ook niet aandoen.
Ten Dam is wel even een andere renner qua status en kwaliteiten. Ten Dam heeft het grootste deel van zijn leven geknecht en spreekt nu niet de ambitie uit de kopman te worden. Dat doet Gesink duidelijk wel: iemand die zich (zoals hij zelf aangaf) moeilijk schikt in zijn knechtrol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mollema en Ten Dam ging toch ook prima samen?
Wanneer komt die ongeveer? Na vuelta?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef rubbereend het volgende:
eerst ook maar eens afwachten wat de Tourorganisatie uit de hoge hoed tovert qua parcours
is er al iets bekend of er jonge Nederlanders mee doen dit jaar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:48 schreef Columbiafan het volgende:
Blijft bizar dat Herklotz voor 2 jaar bijtekent bij het continentale Stölting, wat een seizoen reed die man al zeg![]()
Zeer benieuwd naar de ronde van de toekomst ook, de tegenstand van de Colombianen en oa. Eisenhart zal niet mals zijn, mooi wordt dat
Tuurlijk. Hoewel ze dit jaar niet echt hoge ogen zullen gaan gooien. Niet echt hele goede klimmers in deze lichting. Olivier zou wat moeten kunnen, maar heeft dit jaar nog niets gepresteerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is er al iets bekend of er jonge Nederlanders mee doen dit jaar?
Olivier was dan ook overtraind, maar die is al aardig op de goede weg weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoewel ze dit jaar niet echt hoge ogen zullen gaan gooien. Niet echt hele goede klimmers in deze lichting. Olivier zou wat moeten kunnen, maar heeft dit jaar nog niets gepresteerd.
Qua selectie is er nog niets bekend, als ik even snel kijk.
http://www.daanolivier.nl/2013/07/vallenenweeropstaan/quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, is dat de oorzaak. Dat heb ik dan gemist.
Van der Lijke zal vast ook wel meegaan om nog wat leuks te doen in de vlakke/heuvelachtige ritten, als die er zijn. Prima jaartje heeft hij. Komt misschien nog wel in aanmerking voor een contract bij Belkin, nu de andere talenten al weggekaapt zijn.
Waarom zou hij zijn ambities niet kenbaar mogen maken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:16 schreef groenen het volgende:
GesinkKopman zijn dwing je af met prestaties, niet met verhaaltjes in de Telegraaf.
Baas gespot op de fotoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:36 schreef Wombcat het volgende:
Dan ken ik er ook nog een die er op lijkt
[ afbeelding ]
Nou hebben Crelan en Belkin wel iets meer van elkaar weg vanwege het zwart, maar dit is in principe hetzelfde design.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |