abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:15:54 #51
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129580703
Damn, ik vind het knap wat voor drama sommigen van jullie hiervan kunnen maken :D

De posts van Joanna en Ook_gek sluiten perfect aan bij wat ik wil bereiken. Ik denk dat jullie me vrij goed begrijpen. Verder vind ik het leuk dat een aantal mensen hun positiviteit uitspreken, dit motiveert me extra!

@ magnetronkoffie: Bro... Ga iets doen man. Gewoon iets. Stop met je spectator mode en ga actie ondernemen. Vrouwen spreek ik ook aan overdag. In de trein, supermarkt, station, op straat. Dat is op het eerste gezicht lastiger, maar het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer, zoals Joanna mooi verwoordde.

Om nog even het een en ander op te helderen voor jullie. Al noem ik dit PUA, ik gebruik 0 routines of technieken. Ik vind het veel toffer als mensen me leuk vinden zoals ik ben. Als ik een chick leuk vind en het is nog vroeg op de avond, stel ik voor om af te spreken en vraag ik haar nummer om contact te houden over locatie/tijd. Hoeveel nummers ik in m'n telefoon hebt boeit me geen ster. Tot slot zag ik ergens langskomen dat ik nu wel wist hoe het 'nachtleven' was en dat dat geen uitdaging meer zou zijn. Ik kan hier serieus op ingaan, maar dit is een lost case. Jullie zullen nooit snappen waarom ik dit doe.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:17:36 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129580754
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Tot slot zag ik ergens langskomen dat ik nu wel wist hoe het 'nachtleven' was en dat dat geen uitdaging meer zou zijn. Ik kan hier serieus op ingaan, maar dit is een lost case. Jullie zullen nooit snappen waarom ik dit doe.
Denk dat sommigen hier wel geintresseerd in zijn. :)
pi_129580788
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:17 schreef Joanne35 het volgende:
Dit topic is eigenlijk ook een soort discotheek. Diverse mannen die aan de rand langs de dansvloer staan toe te kijken terwijl anderen bezig zijn met vrouwen te versieren. Maar zelf de dansvloer opstappen durven ze niet.

Ze hopen dat er een vrouw vanzelf wel naar ze toe komt als ze maar lang genoeg blijven kijken :)
Dat gebeurt ook gewoon hoor :'). Je wekt nu het idee dat als je uit gaat in een kroeg dat je op de dansvloer moet staan om iemand te scoren. Ik sta vaak genoeg aan de zijkant te kijken hoe de bronstige apen de andere sexe met allerlei aapjes gedrag aan het versieren is :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129580896
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ magnetronkoffie: Bro... Ga iets doen man. Gewoon iets. Stop met je spectator mode en ga actie ondernemen. Vrouwen spreek ik ook aan overdag. In de trein, supermarkt, station, op straat. Dat is op het eerste gezicht lastiger, maar het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer, zoals Joanna mooi verwoordde.
Als er kritiek geleverd wordt er gelijk vanuit gaan dat ik niks doe :')

En hejjeverslagjes? :)
pi_129580965
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Werken doet het wel, ze zal je vast wel aanspreken. Of het resultaat is wat je wilt hebben is een tweede. Maar al ben je lelijk dan nog heb je genoeg kansen. Je zal het dan wel meer van je babbel moeten hebben.
Eens! Ik ben eens een kroeg binnen gestapt waar een niet bepaald aantrekkelijke jongen aan het zuipen was. Was een beetje depri maar hij had wel wat. Gesprekje aangekoopt en binnen een half uur had hij een stoot om z'n nek hangen die bij ons kwam zitten met als 'excuus' of wij even een fotootje konden maken dat ze hier was geweest. Daarna vroeg ze een andere random figuur of ze een foto van ons 3 kon maken. En daarna kwam ze direct tussen ons in zitten :D God wat een chick!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_129580986
Overigens werkt die 'sorry kun je even een foto maken' comment wel zeg. _O-
pi_129581040
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Das wel een leuke eigenlijk. volgende keer neem ik mijn camera mee naar de supermarkt "kun je een foto van mij maken van voor de sojamelk? :@ " _O-

Sorry, effe binnenpretje :P
pi_129581045
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Werken doet het wel, ze zal je vast wel aanspreken. Of het resultaat is wat je wilt hebben is een tweede. Maar al ben je lelijk dan nog heb je genoeg kansen. Je zal het dan wel meer van je babbel moeten hebben.
Ik ben lelijk en ik heb geen babbel. Wat nu?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129581075
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

R&P / Het Officiële PUA Topic #6 ^O^ ^O^ ^O^
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:26:52 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129581089
quote:

[..]

Oefen een babbel.
Dan ben je alleen nog maar lelijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:27:21 #61
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129581107
quote:

[..]

Wat aan je zelfbeeld doen want je bent niet lelijk. Babbel komt uiteindelijk ook wel als je eraan werkt.
pi_129581109
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Oefen een babbel.
Dan ben je alleen nog maar lelijk.
godsamme _O- :')
pi_129581252
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat is wel echt zo. Ben zo ook eens versierd door een groepje meiden.

Was in een discotheek en was met een maat van mij even aan de bar wat drinken(had hem al een hele tijd niet gesproken dus beetje bijpraten).
Vraagt zo'n meidje of ik een foto kan maken van hun meidengroep(4 dames).
Is zeker een goede opening en het was ze gelukt om me te versieren haha
pi_129581270
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat aan je zelfbeeld doen want je bent niet lelijk. Babbel komt uiteindelijk ook wel als je eraan werkt.
Het totaal aantal mensen die dit tegen mij gezegd hebben kan ik op één hand tellen. Ik heb helaas nog 10 handen nodig voor het totaal aantal mensen die het tegenovergestelde op één of andere manier aan me hebben laten weten.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129581351
Nou en? Dan ben je niet moeders mooiste. Je bent niet de enige hoor. Van zwelgen in zelfmedelijden heeft nog nooit iemand een (fatsoenlijke/gezonde) relatie gekregen, ook de topmodellen niet.
Ja doei.
pi_129581449
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:33 schreef JAOC het volgende:

[..]

Dat is wel echt zo. Ben zo ook eens versierd door een groepje meiden.

Was in een discotheek en was met een maat van mij even aan de bar wat drinken(had hem al een hele tijd niet gesproken dus beetje bijpraten).
Vraagt zo'n meidje of ik een foto kan maken van hun meidengroep(4 dames).
Is zeker een goede opening en het was ze gelukt om me te versieren haha
Jij vuige slet! Veel te makkelijk ben je! :(

:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  † In Memoriam † donderdag 1 augustus 2013 @ 15:39:29 #67
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_129581460
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nou en? Dan ben je niet moeders mooiste. Je bent niet de enige hoor. Van zwelgen in zelfmedelijden heeft nog nooit iemand een (fatsoenlijke/gezonde) relatie gekregen, ook de topmodellen niet.
Klopt. Kameraad van me is een Nederlander en lijkt op een mislukte Turk/Marokkaan met enorme dopneus. Nog eens klein van stuk ook.
Maar die vent is zo gek als een deur en heeft levendige fantasie. Dat maakt hem leuk gezelschap en hierdoor heeft ie lak aan alles.

Aan vrouwen geen gebrek bij hem. Oke, het zijn niet altijd zulke mooie qua looks maar wel leuke.

Uiteindelijk is het een kwestie van "fuck-it" met humor en zelfspot.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:42:22 #68
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129581549
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het totaal aantal mensen die dit tegen mij gezegd hebben kan ik op één hand tellen. Ik heb helaas nog 10 handen nodig voor het totaal aantal mensen die het tegenovergestelde op één of andere manier aan me hebben laten weten.
So what, ik ook hoor :)
Jij moet eens ophouden die statistieken van je opleiding op zaken toe te passen die niet statistisch te bewijzen en/of te beïnvloeden zijn.
pi_129581630
Humor en zelfspot dient ieder mens te hebben, als je 't mijvraagt. Iedereen heeft rare trekjes of opvallende uiterlijke kenmerken. So what. Sommige dingen zijn toch ook gewoon lelijk en hilarisch? :') _O-

Gut hemel, ik postte paar dagen geleden nog een foto van mezelf tijdens een hardloopwedstrijd, de oncharmantste die ik maar kon vinden. Zegt iemand "jemig, wat zien je armen er raar uit, spieren gespannen ofzo?". Maar nee, dat was gewoon drillend vet/kipfiletbovenarmen die ultiem briljant op de foto vastgelegd waren. En dat zeg ik dan ook altijd gewoon, dat het :') vet :') is _O- Niet alles aan je hoeft perfect of charmant te zijn. Niet elke foto op facebook of FOK! hoeft je van je voordeligst te laten zien, want je bent écht niet altijd voordelig _O- Dat is 't leven.

Oh, en hier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook ik heb een relatie, ondanks dit :') En ik bén me een partij gelukkig! :D
Ja doei.
pi_129581687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Humor en zelfspot dient ieder mens te hebben, als je 't mijvraagt. Iedereen heeft rare trekjes of opvallende uiterlijke kenmerken. So what. Sommige dingen zijn toch ook gewoon lelijk en hilarisch? :') _O-

Gut hemel, ik postte paar dagen geleden nog een foto van mezelf tijdens een hardloopwedstrijd, de oncharmantste die ik maar kon vinden. Zegt iemand "jemig, wat zien je armen er raar uit, spieren gespannen ofzo?". Maar nee, dat was gewoon drillend vet/kipfiletbovenarmen die ultiem briljant op de foto vastgelegd waren. En dat zeg ik dan ook altijd gewoon, dat het :') vet :') is _O- Niet alles aan je hoeft perfect of charmant te zijn. Niet elke foto op facebook of FOK! hoeft je van je voordeligst te laten zien, want je bent écht niet altijd voordelig _O- Dat is 't leven.

Oh, en hier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een puntige knieen :N
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:48:13 #71
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129581689
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:45 schreef motorbloempje het volgende:

Oh, en hier:

SPOILER
Mooie post en waarheid als een koe.
pi_129581749
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat een puntige knieen :N
Would not hit?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129581797
quote:
9s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Would not hit?
Thats way below his standard :P
pi_129581898
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

So what, ik ook hoor :)
Jij moet eens ophouden die statistieken van je opleiding op zaken toe te passen die niet statistisch te bewijzen en/of te beïnvloeden zijn.
Er is nul indicatie dat ik ooit een vrouw zal zoenen. Dat heeft niks met zelfmedelijden of statistiek te maken. Er is gewoon nul indicatie. That's it. Er komt zelfs geen zwarte magie aan te pas.
Wat ik in ieder geval wel weet is dat ik het in stappen moet gaan doen. Ik moet eerst mijn zaken met het UCP afronden.
pi_129581919
Met die instelling heb je nog gelijk ook waarschijnlijk. Maar da's allemaal prima, maar blijf het niet tot in den treure herhalen en leg je er bij neer.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')