Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Whehe, kut politiequote:
Hij deed normaalquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
mot die dikke maar normaal doen.
Met een machinegeweer ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er 1 zou moeten raken, welke zou dat zijn?
Als ik echt moest kiezen, pakte ik.... de eerste in de 2e rijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk, bij nader inzien, ik pak liever een touw.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ik echt moest kiezen, pakte ik.... de eerste in de 2e rij
rechtsonderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Al die neppe wijven in de wereld.quote:
die bestaan nietquote:
het is een jongenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Al die neppe wijven in de wereld.
Geen een fatsoenlijke vent in de wereld die zoiets echt leuk vind.
Liever een lief meisje.
Leugensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:13 schreef Beach het volgende:
[..]
die bestaan niet
zijn allemaal bitches achter die facade
Geen idee ik ken jou nietquote:
Ik ken je idd ook niet irl. Eerst zien, dan pas geloven.quote:
Ja. Dat doe ik!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee ik ken jou nietjij kan dat wel heel makkelijk zo over jezelf beweren.
Maar ik weet niet of ik gewoon kan geloven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon, geloven. Tot het tegendeel bewezen wordt
Probeer het, jonge padawan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ik gewoon kan geloven.
jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is dit de niewue nachtbagger reeks?
oke dan ga ik even een biertje pakkenquote:
jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is dit de nieuwe dagennachtbagger reeks?
je kan beter water drinken met dit weerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oke dan ga ik even een biertje pakken
Ohquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben te brak voor een feestje nu.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan beter jointjes roken met dit weer
in bier zit ook veel waterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan beter water drinken met dit weer
Amaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhSorry.
Dan een minder spontane begroeting: Hoi Mur
Als ik dichterbij woonde had ik je wel een biertje gebrachtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ama
Je mag me wel een biertje komen brengen.
Ik al meer dan een jaar niet denk ik hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bovendien heb ik al 8 dagen geen bier meer gehad
Voor een vrouw is dat niet zo moeilijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik al meer dan een jaar niet denk ik haha
Wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat niet zo moeilijk
Geen bier drinken. Voor sommige vrouwen tenminstequote:
In het verleden genoeg bier gedronkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat niet zo moeilijk
de meeste vrouwen die ik ken drinken graag een biertje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Geen bier drinken. Voor sommige vrouwen tenminste
hoezo geil?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Donders geil vind ik dat trouwens als een vrouw gewoon de hele avond bier zuipt
Doe ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Donders geil vind ik dat trouwens als een vrouw gewoon de hele avond bier zuipt
Ja hoor. Maar wel een stuk minder. Meestal de wat "alternatievere" types.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Vrouwen die shag roken.. Is dat iets wat ze in het westen ook doen Mur? Ik werd er ooit zo raar op aangekeken toen ik op een weekend tussen allemaal mensen vanuit heel Nederland zat. 'Een vrouw die bier drinkt en shag rookt? Waar doen ze dat?'
Amstelquote:
Wa denkte zelf Ama?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Vrouwen die shag roken.. Is dat iets wat ze in het westen ook doen Mur?
Daar is het dus misgegaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
sta als baby al met een flesje aan de mond op de foto haha.
Oh god, ik vind die echt als enige niet lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AmstelAls ik bier drink dan drink ik Amstel haha. Komt ook alleen maar omdat ik daar mee opgegroeid ben haha, sta als baby al met een flesje aan de mond op de foto haha. Mijn ouders zijn echt al zolang ik leef Amstel fan
Jah weet ik veel, ik vind dat gewoon bruut geil. Alleen bij lekkere vrouwen hoorquote:
Zo'n gekke vraag vind ik dit niet? Ik snap er niks van namelijk. Door heel NL roken vrouwen toch shag lijkt me? Terwijl ik er echt wel vaak raar op aangekeken wordt en mijn voormalige BF al helemaal met haar zware shagquote:
niet bij van die hele vunzige trollen nee?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah weet ik veel, ik vind dat gewoon bruut geil. Alleen bij lekkere vrouwen hoor
Mja het word meer als pauper gezien denk ik ofzo?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n gekke vraag vind ik dit niet? Ik snap er niks van namelijk. Door heel NL roken vrouwen toch shag lijkt me? Terwijl ik er echt wel vaak raar op aangekeken wordt en mijn voormalige BF al helemaal met haar zware shag
Oh god.. Ik zie echt van die stevige meiden uit die dorpen hier voor mij. Hahaha veeg me opquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet bij van die hele vunzige trollen nee?
Neen, ik vind het ook altijd maar eng als vrouwen meer kunnen zuipen dan mijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet bij van die hele vunzige trollen nee?
Moet wel eerlijk bekennen dat ik vaak wel snel een pakje klare peuken koop als ik naar het westen trein ofzo haha. Het ziet er inderdaad soms wel beetje pauper uitquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja het word meer als pauper gezien denk ik ofzo?Weet niet, heb zelf ook korte periode shag gerookt maar geen zware ofzo
Van die ramona types.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh god.. Ik zie echt van die stevige meiden uit die dorpen hier voor mij. Hahaha veeg me opDondersgeil ja. NEE!
Hoop vrouwen zuipen mij er prima uit hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neen, ik vind het ook altijd maar eng als vrouwen meer kunnen zuipen dan mij
Waarom dan, wat kan het jou schelen wat anderen denkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk bekennen dat ik vaak wel snel een pakje klare peuken koop als ik naar het westen trein ofzo haha. Het ziet er inderdaad soms wel beetje pauper uitMaar ik rook zelf geen zwaar, dat maakt het wel wat minder boers ofzo lol
Is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
Hoop vrouwen zuipen mij er prima uit hoor.
quote:
als iedereen dat doet blijft iedereen het raar vindenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk bekennen dat ik vaak wel snel een pakje klare peuken koop als ik naar het westen trein ofzo haha. Het ziet er inderdaad soms wel beetje pauper uitMaar ik rook zelf geen zwaar, dat maakt het wel wat minder boers ofzo lol
HAHAHA SOWIESO!quote:
Oh nee maar ik vind het zelf gewoon stom. En het is stiekem ook wel makkelijk als je de trein uitloopt om snel een peuk te pakkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom dan, wat kan het jou schelen wat anderen denken
Oh ik vond het altijd wel leuk om shaggies te draaienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Oh nee maar ik vind het zelf gewoon stom. En het is stiekem ook wel makkelijk als je de trein uitloopt om snel een peuk te pakken
Ik ging eens zuipen met zo'n behoorlijk lekker wijf. Ze was vrij klein en mager. In het begin kon ik haar tempo nog goed bijbenen maar toen ik m al flink voelde hangen bestelde ze nog ff voor ons beiden 3 shotjes tequilaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van die ramona types.![]()
[..]
Hoop vrouwen zuipen mij er prima uit hoor.
chill in de trein een beetje shaggies draaien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHAHA SOWIESO!
[..]
Oh nee maar ik vind het zelf gewoon stom. En het is stiekem ook wel makkelijk als je de trein uitloopt om snel een peuk te pakken
Dat is waar. Maar er komt nooit een tijd denk ik dat de vrouwen in het westen van het land net zoveel zware shag roken als hier hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
als iedereen dat doet blijft iedereen het raar vinden
Had sex?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ging eens zuipen met zo'n behoorlijk lekker wijf. Ze was vrij klein en mager. In het begin kon ik haar tempo nog goed bijbenen maar toen ik m al flink voelde hangen bestelde ze nog ff voor ons beiden 3 shotjes tequila
Nee man, ik ga dan kloten met dat shaggie tot ik er ben en tegen de tijd dat ik er dan ben is er niks meer van mijn shaggie over haha. Is altijd voor mij het mooie moment om op het station peuken te scoren hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
chill in de trein een beetje shaggies draaien.Daarom vond ik shagf chiller dan peuken.
sowieso roken mensen hier een stuk minder zware shag geloof ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar er komt nooit een tijd denk ik dat de vrouwen in het westen van het land net zoveel zware shag roken als hier haha
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man, ik ga dan kloten met dat shaggie tot ik er ben en tegen de tijd dat ik er dan ben is er niks meer van mijn shaggie over haha. Is altijd voor mij het mooie moment om op het station peuken te scoren haha
De kerels hier roken bijna allemaal standaard zwaar volgens mij, alleen mijn ex rookt peuken af en toe en de rest allemaal zwaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
sowieso roken mensen hier een stuk minder zware shag geloof ik
Neeh, ik was al veel te ver weg om m uberhaupt omhoog te krijgen, laat staat nog enigzins te kunnen nadenkenquote:
hier meestal alleen de arbeidersklassequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De kerels hier roken bijna allemaal standaard zwaar volgens mij
Dat is irritant.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neeh, ik was al veel te ver weg om m uberhaupt omhoog te krijgen, laat staat nog enigzins te kunnen nadenken
Klare sigaretten wordt daar in tegen weinig gerookt in mijn omgevingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier meestal alleen de arbeidersklasse
wellicht was dat haar plan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neeh, ik was al veel te ver weg om m uberhaupt omhoog te krijgen, laat staat nog enigzins te kunnen nadenken
Ja het viel haar ook nogal tegen geloof ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is irritant.
Voor ons vrouwen dan.
We zouden sowieso al in hetzelfde bed slapen maar die indruk kreeg ik nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
wellicht was dat haar plan.
"geen zin om hem af te wijzen, zorg gewoon dat hij hem niet meer omhoog krijgt"
boeren daar, jullie allemaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klare sigaretten wordt daar in tegen weinig gerookt in mijn omgeving
Geef d'r geen ongelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja het viel haar ook nogal tegen geloof ik
sochtends wel goedgemaakt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
We zouden sowieso al in hetzelfde bed slapen maar die indruk kreeg ik niet
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:23 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zie hier inderdaad nooit, maar dan ook nooit shagrokende vrouwen
Kom eens naar Drenthe. Je ziet bijna niks andersquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:23 schreef Onorgineel het volgende:
Ook bijna geen shagrokende jongens trouwens
was tijdens de introductie van mn opleiding toen. Heb me toen echt flink misdragenquote:
Klinkt juist alsof je je heel goed hebt gedragen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
was tijdens de introductie van mn opleiding toen. Heb me toen echt flink misdragen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt juist alsof je je heel goed hebt gedragen.![]()
Nice. Veel plezierquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
LowlandsEven ziek hard misdragen
hm jah maar ik moest daarna echt drie dagen op bed liggen voor ik weer enigzins aanspreekbaar wasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt juist alsof je je heel goed hebt gedragen.![]()
Hallo, daar wil ik ook wel eens een sessie meequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:34 schreef Onorgineel het volgende:
http://www.vice.com/nl/Fringes/teenage-exorcists-part-1
Ff die maagdelijke demonen uitdrijvenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hallo, daar wil ik ook wel eens een sessie mee
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
Ze mogen die duivel wel uit mijn broek halen
Jah gewoon al die witte demonen er uit zuigenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ff die maagdelijke demonen uitdrijven
niet mee eensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ouderwets handwerk is ook prima trouwens
Ook niet bij jezelf?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
enkel als onderdeel van voorspel
Dat lijkt me dan weer niksquote:
hehe ja, maar dat is andersquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ook niet bij jezelf?
[..]
Dat lijkt me dan weer niks
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer, geen kort pittig rood kapsel?
Ik twijfelde nog tussen kort en pittig met paarse highlightsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer, geen kort pittig rood kapsel?
Vanavond ofzo, ze heeft er van dat wax : in gedaan terwijl ik liever nooit van dat spul in m'n haar wilquote:
Vanavond wel even je leuter laten zien op TC.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vanavond ofzo, ze heeft er van dat wax : in gedaan terwijl ik liever nooit van dat spul in m'n haar wil
TC verslaafd boy?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vanavond wel even je leuter laten zien op TC.
Paarse highlights had wel gekund. Sowieso paarsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog tussen kort en pittig met paarse highlights
Toegegeven, de meeste vrouwen bakken daar nooit zo veel van.quote:
eww neequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Paarse highlights had wel gekund. Sowieso paars
sowieso zijn ze nooit zo bedreven daar in als ik zelf ben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Toegegeven, de meeste vrouwen bakken daar nooit zo veel van.
Nee, mijn hart zit veels te vol met liefde om te haten.quote:
Wil je even liefdevol zo met je voeten..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, mijn hart zit veels te vol met liefde om te haten.
Je hebt gelijk hoor, maar zo tussendoor is het af en toe best fijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
sowieso zijn ze nooit zo bedreven daar in als ik zelf ben.
En ik doe liever andere dingen met vrouwen.
Als je uit eten gaat eet je toch ook niet hetzelfde als wat je elke dag thuis eet?
Vrouwen met piemelsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ewwwquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, mijn hart zit veels te vol met liefde om te haten.
Misschienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jaquote:
haha Murquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je even liefdevol zo met je voeten..
Trapsquote:
quote:
ja altijd zo droog hoe dat gastje kijktquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]blijf die fucking chill vinden.
Dat is homofieler dan iemand aftrekken met je voeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ja altijd zo droog hoe dat gastje kijkt
ik luister nu naar taylor swift
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ja altijd zo droog hoe dat gastje kijkt
ik luister nu naar taylor swift
Mja ik kijk ook naar Glee en The Vampire Diariesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is homofieler dan iemand aftrekken met je voeten.
Bicurious?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Mja ik kijk ook naar Glee en The Vampire Diariesmaar ik ben niet gay.
Ik negeer hem gewoon een paar dagen als strafquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dijenkletser heb ik pas 100x gehoord
[ afbeelding ]
k heb je back beach
ha gayyquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dijenkletser heb ik pas 100x gehoord
[ afbeelding ]
k heb je back beach
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef Beach het volgende:
Hoe is het gay dan? Want Vas is toch echt een meid
Denk je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef Beach het volgende:
Hoe is het gay dan? Want Vas is toch echt een meid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef BaasBanaan het volgende:
Het ziet er eigenlijk alleen zo naar uit door dat rode filter en doordat het van de achterkant van de pagina is doorgedrukt, waardoor je soort schimmen in de tekening krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf, toen ik 'em net las was die niet zo rood.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het ziet er eigenlijk alleen zo naar uit door dat rode filter en doordat het van de achterkant van de pagina is doorgedrukt, waardoor je soort schimmen in de tekening krijgt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wtf, toen ik 'em net las was die niet zo rood.
Ik ben niet onder de indrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FUCKFUCKFUCKquote:
Jij bent een tijger.quote:
6/10 niet creepy genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
buuh oh mijn godjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Lisa kan m'n kont kussenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
papa geloofde ook niet in Lisa.. toen is ze boos geworden.
Niet die strip weerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://comic.naver.com/we(...)217&no=31&weekday=tu
3 seconden gekeken en ik was niet onder de indrukquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://comic.naver.com/we(...)217&no=31&weekday=tu
stoerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
stoer
[..]Die strip is wel het engste wat ik ooit heb gezien op het internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er was nog wel wat beters maar ik kan het echt niet vinden. Japanse zooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die strip is wel het engste wat ik ooit heb gezien op het internet
Vertelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoef ik niet te zien danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
er was nog wel wat beters maar ik kan het echt niet vinden. Japanse zooi.
geniaal jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:28 schreef Onorgineel het volgende:
http://lifeofastrangerwhostolemyphone.tumblr.com/![]()
![]()
Jemigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Altijd een moeilijke vraag. Hoeveel heb je nog?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:59 schreef Monopoly het volgende:
Twijfels of ik zo bier moet halen...
Niets. En al 3 dagen geen druppel gehad (bewust)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Altijd een moeilijke vraag. Hoeveel heb je nog?
Is dat een record dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets. En al 3 dagen geen druppel gehad (bewust)
Nee dat niet, maar wel opmerkelijkquote:
Pff vakantie toch, gewoon yoloquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel opmerkelijk
Ik heb vakantie maar wil het niet te bont maken door elke dag halve liters te zuipen
Goed punt wel. Zo toch maar naar de Boni toequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff vakantie toch, gewoon yolo
boniquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed punt wel. Zo toch maar naar de Boni toe
Alle merken. Maar ik haal altijd Export. Goedkoop en koud prima te drinken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
boniwat voor bier hebben ze daar?
Is dat een merk? De boni in zwolle dan of zit je ergens andersquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alle merken. Maar ik haal altijd Export. Goedkoop en koud prima te drinken.
Export zijn van die halve liters bruine blikken. Zwervers kopen het ook altijd omdat het goedkoop isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat een merk? De boni in zwolle dan of zit je ergens anders
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Export zijn van die halve liters bruine blikken. Zwervers kopen het ook altijd omdat het goedkoop is
49 cent voor een halve liter bier. En koud is het echt best goed te drinken
Ede, das toch zon kutdrop bij arnhem daaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriendin jonguhChillen je weet.
Prima plan jaquote:
Ja. Zo'n kut dorp is het ook weer niet. Best groot, mooi winkelcentrum, media markt, mc donalds, Febo en alle goede kledingwinkels in de stad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ede, das toch zon kutdrop bij arnhem daaar
Kom je uberhaupt nog wel eens in zwolle danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima plan jaMet dank aan onze Iranese dictator hier.
[..]
Ja. Zo'n kut dorp is het ook weer niet. Best groot, mooi winkelcentrum, media markt, mc donalds, Febo en alle goede kledingwinkels in de stad.
Ja af en toe voor maten, biertje doen enzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kom je uberhaupt nog wel eens in zwolle dan
Schatjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:20 schreef Beach het volgende:
ja verdomme zeg dan wat laat me niet zo wachten
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:20 schreef Beach het volgende:
ja verdomme zeg dan wat laat me niet zo wachten
Naar een viking museum met een vriendin van d'r die voor een paar dagen in Nederland is die normaal in Canada woont.quote:
ohja, ik zit geregeld op de businesstribunequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja af en toe voor maten, biertje doen enzo.
Probeer dit seizoen ook wat vaker bij PEC aan te schuiven op de sta tribune.
Whutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naar een viking museum met een vriendin van d'r die voor een paar dagen in Nederland is die normaal in Canada woont.
Nice. Wel sneller bier (in glazen nog steeds?)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ohja, ik zit geregeld op de businesstribune
Ah gezellig! Ik miste haar 3 pagina's lange levensverhalen al hierquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naar een viking museum met een vriendin van d'r die voor een paar dagen in Nederland is die normaal in Canada woont.
Ik doelde op 'vikingmuseum'quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, die zin is niet helemaal goed
Komt door de warmte.
Lekker rustig welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah gezellig! Ik miste haar 3 pagina's lange levensverhalen al hier
Oh zoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik doelde op 'vikingmuseum'
Maar dat bestaat dus echt?
Jah prima bier daar, zit ook lekker. Maar op de statribune is meer sfeer, ben ik ook nog een keer geweestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice. Wel sneller bier (in glazen nog steeds?)
Alleen is het publiek niet zo actief daarOp de statribune nog een beetje bier drinken en zingen, trommels erbij enzo
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
doen alsof? ik snap niet wat je nou bedoelt
twitter:ImmeKnowles twitterde op donderdag 01-08-2013 om 19:44:23Me vertrouwe in je is verdwenen als sneeuw voor de zonnenbank ... reageer retweet
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:46 schreef Trollscience het volgende:
twitter:ImmeKnowles twitterde op donderdag 01-08-2013 om 19:44:23Me vertrouwe in je is verdwenen als sneeuw voor de zonnenbank ... reageer retweet
help
Oke. Doe ik toch helegaar niet :S.quote:
hjbquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke. Doe ik toch helegaar niet :S.
onder de bankquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:02 schreef Trollscience het volgende:
waar is mij telefoon
MIJ telefoon
lekker lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:08 schreef Trollscience het volgende:
haha, op zoek naar mijn telefoon vind ik mijn oude jimi hendrix-wietdoosje terug, met het zakje erin dat ik al drie maanden kwijt ben. zeker 1,5 gram
Onder jij bank.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:02 schreef Trollscience het volgende:
waar is mij telefoon
MIJ telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |