Ik negeer hem gewoon een paar dagen als strafquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dijenkletser heb ik pas 100x gehoord
[ afbeelding ]
k heb je back beach
ha gayyquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dijenkletser heb ik pas 100x gehoord
[ afbeelding ]
k heb je back beach
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef Beach het volgende:
Hoe is het gay dan? Want Vas is toch echt een meid
Denk je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef Beach het volgende:
Hoe is het gay dan? Want Vas is toch echt een meid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef BaasBanaan het volgende:
Het ziet er eigenlijk alleen zo naar uit door dat rode filter en doordat het van de achterkant van de pagina is doorgedrukt, waardoor je soort schimmen in de tekening krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf, toen ik 'em net las was die niet zo rood.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het ziet er eigenlijk alleen zo naar uit door dat rode filter en doordat het van de achterkant van de pagina is doorgedrukt, waardoor je soort schimmen in de tekening krijgt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wtf, toen ik 'em net las was die niet zo rood.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:09 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ben niet onder de indrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |