Ja het viel haar ook nogal tegen geloof ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is irritant.
Voor ons vrouwen dan.
We zouden sowieso al in hetzelfde bed slapen maar die indruk kreeg ik nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
wellicht was dat haar plan.
"geen zin om hem af te wijzen, zorg gewoon dat hij hem niet meer omhoog krijgt"
boeren daar, jullie allemaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klare sigaretten wordt daar in tegen weinig gerookt in mijn omgeving
Geef d'r geen ongelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja het viel haar ook nogal tegen geloof ik
sochtends wel goedgemaakt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
We zouden sowieso al in hetzelfde bed slapen maar die indruk kreeg ik niet
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:23 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zie hier inderdaad nooit, maar dan ook nooit shagrokende vrouwen
Kom eens naar Drenthe. Je ziet bijna niks andersquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:23 schreef Onorgineel het volgende:
Ook bijna geen shagrokende jongens trouwens
was tijdens de introductie van mn opleiding toen. Heb me toen echt flink misdragenquote:
Klinkt juist alsof je je heel goed hebt gedragen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
was tijdens de introductie van mn opleiding toen. Heb me toen echt flink misdragen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt juist alsof je je heel goed hebt gedragen.![]()
Nice. Veel plezierquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
LowlandsEven ziek hard misdragen
hm jah maar ik moest daarna echt drie dagen op bed liggen voor ik weer enigzins aanspreekbaar wasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt juist alsof je je heel goed hebt gedragen.![]()
Hallo, daar wil ik ook wel eens een sessie meequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:34 schreef Onorgineel het volgende:
http://www.vice.com/nl/Fringes/teenage-exorcists-part-1
Ff die maagdelijke demonen uitdrijvenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hallo, daar wil ik ook wel eens een sessie mee
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
Ze mogen die duivel wel uit mijn broek halen
Jah gewoon al die witte demonen er uit zuigenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ff die maagdelijke demonen uitdrijven
niet mee eensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ouderwets handwerk is ook prima trouwens
Ook niet bij jezelf?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
enkel als onderdeel van voorspel
Dat lijkt me dan weer niksquote:
hehe ja, maar dat is andersquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ook niet bij jezelf?
[..]
Dat lijkt me dan weer niks
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer, geen kort pittig rood kapsel?
Ik twijfelde nog tussen kort en pittig met paarse highlightsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer, geen kort pittig rood kapsel?
Vanavond ofzo, ze heeft er van dat wax : in gedaan terwijl ik liever nooit van dat spul in m'n haar wilquote:
Vanavond wel even je leuter laten zien op TC.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vanavond ofzo, ze heeft er van dat wax : in gedaan terwijl ik liever nooit van dat spul in m'n haar wil
TC verslaafd boy?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vanavond wel even je leuter laten zien op TC.
Paarse highlights had wel gekund. Sowieso paarsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog tussen kort en pittig met paarse highlights
Toegegeven, de meeste vrouwen bakken daar nooit zo veel van.quote:
eww neequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Paarse highlights had wel gekund. Sowieso paars
sowieso zijn ze nooit zo bedreven daar in als ik zelf ben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Toegegeven, de meeste vrouwen bakken daar nooit zo veel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |