quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:20 schreef Beach het volgende:
ja verdomme zeg dan wat laat me niet zo wachten
Naar een viking museum met een vriendin van d'r die voor een paar dagen in Nederland is die normaal in Canada woont.quote:
ohja, ik zit geregeld op de businesstribunequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja af en toe voor maten, biertje doen enzo.
Probeer dit seizoen ook wat vaker bij PEC aan te schuiven op de sta tribune.
Whutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naar een viking museum met een vriendin van d'r die voor een paar dagen in Nederland is die normaal in Canada woont.
Nice. Wel sneller bier (in glazen nog steeds?)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ohja, ik zit geregeld op de businesstribune
Ah gezellig! Ik miste haar 3 pagina's lange levensverhalen al hierquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naar een viking museum met een vriendin van d'r die voor een paar dagen in Nederland is die normaal in Canada woont.
Ik doelde op 'vikingmuseum'quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, die zin is niet helemaal goed
Komt door de warmte.
Lekker rustig welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah gezellig! Ik miste haar 3 pagina's lange levensverhalen al hier
Oh zoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik doelde op 'vikingmuseum'
Maar dat bestaat dus echt?
Jah prima bier daar, zit ook lekker. Maar op de statribune is meer sfeer, ben ik ook nog een keer geweestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice. Wel sneller bier (in glazen nog steeds?)
Alleen is het publiek niet zo actief daarOp de statribune nog een beetje bier drinken en zingen, trommels erbij enzo
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
doen alsof? ik snap niet wat je nou bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |