Cyclisme à deux vitessesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
RiblonDoe eens normaal man.
Riblon heeft aardig gesnoept.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
RiblonDoe eens normaal man.
dit dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:44 schreef Marcoss het volgende:
Atapuma neemt niet meer over, maar zou me niks verbazen als hij straks gewoon uit het wiel wordt geknald
Dan ziet het er goed voor hem uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werd 25ste in de 2de tijdrit in de Tour, niet heel slecht dus.
En dat zonder echt moeite te doen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werd 25ste in de 2de tijdrit in de Tour, niet heel slecht dus.
Klopt, maar tijdrit van morgen is ook behoorlijk lastig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan ziet het er goed voor hem uit.
Dat was overigens wel een semi klimtijdrit met wisselende weersomstandigheden.
Reed in Baskenland wel een fantastische tijdrit, maar dat zou een uitschieter geweest kunnen zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor Weening is het overigens wel klote dat er dit jaar een tijdrit in de ronde van Polen zit. Dat gaat hem een aantal plaatsen kosten.
Waar is Hermans?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:55 schreef Marcoss het volgende:
GC:
1. Riblon
2. Izaguirre +19
3. Majka +20
4. Henao +24
5. Weening +27
6. Pozzovivo +33
7. Capecchi +33
8. Kiserlovski +36
Riblon zijn geld was opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerste overwinning voor Colombia dit jaar.
Ik ken anders een groep amateurs die voor de grap zo vaak mogelijk de Alpe d'Huez opklimmenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:56 schreef DeeBee het volgende:
Twee keer Zoncolan, als eerbetoon aan de terugkeer van de Menselijke Maat.
Volgens THEFXR wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken anders een groep amateurs die voor de grap zo vaak mogelijk de Alpe d'Huez opklimmenNeem aan dat die niet volledig volgespoten zijn
Ik verwacht over een paar jaar een etappe met start en finish in Aprica, een paar keer een rondje over de Mortirolo. Dat kan denk ik in ca.60 km, dus kun je best 3x doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:56 schreef DeeBee het volgende:
Twee keer Zoncolan, als eerbetoon aan de terugkeer van de Menselijke Maat.
Rot jij eens op, in VBL ben je ook niet uit te staan..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:48 schreef Syntix het volgende:
Overigens wel Atapuma![]()
naaier 1e klasse en dan nog trots zijn ook
![]()
niet zo haten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rot jij eens op, in VBL ben je ook niet uit te staan..
Eigenlijk maakt het natuurlijk ook niet zoveel uit of ze nu de Zoncolan 2x doen, of ervoor nog wat andere klimmen. De etappe naar Alpe d'Huez was b.v. nu niet zwaarder dan wanneer ze eerst over de Croix de Fer en Galibier waren gegaan en Alpe d'Huez maar 1x op. (Ik denk eigenlijk dat 'ie nu lichter was dan dat alternatief).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken anders een groep amateurs die voor de grap zo vaak mogelijk de Alpe d'Huez opklimmenNeem aan dat die niet volledig volgespoten zijn
tssss, valt me tegen, niet eens drie keer de Zoncolanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef Ericr het volgende:
Als in de TDF de Alpe d'Huez twee keer beklommen kan worden dan kan in de Giro de Zoncolan wel twee keer beklommen worden heeft de organisatie van de Giro gedacht.
Het is nog niet zeker maar zeer waarschijnlijk komt er dus een etappe met 2 keer Zoncolan in het parcours van 2014 :
http://www.cyclingnews.co(...)limb-of-the-zoncolan
En niet eens combineren met 2x de Mortirolo, ligt toch maar 350 km tussen die twee cols ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tssss, valt me tegen, niet eens drie keer de Zoncolan
Ze hadden er graag Strade Bianche voor gedaan, maar dat lukte praktisch nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tssss, valt me tegen, niet eens drie keer de Zoncolan
Eh, twee keer Zoncolan maakt zeker wel uit. Iedereen is al dood na één keer de Zoncolan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het natuurlijk ook niet zoveel uit of ze nu de Zoncolan 2x doen, of ervoor nog wat andere klimmen. De etappe naar Alpe d'Huez was b.v. nu niet zwaarder dan wanneer ze eerst over de Croix de Fer en Galibier waren gegaan en Alpe d'Huez maar 1x op. (Ik denk eigenlijk dat 'ie nu lichter was dan dat alternatief).
Waarom niet gewoon 1 monsteretappe met meteen de Stelvio, Zoncolan, Mortirolo, Gavia etc erin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En niet eens combineren met 2x de Mortirolo, ligt toch maar 350 km tussen die twee cols ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |