Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Whehe, kut politiequote:
Hij deed normaalquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
mot die dikke maar normaal doen.
Met een machinegeweer ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er 1 zou moeten raken, welke zou dat zijn?
Als ik echt moest kiezen, pakte ik.... de eerste in de 2e rijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk, bij nader inzien, ik pak liever een touw.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ik echt moest kiezen, pakte ik.... de eerste in de 2e rij
rechtsonderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Al die neppe wijven in de wereld.quote:
die bestaan nietquote:
het is een jongenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Al die neppe wijven in de wereld.
Geen een fatsoenlijke vent in de wereld die zoiets echt leuk vind.
Liever een lief meisje.
Leugensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:13 schreef Beach het volgende:
[..]
die bestaan niet
zijn allemaal bitches achter die facade
Geen idee ik ken jou nietquote:
Ik ken je idd ook niet irl. Eerst zien, dan pas geloven.quote:
Ja. Dat doe ik!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee ik ken jou nietjij kan dat wel heel makkelijk zo over jezelf beweren.
Maar ik weet niet of ik gewoon kan geloven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon, geloven. Tot het tegendeel bewezen wordt
Probeer het, jonge padawan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ik gewoon kan geloven.
jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is dit de niewue nachtbagger reeks?
oke dan ga ik even een biertje pakkenquote:
jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is dit de nieuwe dagennachtbagger reeks?
je kan beter water drinken met dit weerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oke dan ga ik even een biertje pakken
Ohquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben te brak voor een feestje nu.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan beter jointjes roken met dit weer
in bier zit ook veel waterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan beter water drinken met dit weer
Amaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhSorry.
Dan een minder spontane begroeting: Hoi Mur
Als ik dichterbij woonde had ik je wel een biertje gebrachtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ama
Je mag me wel een biertje komen brengen.
Ik al meer dan een jaar niet denk ik hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bovendien heb ik al 8 dagen geen bier meer gehad
Voor een vrouw is dat niet zo moeilijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik al meer dan een jaar niet denk ik haha
Wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat niet zo moeilijk
Geen bier drinken. Voor sommige vrouwen tenminstequote:
In het verleden genoeg bier gedronkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat niet zo moeilijk
de meeste vrouwen die ik ken drinken graag een biertje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Geen bier drinken. Voor sommige vrouwen tenminste
hoezo geil?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Donders geil vind ik dat trouwens als een vrouw gewoon de hele avond bier zuipt
Doe ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Donders geil vind ik dat trouwens als een vrouw gewoon de hele avond bier zuipt
Ja hoor. Maar wel een stuk minder. Meestal de wat "alternatievere" types.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Vrouwen die shag roken.. Is dat iets wat ze in het westen ook doen Mur? Ik werd er ooit zo raar op aangekeken toen ik op een weekend tussen allemaal mensen vanuit heel Nederland zat. 'Een vrouw die bier drinkt en shag rookt? Waar doen ze dat?'
Amstelquote:
Wa denkte zelf Ama?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Vrouwen die shag roken.. Is dat iets wat ze in het westen ook doen Mur?
Daar is het dus misgegaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
sta als baby al met een flesje aan de mond op de foto haha.
Oh god, ik vind die echt als enige niet lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AmstelAls ik bier drink dan drink ik Amstel haha. Komt ook alleen maar omdat ik daar mee opgegroeid ben haha, sta als baby al met een flesje aan de mond op de foto haha. Mijn ouders zijn echt al zolang ik leef Amstel fan
Jah weet ik veel, ik vind dat gewoon bruut geil. Alleen bij lekkere vrouwen hoorquote:
Zo'n gekke vraag vind ik dit niet? Ik snap er niks van namelijk. Door heel NL roken vrouwen toch shag lijkt me? Terwijl ik er echt wel vaak raar op aangekeken wordt en mijn voormalige BF al helemaal met haar zware shagquote:
niet bij van die hele vunzige trollen nee?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah weet ik veel, ik vind dat gewoon bruut geil. Alleen bij lekkere vrouwen hoor
Mja het word meer als pauper gezien denk ik ofzo?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n gekke vraag vind ik dit niet? Ik snap er niks van namelijk. Door heel NL roken vrouwen toch shag lijkt me? Terwijl ik er echt wel vaak raar op aangekeken wordt en mijn voormalige BF al helemaal met haar zware shag
Oh god.. Ik zie echt van die stevige meiden uit die dorpen hier voor mij. Hahaha veeg me opquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet bij van die hele vunzige trollen nee?
Neen, ik vind het ook altijd maar eng als vrouwen meer kunnen zuipen dan mijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet bij van die hele vunzige trollen nee?
Moet wel eerlijk bekennen dat ik vaak wel snel een pakje klare peuken koop als ik naar het westen trein ofzo haha. Het ziet er inderdaad soms wel beetje pauper uitquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja het word meer als pauper gezien denk ik ofzo?Weet niet, heb zelf ook korte periode shag gerookt maar geen zware ofzo
Van die ramona types.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh god.. Ik zie echt van die stevige meiden uit die dorpen hier voor mij. Hahaha veeg me opDondersgeil ja. NEE!
Hoop vrouwen zuipen mij er prima uit hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neen, ik vind het ook altijd maar eng als vrouwen meer kunnen zuipen dan mij
Waarom dan, wat kan het jou schelen wat anderen denkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk bekennen dat ik vaak wel snel een pakje klare peuken koop als ik naar het westen trein ofzo haha. Het ziet er inderdaad soms wel beetje pauper uitMaar ik rook zelf geen zwaar, dat maakt het wel wat minder boers ofzo lol
Is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
Hoop vrouwen zuipen mij er prima uit hoor.
quote:
als iedereen dat doet blijft iedereen het raar vindenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk bekennen dat ik vaak wel snel een pakje klare peuken koop als ik naar het westen trein ofzo haha. Het ziet er inderdaad soms wel beetje pauper uitMaar ik rook zelf geen zwaar, dat maakt het wel wat minder boers ofzo lol
HAHAHA SOWIESO!quote:
Oh nee maar ik vind het zelf gewoon stom. En het is stiekem ook wel makkelijk als je de trein uitloopt om snel een peuk te pakkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom dan, wat kan het jou schelen wat anderen denken
Oh ik vond het altijd wel leuk om shaggies te draaienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Oh nee maar ik vind het zelf gewoon stom. En het is stiekem ook wel makkelijk als je de trein uitloopt om snel een peuk te pakken
Ik ging eens zuipen met zo'n behoorlijk lekker wijf. Ze was vrij klein en mager. In het begin kon ik haar tempo nog goed bijbenen maar toen ik m al flink voelde hangen bestelde ze nog ff voor ons beiden 3 shotjes tequilaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van die ramona types.![]()
[..]
Hoop vrouwen zuipen mij er prima uit hoor.
chill in de trein een beetje shaggies draaien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHAHA SOWIESO!
[..]
Oh nee maar ik vind het zelf gewoon stom. En het is stiekem ook wel makkelijk als je de trein uitloopt om snel een peuk te pakken
Dat is waar. Maar er komt nooit een tijd denk ik dat de vrouwen in het westen van het land net zoveel zware shag roken als hier hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
als iedereen dat doet blijft iedereen het raar vinden
Had sex?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ging eens zuipen met zo'n behoorlijk lekker wijf. Ze was vrij klein en mager. In het begin kon ik haar tempo nog goed bijbenen maar toen ik m al flink voelde hangen bestelde ze nog ff voor ons beiden 3 shotjes tequila
Nee man, ik ga dan kloten met dat shaggie tot ik er ben en tegen de tijd dat ik er dan ben is er niks meer van mijn shaggie over haha. Is altijd voor mij het mooie moment om op het station peuken te scoren hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
chill in de trein een beetje shaggies draaien.Daarom vond ik shagf chiller dan peuken.
sowieso roken mensen hier een stuk minder zware shag geloof ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar er komt nooit een tijd denk ik dat de vrouwen in het westen van het land net zoveel zware shag roken als hier haha
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man, ik ga dan kloten met dat shaggie tot ik er ben en tegen de tijd dat ik er dan ben is er niks meer van mijn shaggie over haha. Is altijd voor mij het mooie moment om op het station peuken te scoren haha
De kerels hier roken bijna allemaal standaard zwaar volgens mij, alleen mijn ex rookt peuken af en toe en de rest allemaal zwaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
sowieso roken mensen hier een stuk minder zware shag geloof ik
Neeh, ik was al veel te ver weg om m uberhaupt omhoog te krijgen, laat staat nog enigzins te kunnen nadenkenquote:
hier meestal alleen de arbeidersklassequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De kerels hier roken bijna allemaal standaard zwaar volgens mij
Dat is irritant.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neeh, ik was al veel te ver weg om m uberhaupt omhoog te krijgen, laat staat nog enigzins te kunnen nadenken
Klare sigaretten wordt daar in tegen weinig gerookt in mijn omgevingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier meestal alleen de arbeidersklasse
wellicht was dat haar plan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neeh, ik was al veel te ver weg om m uberhaupt omhoog te krijgen, laat staat nog enigzins te kunnen nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |