Denk dat sommigen hier wel geintresseerd in zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Tot slot zag ik ergens langskomen dat ik nu wel wist hoe het 'nachtleven' was en dat dat geen uitdaging meer zou zijn. Ik kan hier serieus op ingaan, maar dit is een lost case. Jullie zullen nooit snappen waarom ik dit doe.
Dat gebeurt ook gewoon hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:17 schreef Joanne35 het volgende:
Dit topic is eigenlijk ook een soort discotheek. Diverse mannen die aan de rand langs de dansvloer staan toe te kijken terwijl anderen bezig zijn met vrouwen te versieren. Maar zelf de dansvloer opstappen durven ze niet.
Ze hopen dat er een vrouw vanzelf wel naar ze toe komt als ze maar lang genoeg blijven kijken
Als er kritiek geleverd wordt er gelijk vanuit gaan dat ik niks doequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
@ magnetronkoffie: Bro... Ga iets doen man. Gewoon iets. Stop met je spectator mode en ga actie ondernemen. Vrouwen spreek ik ook aan overdag. In de trein, supermarkt, station, op straat. Dat is op het eerste gezicht lastiger, maar het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer, zoals Joanna mooi verwoordde.
Eens! Ik ben eens een kroeg binnen gestapt waar een niet bepaald aantrekkelijke jongen aan het zuipen was. Was een beetje depri maar hij had wel wat. Gesprekje aangekoopt en binnen een half uur had hij een stoot om z'n nek hangen die bij ons kwam zitten met als 'excuus' of wij even een fotootje konden maken dat ze hier was geweest. Daarna vroeg ze een andere random figuur of ze een foto van ons 3 kon maken. En daarna kwam ze direct tussen ons in zittenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Werken doet het wel, ze zal je vast wel aanspreken. Of het resultaat is wat je wilt hebben is een tweede. Maar al ben je lelijk dan nog heb je genoeg kansen. Je zal het dan wel meer van je babbel moeten hebben.
Das wel een leuke eigenlijk. volgende keer neem ik mijn camera mee naar de supermarkt "kun je een foto van mij maken van voor de sojamelk?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens werkt die 'sorry kun je even een foto maken' comment wel zeg.
Ik ben lelijk en ik heb geen babbel. Wat nu?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Werken doet het wel, ze zal je vast wel aanspreken. Of het resultaat is wat je wilt hebben is een tweede. Maar al ben je lelijk dan nog heb je genoeg kansen. Je zal het dan wel meer van je babbel moeten hebben.
R&P / Het Officiële PUA Topic #6quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben lelijk en ik heb geen babbel. Wat nu?
Oefen een babbel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat aan je zelfbeeld doen want je bent niet lelijk. Babbel komt uiteindelijk ook wel als je eraan werkt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
godsammequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oefen een babbel.
Dan ben je alleen nog maar lelijk.
Dat is wel echt zo. Ben zo ook eens versierd door een groepje meiden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens werkt die 'sorry kun je even een foto maken' comment wel zeg.
Het totaal aantal mensen die dit tegen mij gezegd hebben kan ik op één hand tellen. Ik heb helaas nog 10 handen nodig voor het totaal aantal mensen die het tegenovergestelde op één of andere manier aan me hebben laten weten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat aan je zelfbeeld doen want je bent niet lelijk. Babbel komt uiteindelijk ook wel als je eraan werkt.
Jij vuige slet! Veel te makkelijk ben je!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:33 schreef JAOC het volgende:
[..]
Dat is wel echt zo. Ben zo ook eens versierd door een groepje meiden.
Was in een discotheek en was met een maat van mij even aan de bar wat drinken(had hem al een hele tijd niet gesproken dus beetje bijpraten).
Vraagt zo'n meidje of ik een foto kan maken van hun meidengroep(4 dames).
Is zeker een goede opening en het was ze gelukt om me te versieren haha
Klopt. Kameraad van me is een Nederlander en lijkt op een mislukte Turk/Marokkaan met enorme dopneus. Nog eens klein van stuk ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nou en? Dan ben je niet moeders mooiste. Je bent niet de enige hoor. Van zwelgen in zelfmedelijden heeft nog nooit iemand een (fatsoenlijke/gezonde) relatie gekregen, ook de topmodellen niet.
So what, ik ook hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het totaal aantal mensen die dit tegen mij gezegd hebben kan ik op één hand tellen. Ik heb helaas nog 10 handen nodig voor het totaal aantal mensen die het tegenovergestelde op één of andere manier aan me hebben laten weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook ik heb een relatie, ondanks ditEn ik bén me een partij gelukkig!
Ja doei.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Humor en zelfspot dient ieder mens te hebben, als je 't mijvraagt. Iedereen heeft rare trekjes of opvallende uiterlijke kenmerken. So what. Sommige dingen zijn toch ook gewoon lelijk en hilarisch?![]()
Gut hemel, ik postte paar dagen geleden nog een foto van mezelf tijdens een hardloopwedstrijd, de oncharmantste die ik maar kon vinden. Zegt iemand "jemig, wat zien je armen er raar uit, spieren gespannen ofzo?". Maar nee, dat was gewoon drillend vet/kipfiletbovenarmen die ultiem briljant op de foto vastgelegd waren. En dat zeg ik dan ook altijd gewoon, dat hetvet
is
Niet alles aan je hoeft perfect of charmant te zijn. Niet elke foto op facebook of FOK! hoeft je van je voordeligst te laten zien, want je bent écht niet altijd voordelig
Dat is 't leven.
Oh, en hier:Wat een puntige knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook ik heb een relatie, ondanks ditEn ik bén me een partij gelukkig!
![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Humor en zelfspot dient ieder mens te hebben, als je 't mijvraagt. Iedereen heeft rare trekjes of opvallende uiterlijke kenmerken. So what. Sommige dingen zijn toch ook gewoon lelijk en hilarisch?![]()
Gut hemel, ik postte paar dagen geleden nog een foto van mezelf tijdens een hardloopwedstrijd, de oncharmantste die ik maar kon vinden. Zegt iemand "jemig, wat zien je armen er raar uit, spieren gespannen ofzo?". Maar nee, dat was gewoon drillend vet/kipfiletbovenarmen die ultiem briljant op de foto vastgelegd waren. En dat zeg ik dan ook altijd gewoon, dat hetvet
is
Niet alles aan je hoeft perfect of charmant te zijn. Niet elke foto op facebook of FOK! hoeft je van je voordeligst te laten zien, want je bent écht niet altijd voordelig
Dat is 't leven.
Oh, en hier:Mooie post en waarheid als een koe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook ik heb een relatie, ondanks ditEn ik bén me een partij gelukkig!
Would not hit?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Nou en? Dan ben je niet moeders mooiste. Je bent niet de enige hoor. Van zwelgen in zelfmedelijden heeft nog nooit iemand een (fatsoenlijke/gezonde) relatie gekregen, ook de topmodellen niet.
Er is nul indicatie dat ik ooit een vrouw zal zoenen. Dat heeft niks met zelfmedelijden of statistiek te maken. Er is gewoon nul indicatie. That's it. Er komt zelfs geen zwarte magie aan te pas.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
So what, ik ook hoor
Jij moet eens ophouden die statistieken van je opleiding op zaken toe te passen die niet statistisch te bewijzen en/of te beïnvloeden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |