Altijd een moeilijke vraag. Hoeveel heb je nog?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:59 schreef Monopoly het volgende:
Twijfels of ik zo bier moet halen...
Niets. En al 3 dagen geen druppel gehad (bewust)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Altijd een moeilijke vraag. Hoeveel heb je nog?
Is dat een record dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets. En al 3 dagen geen druppel gehad (bewust)
Nee dat niet, maar wel opmerkelijkquote:
Pff vakantie toch, gewoon yoloquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel opmerkelijk
Ik heb vakantie maar wil het niet te bont maken door elke dag halve liters te zuipen
Goed punt wel. Zo toch maar naar de Boni toequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff vakantie toch, gewoon yolo
boniquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed punt wel. Zo toch maar naar de Boni toe
Alle merken. Maar ik haal altijd Export. Goedkoop en koud prima te drinken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
boniwat voor bier hebben ze daar?
Is dat een merk? De boni in zwolle dan of zit je ergens andersquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alle merken. Maar ik haal altijd Export. Goedkoop en koud prima te drinken.
Export zijn van die halve liters bruine blikken. Zwervers kopen het ook altijd omdat het goedkoop isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat een merk? De boni in zwolle dan of zit je ergens anders
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Export zijn van die halve liters bruine blikken. Zwervers kopen het ook altijd omdat het goedkoop is
49 cent voor een halve liter bier. En koud is het echt best goed te drinken
Ede, das toch zon kutdrop bij arnhem daaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriendin jonguhChillen je weet.
Prima plan jaquote:
Ja. Zo'n kut dorp is het ook weer niet. Best groot, mooi winkelcentrum, media markt, mc donalds, Febo en alle goede kledingwinkels in de stad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ede, das toch zon kutdrop bij arnhem daaar
Kom je uberhaupt nog wel eens in zwolle danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima plan jaMet dank aan onze Iranese dictator hier.
[..]
Ja. Zo'n kut dorp is het ook weer niet. Best groot, mooi winkelcentrum, media markt, mc donalds, Febo en alle goede kledingwinkels in de stad.
Ja af en toe voor maten, biertje doen enzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kom je uberhaupt nog wel eens in zwolle dan
Schatjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:20 schreef Beach het volgende:
ja verdomme zeg dan wat laat me niet zo wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |