abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:58:37 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129578273
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb het alleen maar even wat duidelijker verwoord :7
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:

Geen idee hoe :+

quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:42 schreef Cue_ het volgende:

Geen idee hoe je het allemaal moet doen hoor. Zelf ben ik er ook niet toe in staat. Maar het is misschien wel iets waarover je kan nadenken
Niet duidelijk genoeg? :')
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:03:14 #27
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129578408
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in, maar wat zeg ik dan 'ja ik vind mezelf zo sneu, niemand zegt ooit dat ik het goed doe'. Niemand zal die bevestiging heel vaak krijgen denk ik, het is meer hoe je ermee omgaat. Ik kan dat gevoel alleen niet uitzetten. Het frustrerende is, ik weet dat ik mezelf aanstel, eigenlijk heb ik niks om over te klagen, ik heb een goede jeugd gehad, studeer, heb een leuk huisje, een vriend. En toch ben ik ongelukkig.. voor mijn gevoel heb ik er eigenlijk geen reden toe en ik weet dan ook gewoon echt niet wat ik tegen mijn omgeving moet zeggen, omdat ik dan toch weer te horen ga krijgen 'dat ik het toch zo goed heb'..
Vind je zelf dat je niks hebt om te klagen, dat je het goed voor elkaar hebt, of heb je het voor de buitenwereld goed voor elkaar?
Doe je wel de dingen die jou gelukkig maken?
pi_129578429
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

Niet duidelijk genoeg? :')
Nope :P
pi_129578601
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vind je zelf dat je niks hebt om te klagen, dat je het goed voor elkaar hebt, of heb je het voor de buitenwereld goed voor elkaar?
Doe je wel de dingen die jou gelukkig maken?
Voor de buitenwereld heb ik het goed voor elkaar. Maar ik zou niet weten wat ik wil. Ja, ik wil in tuin en huis keuvelen, en trouwen, en kindjes krijgen.. maar dat zijn geen concrete dingen waar ik nu iets aan heb.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:12:13 #30
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129578649
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:10 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Voor de buitenwereld heb ik het goed voor elkaar. Maar ik zou niet weten wat ik wil. Ja, ik wil in tuin en huis keuvelen, en trouwen, en kindjes krijgen.. maar dat zijn geen concrete dingen waar ik nu iets aan heb.
Verder totaal geen dingen die je wil? Die jou gelukkig zouden maken?
pi_129578694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:12 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Verder totaal geen dingen die je wil? Die jou gelukkig zouden maken?
Het enige wat ik kan bedenken is rust aan mijn kop. :'(

Of naja, vooral in mijn hoofd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2013 14:14:14 ]
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:27:17 #32
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129579142
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het enige wat ik kan bedenken is rust aan mijn kop. :'(

Of naja, vooral in mijn hoofd.
Maar ga je die rust krijgen als je niks aan je situatie veranderd?
pi_129579211
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar ga je die rust krijgen als je niks aan je situatie veranderd?
Weet ik niet, maar ik weet ook niet wat ik moet veranderen om het wel te krijgen.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:34:24 #34
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129579318
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar ik weet ook niet wat ik moet veranderen om het wel te krijgen.
Lastig, ik denk dat alleen jij dat voor jezelf helder kunt krijgen.
pi_129582933
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:07 schreef Murmeli het volgende:
Lieve graytje.... vraag jij dan ook eens hier om een schop onder je achterste als je die nodig hebt... we zijn er ook voor jou he, niet alleen jij voor ons!
Zal ik doen. O+

quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel (wat ik nu zoal lees) mis je meer dn enkel zaken mbt je vriend. Dus het gaat dan niet om het klagen over je vriend. Maar om je eigen gemis.. wat je nu bij je vriend probeert te halen. Maar misschien ook wel bij jezelf kan oplossen.

Of zoals Gray zou zeggen (iets in die trant dan :') ) "waarom dingen zoeken bij een ander, als je het bij jezelf ook kan vinden"
Inderdaad. Wees je eigen rots. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in, maar wat zeg ik dan 'ja ik vind mezelf zo sneu, niemand zegt ooit dat ik het goed doe'. Niemand zal die bevestiging heel vaak krijgen denk ik, het is meer hoe je ermee omgaat. Ik kan dat gevoel alleen niet uitzetten. Het frustrerende is, ik weet dat ik mezelf aanstel, eigenlijk heb ik niks om over te klagen, ik heb een goede jeugd gehad, studeer, heb een leuk huisje, een vriend. En toch ben ik ongelukkig.. voor mijn gevoel heb ik er eigenlijk geen reden toe en ik weet dan ook gewoon echt niet wat ik tegen mijn omgeving moet zeggen, omdat ik dan toch weer te horen ga krijgen 'dat ik het toch zo goed heb'..
Hoe die mensen ermee omgaan is niet door het gevoel uit te zetten, want dat kan niemand. Het is écht een kwestie van ermee leren omgaan. En hoe doe je dat? Door het te ervaren, van begin tot eind. Het voelen én observeren.

Het gevoel is er, om welke reden dan ook. Het is dus geen kwestie van aanstellen, maar van niet durven erkennen. Begin daar eerst mee. En wanneer het opkomt, weet dat het ook weer zal afzakken.

Je voelt wat je voelt, hoe je ernaar handelt is een opvolgende stap.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Verander jezelf. Daarmee verandert ook de situatie. Waar je je vervolgens met goed gemoed door kan waden.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 17:06:00 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129584048
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:27 schreef Gray het volgende:

Inderdaad. Wees je eigen rots. :)
Zie.. jij zegt het mooier :P
pi_129584058
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is ook alleen maar prettig. Maar doel meer op deze posts..

[..]

[..]

Dit zijn posts die dit balletje laten rollen. Posts die ergens op reageren, maar niet over degene die het posts, maar enkel met inhoud over jou.
En de reden dat ik erover begin is omdat het balletje de laatste tijd wel heel vaak aan het rollen is :) Lijkt me voor jou niet fijn (herhaling) en voor ons niet (denken dat je niets met adviezen doet).
Daarom stop ik nu weer met posten :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129584071
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zie.. jij zegt het mooier :P
Maar we bedoelen hetzelfde!
pi_129584114
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Goedzo. Ga buiten spelen. Mensen ontmoeten. Sociale vaardigheden opdoen. Alles om jezelf redenen te doen ontnemen te miepen. Veel plezier!
pi_129584181
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Goedzo. Ga buiten spelen. Mensen ontmoeten. Sociale vaardigheden opdoen. Alles om jezelf redenen te doen ontnemen te miepen. Veel plezier!
Nee, ik moet een paddock kaart kopen voor de Formule 1 op zondag en ik wil proberen om weer verder te studeren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 1 augustus 2013 @ 17:11:21 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129584202
quote:

[..]

Maar je snapt wel wat ik bedoel met wat voor posts en het balletje enzo? :)
pi_129584226
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, ik moet wil een paddock kaart kopen voor de Formule 1 op zondag en ik wil moet proberen om weer verder te studeren.
pi_129584324
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar je snapt wel wat ik bedoel met wat voor posts en het balletje enzo? :)
Ik snap wat je bedoelt inderdaad, maar soms wil ik ook gewoon wat kwijt en mee doen met de discussie. Het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat het balletje zo hard gaat rollen. Ik wil verder eigenlijk ook wel gewoon een persoonlijke ervaring of mening kunnen delen zonder dat ik heel Fok over me heen krijg.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 17:17:43 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129584358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt inderdaad, maar soms wil ik ook gewoon wat kwijt en mee doen met de discussie. Het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat het balletje zo hard gaat rollen. Ik wil verder eigenlijk ook wel gewoon een persoonlijke ervaring of mening kunnen delen zonder dat ik heel Fok over me heen krijg.
Begrijp ik hoor. Gewoon even een tijdje rustig met de persoonlijke ervaringen.. of doe het icm met een vraag stellen aan de ander zodat hij daarop in kan gaan :)
pi_129584514
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

En dat mag! Al denk ik dat het wel zou helpen wanneer je niet direct elk welbedoeld advies afbrandt, blijft hangen op het wel of niet gebruiken van een enkel woord, en indirecte of onnodige tegenspraak biedt.
pi_129584739
Wanneer breek je eigenlijk met iemand als je na de 253e keer het idee hebt dat je tegen een muur aan het praten bent en dat je het dan toch maar laat 'vallen' of 'doodbloeden?'.

Wat is de spreekwoordelijke druppel? Een persoonlijke aanval? Of wanneer je zelf in de problemen komt? Ik snap het wel, het zal vaak voor iedereen persoonlijk zijn en je moet het 'aanvoelen'. Maar als iedereen alles goed kon aanvoelen vliegen mensen ook niet in een depressie of een burnout.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 17:33:47 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129584782
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Wanneer breek je eigenlijk met iemand als je na de 253e keer het idee hebt dat je tegen een muur aan het praten bent en dat je het dan toch maar laat 'vallen' of 'doodbloeden?'.

Wat is de spreekwoordelijke druppel? Een persoonlijke aanval? Of wanneer je zelf in de problemen komt? Ik snap het wel, het zal vaak voor iedereen persoonlijk zijn en je moet het 'aanvoelen'. Maar als iedereen alles goed kon aanvoelen vliegen mensen ook niet in een depressie of een burnout.
Nouja blijkbaar nu? Zo te horen (en ik neem aan dat het om jezelf gaat) ben je het zat. En zeker als je het tig pogingen hebt gegeven moet je op een gegeven moment beslissen dat het klaar is.
pi_129584788
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:31 schreef sitting_elfling het volgende:

Voor mij komt die druppel als ik van tevoren twijfelde twijfelde twijfelde en dan zo'n optater krijg, dat ik in hart en nieren er genoeg van heb.
pi_129584868
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:23 schreef Gray het volgende:

[..]

En dat mag! Al denk ik dat het wel zou helpen wanneer je niet direct elk welbedoeld advies afbrandt, blijft hangen op het wel of niet gebruiken van een enkel woord, en indirecte of onnodige tegenspraak biedt.
Even een vriendelijke vraag van mijn kant :)
Heb je toevallig problemen met je geheugen?
pi_129584908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:38 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Even een vriendelijke vraag van mijn kant :)
Heb je toevallig problemen met je geheugen?
quote:

[..]

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')