Ik zit eigenlijk veelal te reageren op de posts van andere mensen. Als er verder niet meer gereageerd wordt op mijn posts, dan stop ik ook gewoon met postenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet ie ook al. Word over het algemeen hetzelfde gezegd als hier (mede doordat daar dezelfde mensen komen) Dus het is allemaal wat dubbel.
Vraag mij ondertussen af wat Complex met de posts wil bereiken, want meer tips dan zijn gegeven kunnen we niet doen.
Snap ik, maar omdat die reactie posts altijd betrekking hebben op jezelf, reageren mensen daar weer op en zo krijg je weer heel wat posts die over jou gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zit eigenlijk veelal te reageren op de posts van andere mensen.
Dat is inderdaad niet het geval. Het is vaak ook niet mijn intentie om een heel topicdeel over mij te laten gaan. Het is meer dat het balletje gaat rollen en ik wel op iedereen wil reageren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik, maar omdat die reactie posts altijd betrekking hebben op jezelf, reageren mensen daar weer op en zo krijg je weer heel wat posts die over jou gaan.
En ik weet niet of je het bewust doet of niet. Het komt over als wel (de manier van posten), maar ik gok van niet.
Te warm om weer deze discussie met je te voeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ik hoop dat ik, door onder de mensen te komen, vrienden ga maken.
Er is geen discussie. Anyway, ik kap nu echt met hier reageren. Als je nog wel je "discussie" wilt voeren, dan moet je verder gaan in Depressie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Te warm om weer deze discussie met je te voeren.
Dat is ook alleen maar prettig. Maar doel meer op deze posts..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:02 schreef Comp_Lex het volgende:
. Het is meer dat het balletje gaat rollen en ik wel op iedereen wil reageren.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:25 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben lelijk en ik heb geen babbel. Wat nu?
Dit zijn posts die dit balletje laten rollen. Posts die ergens op reageren, maar niet over degene die het posts, maar enkel met inhoud over jou.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ze naar me toe zouden komen, dan zou ik minstens gezien hebben dat ze me in ieder geval zagen. Dat is helaas waar het bij mij al altijd fout is gegaan. Wegkijken doen ze eerder.
Praten in cirkels. Whatevs.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is geen discussie. Anyway, ik kap nu echt met hier reageren. Als je nog wel je "discussie" wilt voeren, dan moet je verder gaan in Depressie.
Nee hoor, er zit een positieve motivatie achter. Ik vind dat ook positieve dingen, je gaat actief op zoek naar gezelschap ook al trekt dat veilige huis van je waarschijnlijk aan je als een magneet (been there).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik doe veel sociale dingen om te voorkomen dat ik me eenzaam ga voelen en het gevoel te krijgen dat ik een leven heb. Dat is wat achter veel zaken zit, zoals bij een andere sportvereniging gaan, bij een studentenvereniging en naar Fok meets gaan. Er zit een negatieve motivatie achter alles wat ik doe.
Spijker - kop.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar prettig. Maar doel meer op deze posts..
[..]
[..]
Dit zijn posts die dit balletje laten rollen. Posts die ergens op reageren, maar niet over degene die het posts, maar enkel met inhoud over jou.
En de reden dat ik erover begin is omdat het balletje de laatste tijd wel heel vaak aan het rollen isLijkt me voor jou niet fijn (herhaling) en voor ons niet (denken dat je niets met adviezen doet).
heb je een foto voor mij?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben lelijk en ik heb geen babbel. Wat nu?
Bitch pleasequote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:16 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
heb je een foto voor mij?
je bent in ieder geval geen kleine man met je 1.85m en je draagt geen bril en geen acne en je hebt geen recessieve kin. je kan dus in ieder geval lelijke/dikke chicks scoren als je meer aan numbers game doet. dus 100 vrouwen aanspreken en met 1 succes hebben. een bekende PUA Paul Janka heeft een succes ratio van 4 op 100.
heb je een sterke kaaklijn (groei een beetje stoppelbaard dan heb je betere definitie)? heb je low bodyfat? heb je spieren? heb je een goede eye-area (dit is mega belangrijk)
??? vrouwen kijken naar totaalplaatje maar ik heb het over individuele factoren in uiterlijk die hij kan verbeteren. donkere kringen zijn ook bij mannen lelijk... dat betekent dat hij 9-10 uur per dag moet slapen zodat deze verdwijnen.quote:
Je kan daarmee hier terecht: R&P / Het Officiële PUA Topic #6quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:19 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
??? vrouwen kijken naar totaalplaatje maar ik heb het over individuele factoren in uiterlijk die hij kan verbeteren. donkere kringen zijn ook bij mannen lelijk... dat betekent dat hij 9-10 uur per dag moet slapen zodat deze verdwijnen.
ik geef gewoon commentaar op zijn bewering dat hij lelijk is? ik geloof het niet zo totdat hij wat meer info geeft...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:22 schreef Cue_ het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:19 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
??? vrouwen kijken naar totaalplaatje maar ik heb het over individuele factoren in uiterlijk die hij kan verbeteren. donkere kringen zijn ook bij mannen lelijk... dat betekent dat hij 9-10 uur per dag moet slapen zodat deze verdwijnen.
Misschien heeft ie wel enorme wallen maar ziet hij het zelf niet zo. Dan heeft ie dus nog niets aan de tip.. Algemeenheden over uiterlijk zijn via het internet makkelijk aan te geven, maar iedereen verstaat er wat anders onder. Dus dat schiet niet op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:23 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik geef gewoon commentaar op zijn bewering dat hij lelijk is? ik geloof het niet zo totdat hij wat meer info geeft...
PUA is toch een ander topic?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:16 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
heb je een foto voor mij?
je bent in ieder geval geen kleine man met je 1.85m en je draagt geen bril en geen acne en je hebt geen recessieve kin. je kan dus in ieder geval lelijke/dikke chicks scoren als je meer aan numbers game doet. dus 100 vrouwen aanspreken en met 1 succes hebben. een bekende PUA Paul Janka heeft een succes ratio van 4 op 100.
heb je een sterke kaaklijn (groei een beetje stoppelbaard dan heb je betere definitie)? heb je low bodyfat? heb je spieren? heb je een goede eye-area (dit is mega belangrijk)
Omg!! Je hebt zelf toch ook door dat UPC een smoesje is, verzonnen door je hersenenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Er is nul indicatie dat ik ooit een vrouw zal zoenen. Dat heeft niks met zelfmedelijden of statistiek te maken. Er is gewoon nul indicatie. That's it. Er komt zelfs geen zwarte magie aan te pas.
Wat ik in ieder geval wel weet is dat ik het in stappen moet gaan doen. Ik moet eerst mijn zaken met het UCP afronden.
Je was toch pas 20? Heb je al genoeg levenservaring om uberhaubt 21+ plekken in te komen? Hilarisch hoe fok soms isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hmm, ik snap je punt wel, maar toch vind ik het contact in een pub, club, kroeg of discotheek toch heel anders dan het contact buiten die plekken.
Was ik maar 20quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je was toch pas 20? Heb je al genoeg levenservaring om uberhaubt 21+ plekken in te komen? Hilarisch hoe fok soms is
Waarom naar het PUA topic met deze vage tips die niet werken? Pleaseequote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan daarmee hier terecht: R&P / Het Officiële PUA Topic #6
Was een andere dus, gelukkig ^^quote:
Nee jouw tips horen hier thuisquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom naar het PUA topic met deze vage tips die niet werken? Pleasee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |