Weggepest door GGMM.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:39 schreef Latert het volgende:
Is Johannes trouwens op vakantie ofzo?
De menselijke maat is terugquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens. Ze is zo scherp als een mes.
Ze is bijna goddelijk, en toch blijft ze met beide benen op de grond staan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens. Ze is zo scherp als een mes.
Tja, het leven kan raar lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze is bijna goddelijk, en toch blijft ze met beide benen op de grond staan.
Ik vind de grapjes toch aan niveau inboeten.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind de grapjes toch aan niveau inboeten.
CHUquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan komt uit een CAU-milieu, dat wist u nog niet.
Ik ga meth gebruiken dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:43 schreef Stiggie het volgende:
Top 20 gevaarlijkste drugs
1. Heroin
2. Cocaine
3. Barbiturates
4. Street methadone
5. Alcohol
6. Ketamine
7. Benzodiazepines
8. Amphetamine
9. Tobacco
10. Buprenorphine
11. Cannabis
12. Solvents
13. 4-MTA
14. LSD
15. Methylphenidate
16. Anabolic steroids
17. GHB
18. Ecstasy
19. Alkyl nitrates
20. Khat
Dat doen ze ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:44 schreef alors het volgende:
Ga je lekker focussen op alcoholverslaving, dat is een veel groter probleem.
Ja maar nu is zn rol als gast overquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
Hij doet het beter als gast dan als co-presentator vind ik.
Daar zijn ze al mee bezig... geen zuip-programma's als Oh Oh ... op tv.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:44 schreef alors het volgende:
Klopt...minstens 1 miljoen mensen in Nederland heeft een alcoholprobleem...daar hebben ze het bij K&vdB nog niet 1 keer over gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:44 schreef alors het volgende:
en obesitasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:44 schreef alors het volgende:
8 uit of 20 ...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:43 schreef Stiggie het volgende:
Top 20 gevaarlijkste drugs
1. Heroin
2. Cocaine
3. Barbiturates
4. Street methadone
5. Alcohol
6. Ketamine
7. Benzodiazepines
8. Amphetamine
9. Tobacco
10. Buprenorphine
11. Cannabis
12. Solvents
13. 4-MTA
14. LSD
15. Methylphenidate
16. Anabolic steroids
17. GHB
18. Ecstasy
19. Alkyl nitrates
20. Khat
Ze schenken het gewoon aan tafel!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...minstens 1 miljoen mensen in Nederland heeft een alcoholprobleem...daar hebben ze het bij K&vdB nog niet 1 keer over gehad.
Hier spreekt onze christendemocraat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Gertjan Segers is een van de beste Kamerleden die er zijn.
Hij heeft geen poot om op te staanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die man luistert helemaal niet.
Zegt maar 'zeker zeker' op wat JD zegt.
Je bedoelt hij is een politicusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die man luistert helemaal niet.
Zegt maar 'zeker zeker' op wat JD zegt.
Ja wat een klote vraag, op wat voor manier?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
Het Nederlandse gedoogbeleid is niet effectief!
Mee eens
Mee oneens
Het werkt prima.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
Het Nederlandse gedoogbeleid is niet effectief!
Mee eens
Mee oneens
Hehe, de redactie is weer wakker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
Het hitterecord wordt morgen gebroken
Ja dat denk ik wel
Nee, ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen
wat een trols op de redactiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
Ja dat denk ik wel
Ja wat is dat nou, het werd al gespoilerd toenstraks.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
Ja dat denk ik wel
Smakeloos.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
Ja dat denk ik wel
In mijn onderbroek onder de partytent voor de deur.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:52 schreef Latert het volgende:
Met deze warmte ben ik het liefst:
Buiten in de zon
Zoveel mogelijk uit de zon
Aan het bakken op het strand
In de buurt van water voor de nodige verkoeling
3 en 4 kunnen beide.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:52 schreef Latert het volgende:
Buiten in de zon
Op mijn zolderkamertje natuurlijk, dus 2.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:52 schreef Latert het volgende:
Buiten in de zon
1,3 en 4 zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:52 schreef Latert het volgende:
Buiten in de zon
Ik moet morgen boodschappen doen en stofzuigenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgenmiddag dus geen 10km lopen.
Niet dagelijks een sprintje van 50km doenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgenmiddag dus geen 10km lopen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[ [url=http://pictures.4ever.eu/data/674xX/cartoons/[pictures.4ever.eu]%20koffing,%20pokemon,%20smog%20138899.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ben je gek in je hoofd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ga om 8 uur gewoon lekker stuk fietsen.
En dak blijft dicht wss vanwege kans op onweer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:55 schreef Cavaliers het volgende:
Je zou morgen maar in een snikhete ArenA zitten.
Waarom... Uitstellen kan toch ook K?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet morgen boodschappen doen en stofzuigen
Ga je fiets maar stuk fietsen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ga om 8 uur gewoon lekker stuk fietsen.
Was zaterdag ook zo, zat in het stadion. Mensenkinderenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En dak blijft dicht wss vanwege kans op onweer.
Oh ik ben een bikkel, maakt mij niks uit hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom... Uitstellen kan toch ook K?
Gewoon doorzuipen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
TIjd om te slapen, ik ga weer stemmetjes horen.
Eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beste gastpresentator tot nu toe.
Ok ,,, dat is bekend, maar waarom ... Het kan een dagje wachten ... Maar goed met die hittte is slapen ook al een probleem... Misschien tot zaterdag..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben een bikkel, maakt mij niks uit hoorIk ga vroeg op.
Zaterdag ben ik ;s morgens niet thuis en als ik terugkom heb ik er geen zin meer in.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ,,, dat is bekend, maar waarom ... Het kan een dagje wachten ... Maar goed met die hittte is slapen ook al een probleem... Misschien tot zaterdag..
Nee, wat een faal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Hebben jullie wel Renske op 2e scherm?
De kroonprins van de Christenunie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Gertjan Segers is een van de beste Kamerleden die er is.
LOLLllquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:01 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die op die Gristenhond van een Rense wachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een idioten. Die hebben blijkbaar geen idee hoeveel mensen er jaarlijks aan alcohol en sigaretten doodgaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
Stelling van de Dag
Softdrugs zijn schadelijker voor de gezondheid dan alcohol en sigaretten
Toch nog 34% die het eens is.
Of Johan is meteen de auto ingesprongen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:12 schreef Van_Poppel het volgende:
We hebben Renske vs Derksen dus gemist
Ik melde een tijd terug daar ook iets over.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
Die figuren uit die Spa reclame moeten ze ook kapotschieten.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:51 schreef Iwanius het volgende:
Heeft zij trouwens nog wat gezegd over de opmerkingen die men bij VI maakten over Toine van Peterstraten en de reacties daarop?
Typisch iets wat niet adequaat gaat worden aangepakt en waar we straks van mogen 'genieten'.quote:
Of iets wat weer ontzettend overdreven gaat worden. Oe de tijgermug we gaan allemaal geprikt worden en enge ziektes krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Typisch iets wat niet adequaat gaat worden aangepakt en waar we straks van mogen 'genieten'.
Jij vuige racist! Deze wereld is van ons allemaal, ook van de tijgermug! Dat wij hier nou toevallig geboren zijn, geeft ons nog niet het recht om te bepalen wie hier wel, en wie hier niet mag zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Typisch iets wat niet adequaat gaat worden aangepakt en waar we straks van mogen 'genieten'.
Goeie stelling weer.quote:Stelling van de Dag
Vrijheid van meningsuiting is een grondrecht maar geen vrijbrief om anderen te beledigen!
Mijn god...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:08 schreef Paul het volgende:
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
Ebru
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
Was ik maar FA, ik zou Paul gelijk bannen.
Die ken je toch wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:10 schreef Paul het volgende:
Die medepresentator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111!!1
Oneens. En ook niet van de stem van Ebru of de muggenman.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik word opgewonden van de stem van Arend Jan
Eens
Oneens
Die arm krijgt hij zometeen er niet meer uit, helemaal opgezwollen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:15 schreef alors het volgende:
Die gast heeft nog steeds zijn hand in dat ding
Ze zaten vanochtend met z'n allen in de voortuin met de hele buurt de uitspraak af te wachten.quote:
Met een blikje ALDI-bier zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze zaten vanochtend met z'n allen in de voortuin met de hele buurt de uitspraak af te wachten.
eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:15 schreef Tem het volgende:
Volgens mij is ze wel van de zweepjes en tepelklemmen.
Sjongejonge waar jij allemaal niet aan denkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:15 schreef Tem het volgende:
Volgens mij is ze wel van de zweepjes en tepelklemmen.
Wat is daar mis mee? Het is warm, dan worden dat soort dingen geactiveerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge waar jij allemaal niet aan denkt.
Veels te warm voor zwepen en klemmen man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het is warm, dan worden dat soort dingen geactiveerd.
Duw er een perenijsje in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Veels te warm voor zwepen en klemmen man.
Ja zulks iets hoorde ik ook, gewoon een complete mongool die lekker op de fiets mag gaan voortaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Die kerel heeft toch nog 11 bekeuringen gehad na dat ongeval?
Ik snap niet dat hij zijn rijbewijs nog terug krijgt.
Gerard Joling quotes gebruikenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Het pak van Arend Jan is een beetje rouwachtig. Hij heeft vast gedacht dat hij zich een beetje als een artiest moest kleden.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Iedereen op straat, BBQ, zwembad, partytent.
Topshow.
Tokkiesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Iedereen op straat, BBQ, zwembad, partytent.
Topshow.
Boekestijn IS Jan Lulquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
Boekestijn zit er wel een beetje voor jan lul bij eigenlijk.
In combinatie met alle andere overtredingen wel een teken dat hij de verkeersregels niet zo nauw neemt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
geen gordel om hebben is idd onvergeeflijk.
Ze mag mij de komende 4 jaar wel berijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Ik wil wel van haar wildwaterbaan.
Net als bij Hanna Bervoets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
Bij Ebru zitten haar tieten onder d'r ogen.
Welnee, niet zo kieskeurig. Niets mis mee voor een paar avondjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:25 schreef alors het volgende:
Ik vind haar niets bijzonders trouwens, dat accent zou ik ook bijzonder afstotelijk vinden.
Dat zijn haar lovehandles.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
Bij Ebru zitten haar tieten onder d'r ogen.
Klopt, maar met geen gordel om hebben, heeft hij alleen zich zelf. Met 80 door een woonwijk scheuren is veel huftiger.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
In combinatie met alle andere overtredingen wel een teken dat hij de verkeersregels niet zo nauw neemt.
En Hanna is nog geen dertig, dus dat is helemaal om te huilen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als bij Hanna Bervoets.
Wat? Hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Hanna is nog geen dertig, dus dat is helemaal om te huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |