quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:09 schreef Syntix het volgende:
Was nou vandaag in Polen die etappe met al die bergen achter elkaar?
Na een schorsing van iemand boven hem. Wat dat betreft zie ik mollema ook nog wel kansen hebben voor een hogere plek.quote:
Ah dat was hem, tnx!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een ronde van 3 beklimmingen totaal 5x rijden, 15 beklimmingen dus.
Kelderman 3de, was een kopgroep van 7 weg, dus Kelderman wel goede zaak gedaan voor eindklassementquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:08 schreef Chiappucci het volgende:
Breschel wint de 3e rit in Denemarken. Weer Breschel dus.
misschien rijdt hij volgend jaar wel bij een ander teamquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De vraag is of Belkin dat nog wel wil na de ervaring met Mollema dit jaar. Kan me voorstellen dat als hij blijft, hij de absolute kopman is. Ik zie m dan beter doen dan Gesink en dan komt Gesink toch weer in een soort knechtrol. De vraag is of ie dat wil/kan.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef Ericr het volgende:
Als in de TDF de Alpe d'Huez twee keer beklommen kan worden dan kan in de Giro de Zoncolan wel twee keer beklommen worden heeft de organisatie van de Giro gedacht.
Het is nog niet zeker maar zeer waarschijnlijk komt er dus een etappe met 2 keer Zoncolan in het parcours van 2014 :
http://www.cyclingnews.co(...)limb-of-the-zoncolan
Denk niet dat er een ploeg is die zijn contract af gaat kopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
misschien rijdt hij volgend jaar wel bij een ander team
Waar is het te volgen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Weening er nog prima bij. Voorsprong gaat hard naar beneden nu.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
http://cricfree.tv/euro-sports2.php
Damn die percentages![]()
Blijkbaar kun je prima de Ronde van Polen rijden als je goed uit de Tour komt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:28 schreef Syntix het volgende:
Riblon is ook echt helemaal los sinds die overwinning in de TdF.
Doen wel meer renners mee die de Tour hebben gereden, maar Riblon is wel echt bizar bezigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je prima de Ronde van Polen rijden als je goed uit de Tour komt.
Gebeurd bijna nooit volgens mij dat er Tour deelnemers meedoen in de RvP.
Die zit idd echt constant in de kopgroep en ontsnappingen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doen wel meer renners mee die de Tour hebben gereden, maar Riblon is wel echt bizar bezig
Mollema en Ten Dam ging toch ook prima samen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De vraag is of Belkin dat nog wel wil na de ervaring met Mollema dit jaar. Kan me voorstellen dat als hij blijft, hij de absolute kopman is. Ik zie m dan beter doen dan Gesink en dan komt Gesink toch weer in een soort knechtrol. De vraag is of ie dat wil/kan.
De Gesink van nu is niet de Gesink van toen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |