Moest wel, want ik moest nog de OP editten.quote:
Ik zal jou es edittenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moest wel, want ik moest nog de OP editten.
quote:
Niet naar Bubbles?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:25 schreef zquing het volgende:
als jullie daarna doorgaan naar Encore ben ik erbij
Gezellig tochquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:25 schreef zquing het volgende:
niet dat ik regelmatig hier post ofzo
Niet dat er veel nuttigs voorbij is gekomenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:19 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Wow, ineens drie topics verder, lekker bezig
Lekker gek doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik denk zomaar dat Bubbles niet echt mijn ding is
Gewoon boos tegen de portier zeggen dat je je slettende dochter komt ophalenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk vol met 16jarigen, daar zie ik mezelf echt niet tussen zitten hoor.
De portier is waarschijnlijk nog jonger dan ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon boos tegen de portier zeggen dat je je slettende dochter komt ophalen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Oh nu weet ik zeker dat het niet mijn ding is
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:07 schreef Pienata het volgende:
Nog los van het feit dat het eindigde met een gruwelijk bloedbad.
Hoezo? Toch veel chiller om te slapen tijdens het reizen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
Maar wat mij betreft prima hoorMoet de volgende dag 1300 km afleggen, kan ik beter slapen.
Ja daaromquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef zquing het volgende:
[..]
Hoezo? Toch veel chiller om te slapen tijdens het reizen?
half 9quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef donald_dick het volgende:
godver, jullie gaan echt naar max eeuwenplein ?
Hoe kom je daar nou bij? Leidseplein.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef donald_dick het volgende:
godver, jullie gaan echt naar max eeuwenplein ?
ow, ik haal ierse pubs door elkaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Leidseplein.
Oh ja op het hoekje daar zit er ook eentje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow, ik haal ierse pubs door elkaar
ja daaromquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja op het hoekje daar zit er ook eentje.
Maarrree zeiksnor, kom je ook?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow, ik haal ierse pubs door elkaar
misschien later, maar ik heb al een verjaardagsfeest op Maxquote:
Gezelligquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
misschien later, maar ik heb al een verjaardagsfeest op Max
daarom had ik gehoopt dat jullie op het Max zouden zitten, dan kan ik stiekum naar jullie kijkenquote:
Even snel heen en weer rennen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom had ik gehoopt dat jullie op het Max zouden zitten, dan kan ik stiekum naar jullie kijken
Nou, ik denk dat ik dan niet meer thuis hoef te komenquote:
Beetje zoals je dagelijks bij lokale kinderopvang staat te gluren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom had ik gehoopt dat jullie op het Max zouden zitten, dan kan ik stiekum naar jullie kijken
Ja, terwijl ik jouw optil zodat jij ook kan meekijkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Beetje zoals je dagelijks bij lokale kinderopvang staat te gluren.
OK dan rennen WIJ even snel heen en weerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik dan niet meer thuis hoef te komen
en dan breek je wat en dan voel ik me schuldigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan rennen WIJ even snel heen en weer
Als ik val dan vangt Juicy me wel op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan breek je wat en dan voel ik me schuldig
Lekker foto's maken voor m'n collectiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik jouw optil zodat jij ook kan meekijken
Natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik val dan vangt Juicy me wel op.
Ik neem geen laptop mee hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Pienata het volgende:
Waar kan ik jullie eigenlijk aan herkennen, voor het geval dat er daar een tweede groepje met laptops zit?
Half lang blond haar, ook te zien in m'n foboquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Pienata het volgende:
Waar kan ik jullie eigenlijk aan herkennen, voor het geval dat er daar een tweede groepje met laptops zit?
Voel je toch niets van als je dronken bentquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik ging in een enorm stuk glas staan dat dwars door mijn zool heen ging.
Haha die foto, geniaal is die.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:00 schreef Juicyhil het volgende:
De foto in mijn fobo is gelukkig niet van mezelf
Klopt, bloedt wel als een motherfucker als je veel gedronken hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voel je toch niets van als je dronken bentAlhoewel dat de kater wel stuk erger maakt
Echte bazen durven dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:00 schreef Pienata het volgende:
Ik klik nooit meer op FoBo's, niemand heeft namelijk ooit foto's. Behalve jullie dus.
Ondertussen als een echte pieneta weer bewerkt met een stok? Of hoe kun je niet op jezelf lijken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:03 schreef Pienata het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #120
Behalve dan dat ik daar totaal niet op mezelf lijk.
Voor mij zijn schoenen schoenenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:02 schreef Pienata het volgende:
[..]
Klopt, bloedt wel als een motherfucker als je veel gedronken hebt.
Ik had mijn schoen net een seconden uit en er lag een hele plas bij de toiletten, iedereen dacht dat ik dood aan het bloeden was maar ik vond het wel grappig.
Ergste deel van de kater: Mijn favoriete schoenen kan ik wel weggooien na tevergeefse schoonmaakpogingen.Gat in de zool is echt niet noemenswaardig maar ze zien eruit alsof ik een moord gepleegd heb.
Hmm, weet niet, heb jij nooit zo'n foto waarvan je denkt, ben ik dat? Ik heb wel eentje ergens in US die meer op mij lijkt, maar dan moet ik gaan zoeken want die staat niet in de OP.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ondertussen als een echte pieneta weer bewerkt met een stok? Of hoe kun je niet op jezelf lijken?
Dronken foto's vooral.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:05 schreef Pienata het volgende:
[..]
Hmm, weet niet, heb jij nooit zo'n foto waarvan je denkt, ben ik dat?
Juist niet dan: de man met fans om zich heen dat ben jijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben wel lastig te vinden, met al die fans om me heen.
Wij zijn de fans.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist niet dan: de man met fans om zich heen dat ben jijWij hebben geen fans.
Als je een hoop dames en wat heren (ja, het is immers gay pride die dag) om iemand heen ziet staan, dan weet je me te vinden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist niet dan: de man met fans om zich heen dat ben jijWij hebben geen fans.
quote:
quote:
Gelukkigquote:
Afgesprokenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
GelukkigDan krijg jij de eer om mij een Guinness aan te bieden.
quote:
Ook hier zie fobo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Pienata het volgende:
Moet mij wel lukken!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:53 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ook hier zie fobo.
Wie is er stipt half negen?
HGAquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
Alleen moet morgen nog wel een hoop shizzle regelendus zal rennen worden.
Haags GemeenteArchief?quote:
Ja heerlijk, zweten in bedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:28 schreef _klauoon het volgende:
Ik kan echt niet tegen mensen die zeggen dat je niet mag klagen dat 't warm is omdat het 'lekker warm' is.
Nou. Het is ook gewoon niet lekker warm. Behalve als je in het water ligt met je hoofd in de zon.quote:
Ga je naar Sziget?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef Juicyhil het volgende:
Volgende week in Budapest, om half 9 je tent uit zweten
Want er zit niets anders op dan depri krassen of blij tegen iedereen zeiken dat ze niet mogen klagen omdat het lekker warm is. Ok ok.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker depri krassen is idd veel beter!
Jeeujquote:
Lekker PvdA stemmenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:35 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Nou. Het is ook gewoon niet lekker warm. Behalve als je in het water ligt met je hoofd in de zon.
Irritante blije hippies.
Je mag nooit klagen over klein gezeik zoals weer of als je aids hebt. Gewoon alleen als je kanker hebt of als je been er af moet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:39 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Want er zit niets anders op dan depri krassen of blij tegen iedereen zeiken dat ze niet mogen klagen omdat het lekker warm is. Ok ok.
Nice. Hoorde pas maandag dat ik gaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Paar vrienden van mij ook![]()
Wat ga je zien?
Nederlanders vinden het gewoon altijd leuk om te klagen. Ongeacht wat het weer isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach, klagen over het weer. Ik zou niet klagen als ik vrij was en kon kiezen waar ik was of als ik moest werken en we hadden airco.
Nu ik en moet werken en we geen airco hebben mag ik best klagen vind ik.
Even een paar bindende tips: Nick Cave & The Bad Seeds, Tame Impala en .. oh wacht, dat was het alquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nice. Hoorde pas maandag dat ik gaDus nog niet echt voor kunnen bereiden. Moet nog zelfs vervoer regelen
![]()
Maar Franz Ferdinand, Mika (), Blur natuurlijk, Boys Noize, Sebastian Ingrosso en alles wat ik verder tegenkom
Altijd als ik het over iets diepzinnigers wil hebben kijken mensen me stom aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nederlanders vinden het gewoon altijd leuk om te klagen. Ongeacht wat het weer isAnders hebben we geen gespreksstof
Oh ja, Nick Cave is ook altijd leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Even een paar bindende tips: Nick Cave & The Bad Seeds, Tame Impala en .. oh wacht, dat was het al![]()
Op Blur na natuurlijk, maar die noemde je zelf al.
Wel een matige line-up imho
Ben in 2010 geweest en vond het wel leuk, maar vond juist dat er te weinig te doen was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh ja, Nick Cave is ook altijd leukMaar Sziget is gewoon altijd leuk, altijd wat te doen
Ik in 2008, 2009, 2012 en nu dan weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ben in 2010 geweest en vond het wel leuk, maar vond juist dat er te weinig te doen was.
Over twee weken Lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |