Zou dat er niet mee te maken hebben dat ze voor die Zoncolan al een hele etappe hebben gereden en de finish boven is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eh, twee keer Zoncolan maakt zeker wel uit. Iedereen is al dood na één keer de Zoncolan.
Ik geloof dat het een van de eerste klimmen is. Slechts 12 kilometer, maar wel belachelijke percentages. Twee keer de Angliru ga je de renners ook niet aandoen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou dat er niet mee te maken hebben dat ze voor die Zoncolan al een hele etappe hebben gereden en de finish boven is?
Als je de finish bovenop de Gavia, Galibier of Tourmalet legt, is iedereen ook dood als 'ie boven komt. Toch heb je na die beklimming vaak ook nog een andere klim, vaak meerdere zelfs.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik de Zoncolan nooit zelf gedaan heb, dus ik weet niet hoe erg die is.
Dan fietsen ze maar wat langzamer (en steken een triple of compact).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een van de eerste klimmen is. Slechts 12 kilometer, maar wel belachelijke percentages. Twee keer de Angliru ga je de renners ook niet aandoen.
Ten Dam is wel even een andere renner qua status en kwaliteiten. Ten Dam heeft het grootste deel van zijn leven geknecht en spreekt nu niet de ambitie uit de kopman te worden. Dat doet Gesink duidelijk wel: iemand die zich (zoals hij zelf aangaf) moeilijk schikt in zijn knechtrol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mollema en Ten Dam ging toch ook prima samen?
Wanneer komt die ongeveer? Na vuelta?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef rubbereend het volgende:
eerst ook maar eens afwachten wat de Tourorganisatie uit de hoge hoed tovert qua parcours
is er al iets bekend of er jonge Nederlanders mee doen dit jaar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:48 schreef Columbiafan het volgende:
Blijft bizar dat Herklotz voor 2 jaar bijtekent bij het continentale Stölting, wat een seizoen reed die man al zeg![]()
Zeer benieuwd naar de ronde van de toekomst ook, de tegenstand van de Colombianen en oa. Eisenhart zal niet mals zijn, mooi wordt dat
Tuurlijk. Hoewel ze dit jaar niet echt hoge ogen zullen gaan gooien. Niet echt hele goede klimmers in deze lichting. Olivier zou wat moeten kunnen, maar heeft dit jaar nog niets gepresteerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is er al iets bekend of er jonge Nederlanders mee doen dit jaar?
Olivier was dan ook overtraind, maar die is al aardig op de goede weg weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoewel ze dit jaar niet echt hoge ogen zullen gaan gooien. Niet echt hele goede klimmers in deze lichting. Olivier zou wat moeten kunnen, maar heeft dit jaar nog niets gepresteerd.
Qua selectie is er nog niets bekend, als ik even snel kijk.
http://www.daanolivier.nl/2013/07/vallenenweeropstaan/quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, is dat de oorzaak. Dat heb ik dan gemist.
Van der Lijke zal vast ook wel meegaan om nog wat leuks te doen in de vlakke/heuvelachtige ritten, als die er zijn. Prima jaartje heeft hij. Komt misschien nog wel in aanmerking voor een contract bij Belkin, nu de andere talenten al weggekaapt zijn.
Waarom zou hij zijn ambities niet kenbaar mogen maken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:16 schreef groenen het volgende:
GesinkKopman zijn dwing je af met prestaties, niet met verhaaltjes in de Telegraaf.
Baas gespot op de fotoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:36 schreef Wombcat het volgende:
Dan ken ik er ook nog een die er op lijkt
[ afbeelding ]
Nou hebben Crelan en Belkin wel iets meer van elkaar weg vanwege het zwart, maar dit is in principe hetzelfde design.
Omdat groenen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn ambities niet kenbaar mogen maken?
De 4 beste Belgen (Boonen, Gilbert, De Gendt en Vandenbroeck) hebben allemaal een bijzonder matig jaar (al dan niet door blessures/valpartijen) en bij de Belgen van de 2e rang heb heb je ook al jongens als Nuyens en Vanendert die nauwelijks hebben gereden. Alleen Van Avermaet en Roelandts deden wat je min of meer mocht verwachten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je afhankelijk bent van Ben Hermans doe je toch iets verkeerd.
hij gaat vlammen in de Vueltaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:39 schreef DeeBee het volgende:
Kruijswijk rijdt wel echt een prachtig seizoen.
Wat een verschil met mei/juni 2011. Toen vloog hij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:39 schreef DeeBee het volgende:
Kruijswijk rijdt wel echt een prachtig seizoen.
Duel Kelderman/Bak voor de eindzege normaal gesproken. Hopelijk kan Kelderman een goede tijdrit neerzetten, vorig jaar was zijn tijdrit hier niet heel erg goed (terwijl hij toen ook in vorm was)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:12 schreef Drebbelman het volgende:
Kruijswijk is ziek afgestapt in Polen.
Magnus Cort wint opnieuw in Denemarken, de ochtendetappe.
Lighart derde, Michel Kreder vierde en Kelderman vijfde.
Er was kennelijk enige verbrokkeling in het peloton, maar Kelderman staat nog 4e in het klassement op 16s. Die kan hopelijk bij de TT vanavond nog iets moois laten zien.
Zijn tijdrit loopt dit jaar ook nog niet echt. Alleen die twee tijdritten in de Giro waren echt sterk, de rest mèh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Duel Kelderman/Bak voor de eindzege normaal gesproken. Hopelijk kan Kelderman een goede tijdrit neerzetten, vorig jaar was zijn tijdrit hier niet heel erg goed (terwijl hij toen ook in vorm was)
Prologen gaan dan wel weer aardig, misschien moet hij het als een dubbele proloog zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zijn tijdrit loopt dit jaar ook nog niet echt. Alleen die twee tijdritten in de Giro waren echt sterk, de rest mèh.
Misschien reed ie toen op andere brandstof ...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een verschil met mei/juni 2011. Toen vloog hij.
quote:
Redelijk lange tijdrit dan of zitten er nog wat heuvels in?twitter:PelotonWatch twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 17:28:31#TdP2013 Wiggins sets new fastest time of 46:36 fastest by 56" reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:29 schreef Syntix het volgende:
[..]Redelijk lange tijdrit dan of zitten er nog wat heuvels in?twitter:PelotonWatch twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 17:28:31#TdP2013 Wiggins sets new fastest time of 46:36 fastest by 56" reageer retweet
quote:Contador: 'Ik was er zeker van dat ik Tour zou winnen'
Voor Alberto Contador draaide de voorbije Ronde van Frankrijk uit op een grote ontgoocheling. Met een vierde plaats stond hij zelfs niet op het eindpodium in Parijs. 'Eenmaal in Corsica was ik mijn goede gevoel van de training kwijt', vertelt 'El Pistolero'.
'Voor de Tour zette ik op training in Navacerrada en Morquera mijn beste tijden ooit neer', zegt de Spaanse oud-Tourwinnaar in Gazzetta dello Sport. 'Nooit had ik een beter gevoel op mijn beklimmingen, en dus zakte ik boordevol vertrouwen af naar Frankrijk. Ik was er zeker van dat ik zou winnen of toch minstens heel dicht zou eindigen. Maar eens in Corsica was ik het goede gevoel kwijt. Ik liet veel slechtere data noteren dan op training.'
Vroeg begonnen
'Het geheim om grote rondes te winnen, betekent op het beslissende moment in topvorm te zijn. Bij mij was dat niet het geval, en dus zal ik de manier moeten veranderen waarop ik mijn seizoen indeel.'
Volgens Contador maakte hij een fout door al in januari te koersen in de Ronde van Argentinië. 'Daar ben ik te vroeg begonnen. Ik beschikte nog niet over de goede conditie. Maar als je mij een nummer opspelt, zal ik vechten om te winnen. Ik had me echter niet mogen forceren.'
Geen Vuelta
De Spanjaard bevestigt verder dat hij past voor de komende Vuelta en in het najaar focust op eendagskoersen als de GP Ouest-France, de GP Québec, de GP Montréal, het WK ('als de organisatie me wil') en de Ronde van Lombardije.
Bron: Volkskrant
Wat dat betreft blijf ik een geweldig filmpje vinden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:32 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het wel tof om te zien die steile klimmen, zie ik de profs tenminste ook eens harken
Die zigzaggende Katusharennerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat dat betreft blijf ik een geweldig filmpje vinden.
Iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:47 schreef DeeBee het volgende:
Weening moet echt eens een paar tanden zwaarder gaan rijden (als sommige kenners uit TDF deze beelden zouden zien).
Brownquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:52 schreef debeterebob het volgende:
Die laatste raboGewoon benen stilhouden en geduwd willen worden
![]()
Kijk, dat is het betere harkwerkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat dat betreft blijf ik een geweldig filmpje vinden.
Een beetje veldrijder had ze er allemaal uitgelopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kijk, dat is het betere harkwerkDie helling hebben ze met zijn allen weer netjes aangeharkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |