Amaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhSorry.
Dan een minder spontane begroeting: Hoi Mur
Als ik dichterbij woonde had ik je wel een biertje gebrachtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ama
Je mag me wel een biertje komen brengen.
Ik al meer dan een jaar niet denk ik hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bovendien heb ik al 8 dagen geen bier meer gehad
Voor een vrouw is dat niet zo moeilijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik al meer dan een jaar niet denk ik haha
Wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat niet zo moeilijk
Geen bier drinken. Voor sommige vrouwen tenminstequote:
In het verleden genoeg bier gedronkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat niet zo moeilijk
de meeste vrouwen die ik ken drinken graag een biertje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Geen bier drinken. Voor sommige vrouwen tenminste
hoezo geil?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Donders geil vind ik dat trouwens als een vrouw gewoon de hele avond bier zuipt
Doe ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Donders geil vind ik dat trouwens als een vrouw gewoon de hele avond bier zuipt
Ja hoor. Maar wel een stuk minder. Meestal de wat "alternatievere" types.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Vrouwen die shag roken.. Is dat iets wat ze in het westen ook doen Mur? Ik werd er ooit zo raar op aangekeken toen ik op een weekend tussen allemaal mensen vanuit heel Nederland zat. 'Een vrouw die bier drinkt en shag rookt? Waar doen ze dat?'
Amstelquote:
Wa denkte zelf Ama?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Vrouwen die shag roken.. Is dat iets wat ze in het westen ook doen Mur?
Daar is het dus misgegaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
sta als baby al met een flesje aan de mond op de foto haha.
Oh god, ik vind die echt als enige niet lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AmstelAls ik bier drink dan drink ik Amstel haha. Komt ook alleen maar omdat ik daar mee opgegroeid ben haha, sta als baby al met een flesje aan de mond op de foto haha. Mijn ouders zijn echt al zolang ik leef Amstel fan
Jah weet ik veel, ik vind dat gewoon bruut geil. Alleen bij lekkere vrouwen hoorquote:
Zo'n gekke vraag vind ik dit niet? Ik snap er niks van namelijk. Door heel NL roken vrouwen toch shag lijkt me? Terwijl ik er echt wel vaak raar op aangekeken wordt en mijn voormalige BF al helemaal met haar zware shagquote:
niet bij van die hele vunzige trollen nee?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah weet ik veel, ik vind dat gewoon bruut geil. Alleen bij lekkere vrouwen hoor
Mja het word meer als pauper gezien denk ik ofzo?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n gekke vraag vind ik dit niet? Ik snap er niks van namelijk. Door heel NL roken vrouwen toch shag lijkt me? Terwijl ik er echt wel vaak raar op aangekeken wordt en mijn voormalige BF al helemaal met haar zware shag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |