Ja, dat is wel een gemiss.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Dan win je weer eens, krijg je geen rondemiss!
[ afbeelding ]
Wie is die Belkin?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Dan win je weer eens, krijg je geen rondemiss!
[ afbeelding ]
Thnx.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hofland, 3de geworden achter Breschel en Kump. Farrar 4de, Kelderman 5de
Relatieve geblokte baas zul je bedoelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje zielig voor de rest wanneer je door zo'n relatieve has-been volledig kansloos op 2 lengtes wordt gezet.
Daar is echt geen touw aan vast te knopen vooralsnog. Dat ze maar snel kappen met die onzin.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:54 schreef Marcoss het volgende:
Izaguirre de nieuwe leider doordat hij 10 seconden boni pakte bij het volledig logische en overzichtelijke boni-systeem onderweg
Najaa....quote:
Ploegleider Corti: "Schande dat Atapuma is 'weggepest' uit kopgroep"
Colombia-manager Claudio Corti was naar eigen zeggen geschokt over het etappeverloop in de vijfde rit van de Ronde van Polen. Zijn renner Darwin Atapuma zou zijn 'weggepest' uit de kopgroep. De klimmer werd door zijn vluchtgenoten erg onder druk gezet om de groep te verlaten, omdat hij te dicht in het klassement zou staan. Dit terwijl Atapuma vijf minuten achterstand had op de leider.
“Het is schandelijk wat er vandaag is gebeurd”, zegt een boze Corti op de website van zijn ploeg. “De ploegleiders van andere teams hebben ons erg onder druk gezet, door hun eigen renners te vertellen om constant betekenisloze aanvallen tegen Atapuma te plaatsen. Hij werd uiteindelijk gedwongen om te lossen.”
“De andere ploegen waren ervan overtuigd dat een renner met een degelijke positie in het klassement – ook al stond Atapuma vijf minuten achter – een gevaar zou zijn voor de kansen van de kopgroep”, vervolgt de ploegmanager. “Ik wil de 'bazen van het wielrennen' er graag aan herinneren dat hier de sport niet om draait. Het is een schande dat enkele ploegen met enorme budgetten tot alles bereid zijn voor enig resultaat.”
Moet je nagaan als dat zonder oortjes zou moeten. Niemand weet toch wat er in de koers gebeurt/de bedoeling is met die boni's?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Daar is echt geen touw aan vast te knopen vooralsnog. Dat ze maar snel kappen met die onzin.
Zeg ga jij je mond eens spoelenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje zielig voor de rest wanneer je door zo'n relatieve has-been volledig kansloos op 2 lengtes wordt gezet.
De vraag is of Belkin dat nog wel wil na de ervaring met Mollema dit jaar. Kan me voorstellen dat als hij blijft, hij de absolute kopman is. Ik zie m dan beter doen dan Gesink en dan komt Gesink toch weer in een soort knechtrol. De vraag is of ie dat wil/kan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:33 schreef Pino112 het volgende:
Gesink: in 2014 weer klassement
Wielrenner Robert Gesink maakt een goed klassement in de Tour tot zijn hoofddoel voor volgend jaar. Dat zegt de renner van Belkin in zijn column in De Telegraaf.
Gesink reed dit jaar in dienst van Bauke Mollema en Laurens ten Dam. Hij noemt het een "nuttige ervaring", maar heeft in 2014 andere plannen: "Volgend jaar wil ik opnieuw naar de Tour gaan met klassementsdoelen."
"Eigenlijk is de Tour de enige wedstrijd die echt telt", concludeert Gesink nadat hij drie weken in de schaduw van 'Bau en Lau' heeft gereden. "Het is me de afgelopen weken duidelijk geworden hoe mooi het is om maanden naar die Tour toe te leven en er met eigen klassementsambities aan de start te staan."
http://nos.nl/l/535865
Gesink 5e > Mollema 6equote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De vraag is of Belkin dat nog wel wil na de ervaring met Mollema dit jaar. Kan me voorstellen dat als hij blijft, hij de absolute kopman is. Ik zie m dan beter doen dan Gesink en dan komt Gesink toch weer in een soort knechtrol. De vraag is of ie dat wil/kan.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:09 schreef Syntix het volgende:
Was nou vandaag in Polen die etappe met al die bergen achter elkaar?
Na een schorsing van iemand boven hem. Wat dat betreft zie ik mollema ook nog wel kansen hebben voor een hogere plek.quote:
Ah dat was hem, tnx!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een ronde van 3 beklimmingen totaal 5x rijden, 15 beklimmingen dus.
Kelderman 3de, was een kopgroep van 7 weg, dus Kelderman wel goede zaak gedaan voor eindklassementquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:08 schreef Chiappucci het volgende:
Breschel wint de 3e rit in Denemarken. Weer Breschel dus.
misschien rijdt hij volgend jaar wel bij een ander teamquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De vraag is of Belkin dat nog wel wil na de ervaring met Mollema dit jaar. Kan me voorstellen dat als hij blijft, hij de absolute kopman is. Ik zie m dan beter doen dan Gesink en dan komt Gesink toch weer in een soort knechtrol. De vraag is of ie dat wil/kan.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef Ericr het volgende:
Als in de TDF de Alpe d'Huez twee keer beklommen kan worden dan kan in de Giro de Zoncolan wel twee keer beklommen worden heeft de organisatie van de Giro gedacht.
Het is nog niet zeker maar zeer waarschijnlijk komt er dus een etappe met 2 keer Zoncolan in het parcours van 2014 :
http://www.cyclingnews.co(...)limb-of-the-zoncolan
Denk niet dat er een ploeg is die zijn contract af gaat kopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
misschien rijdt hij volgend jaar wel bij een ander team
Waar is het te volgen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Weening er nog prima bij. Voorsprong gaat hard naar beneden nu.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
http://cricfree.tv/euro-sports2.php
Damn die percentages![]()
Blijkbaar kun je prima de Ronde van Polen rijden als je goed uit de Tour komt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:28 schreef Syntix het volgende:
Riblon is ook echt helemaal los sinds die overwinning in de TdF.
Doen wel meer renners mee die de Tour hebben gereden, maar Riblon is wel echt bizar bezigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je prima de Ronde van Polen rijden als je goed uit de Tour komt.
Gebeurd bijna nooit volgens mij dat er Tour deelnemers meedoen in de RvP.
Die zit idd echt constant in de kopgroep en ontsnappingen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doen wel meer renners mee die de Tour hebben gereden, maar Riblon is wel echt bizar bezig
Mollema en Ten Dam ging toch ook prima samen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Gesink van nu is niet de Gesink van toen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |