SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Jawelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar volgens mij bestaat het dus niet
Wat een bazenidee! Thanks!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef Noek het volgende:
Dit wilde ik eigenlijk alleen maar kwijt. Gelijk hardcore nieuw topic maken enzo.
[..]
Jawel
www.mymuesli.com
Duur maar tof!
Briljant!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef Noek het volgende:
Dit wilde ik eigenlijk alleen maar kwijt. Gelijk hardcore nieuw topic maken enzo.
[..]
Jawel
www.mymuesli.com
Duur maar tof!
Dan kun je ook nog je bus een naam geven. Gelijk gedaan natuurlijk. Mijn innerlijke kleuter kun je niet gekker krijgen.quote:
denk het nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Ja naar die link was ik op zoek, maar toen liep mijn computer vast.
@Dido mag je bij lowcarb wel cola? Vroeg ik mij opeens af.
Ik ben gelukkig best rijk en ik eet er twintig keer van. Net zo duur als Nespresso ongeveerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Idd briljant, maar wel duur. Dat hield mij tegen. Maaaar alsnje tmobile hebt, en genoeg spaarpunten kun je een tegoedbon krijgen om je eigen muesli te maken!
Dus uiteindelijk is wel de bedoeling om weer met cola te stoppen?quote:
Oh dat is niet schokkend nee!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dat van dat rijk was natuurlijk een grapje. Maar goed, nu 7 euro per bus van 600 gram, dat is dus effectief vier weken ontbijtmuesli (in het weekend ontbijt ik met roggebrood), dat is nog geen 2 euro per week. Het kan goedkoper, maar ik vind het niet schokkend.
dan moet vriendlief ook zelf lappenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Oh dat is niet schokkend nee!
Ik kwam op een tientje uitEn ik weet gewoon dat die er hier harder doorheen gaat.. Vriendlief eet het dan ook en die neemt behoorlijk wat..
Ik ook niet maar ik drink Nespresso. Liters!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dat van dat rijk was natuurlijk een grapje. Maar goed, nu 7 euro per bus van 600 gram, dat is dus effectief vier weken ontbijtmuesli (in het weekend ontbijt ik met roggebrood), dat is nog geen 2 euro per week. Het kan goedkoper, maar ik vind het niet schokkend.
Gezamelijke rekeningquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet vriendlief ook zelf lappen
Die van mij vreet het niet
Ik mag geen Nespresso-apparaat van mijn vriend aanschaffen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik drink Nespresso. Liters!
Maar het is een oplossing voor al uw muesli-problemen.
Natuurlijk kun je ook havermout door je yoghurt doen of in je haar smeren maar dat was het probleem niet. Ik eet havermout als pap, door havermelk. Het schijnt naar karton te smaken maar ik vind het een godenpap.
Jij mag geen lekkere koffie drinken omdat hij Senseo lekker vindt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik mag geen Nespresso-apparaat van mijn vriend aanschaffen.
Hij heeft liever gewoon Senseo.. En af en toe cappuccino.. Maar ik vind al die lekkere smaakjes zo leuk
Je mag dat niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Hij heeft liever gewoon Senseo.. En af en toe cappuccino.. Maar ik vind al die lekkere smaakjes zo leuk
ik wil gewoon eens kijken wat low carb doet voor mijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk is wel de bedoeling om weer met cola te stoppen?
Want low carb kan je niet half/half doen toch?
Je eerste plan om gewoon normaal te gaan eten past misschien beter.
Op het moment heeft hij dan toch ook wel gelijk?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind Senseo ook wel lekker.. En ik drink in verhouding eigenlijk gewoon te weinig koffie voor zo'n duur apparaat. En wat dat betreft wil ik van alles voor in de keukenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij mag geen lekkere koffie drinken omdat hij Senseo lekker vindt?
Ow op dit moment zeker hoor.. Maar wanneer het wel zou kunnen zou hij er ook zo tegenover staan. (en zou ik er wel wat harder tegen in gaan)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het moment heeft hij dan toch ook wel gelijk?
Hahaha! Zo komt het wel heel bot over hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Je mag dat niet?Steek ik mijn bh in de hens of jij?
Ik was een paar daagjes weg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee maar waarom hebben wij jou gemist?
ik neem dus ook rustig de tijd om dat uit te zoekenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:23 schreef Sarabi het volgende:
@Dido ik ben benieuwd hoe het bevalt
Ik ben te lui om allemaal uit te zoeken wat je nu wel en niet mag eten
aangezien het nogal perfect moet omdat het anders geen zin heeft
Was het fijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was een paar daagjes weg.Wandelen op de Veluwe met hond.
Ja!quote:
Klinkt goed! En gezondquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb er 3 jaar gewoond en ik mis de bossen enorm, dus het was heerlijk.![]()
Lekker wandelweer, mooie omgeving, goed gezelschap.
Ja, nou, opzich.quote:
Oja kan me voorstellen dat je het dan mist.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb er 3 jaar gewoond en ik mis de bossen enorm, dus het was heerlijk.![]()
Lekker wandelweer, mooie omgeving, goed gezelschap.
Wij drinken ook niet veel koffie, maar juist omdat ik mar zo weinig koffie drink, wil ik wel echt lekkere koffie drinken. Dus komt er in de nieuwe keuken een nieuwe halfautomaat en een bonenmalerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind Senseo ook wel lekker.. En ik drink in verhouding eigenlijk gewoon te weinig koffie voor zo'n duur apparaat. En wat dat betreft wil ik van alles voor in de keukenEen kitchen-aid staat ook hoog op mijn lijstje bijvoorbeeld.
wel als je 800 calorieën per dag eetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:32 schreef Sarabi het volgende:
Honger hoeft toch inderdaad helemaal niet bij low carb?
Blokker, hema, xenos, dat soort?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand trouwens een idee waar je een waterkaraf kan kopen voor niet teveel geld? Wil straks lekker water maken met limoen munt en ijsblokjes!
Ik vergeet het bestaan van dat ding altijd.quote:
ja maar daar krijg ik de citroen zo moeilijk in.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je kunt natuurlijk ook een lege frisdrankfles vullen en in de koelkast zetten.
Werkt ook uitstekend!
Citroen persen en wat sap toevoegen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
ja maar daar krijg ik de citroen zo moeilijk in.
Tip! Pantys tot en met maat 54 bij de Lidl voor nog geen 3 euro!
In stukjes hakken. Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
ja maar daar krijg ik de citroen zo moeilijk in.
Tip! Pantys tot en met maat 54 bij de Lidl voor nog geen 3 euro!
Ik ook. Ik heb er ook nog munt bij gepropt. Werkt prima en de flessenautomaat bij AH vrat m zonder problemen op met de restjes er nog in.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
In stukjes hakken. Heb ik ook gedaan.
Respect!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:33 schreef _Dido_ het volgende:
Zelfgemaakte chocotaart en appeltaart weerstaan
Dat dus... 'hoe heb je dat gedaan?' 'Verpakkingen lezen, gezond verstand, alles mag met mate, normaal doen' 'oh, dus geen weekmenu's of vastgestelde dingen die je niet mag ofzo? *insert teleurgestelde smiley*quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Je valt nog steeds af hè!" "Jeetje, het houdt niet op, elke keer als ik je zie zie je er slanker uit!"
Ik denk dan: dat kan niet
Maar dat zeg ik niet hoor! Zeg alleen 'oh dank je wel!'
En iedereen wil ook per se weten welk dieet je hebt gevolgd. Alsof je dan plots het magische antwoord hebt, omdat je er zelf zoveel op bent afgevallen.
De goedkoopste van de Hema kosten 1,25 ofzo en die doen het hier eeuwen en zien er supernatuurlijk uit. Zijn wel van die dunne, niet van die dikke winterdingen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:26 schreef Zeester het volgende:
Panty's van de Lidl zijn wel écht een aanrader, ik had zo'n panty en die heb ik 5 x ofzo gedragen, meestal is t bij mij na 1 x klaar met panties!
Bij de plus? Die is reteduur... Mischien een handige tip: ga eens naar de markt. Dat scheelt hier echt bakken met geld voor groente en fruit. Maar supertof van je fruit, geniet van je ijsjes!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:48 schreef miss_sly het volgende:
We gingen naar de Plus voor een nieuw doosje aardbeien, en we kwamen terug met frambozen, rode besjes, bananen, een halve watermeloen en een doosje aardbeien![]()
Straks wat ijsjes maken met al dat lekkere fruit!
Markt is hier niet op dagen dat ik er heen kan en de Plus is op wandelafstand van mijn huis, waardoor ik er met S (en haar pop in de poppenbuggy) heen kan wandelen. Ik vind de kwaliteit van Plus wel goed en ik vind de prijs niet het belangrijkstequote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bij de plus? Die is reteduur... Mischien een handige tip: ga eens naar de markt. Dat scheelt hier echt bakken met geld voor groente en fruit. Maar supertof van je fruit, geniet van je ijsjes!
Ik vind het wel meevallen met suikers. Ja, veel fruit, maar dat is gezond en kan me inderdaad indenken dat er wat in te halen is na de vakantie, maar verder zijn alleen de gestampte muisjes en het sorbetijs met suiker. En dat zijn ook weer niet de slechtste opties!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:29 schreef Sarabi het volgende:
ik vind het erg veel suikers Tink
En let je op dat noten heel snel in kcal aantikken?
Maar als er om comments gevraagd wordtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:37 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met suikers. Ja, veel fruit, maar dat is gezond en kan me inderdaad indenken dat er wat in te halen is na de vakantie, maar verder zijn alleen de gestampte muisjes en het sorbetijs met suiker. En dat zijn ook weer niet de slechtste opties!
Dat is fijn om te horen heb er nog 3 kunnen scoren, bijna alles was alweer op! Kan ik de komende maanden weer vooruit! Beter als die panty's van 20 euro waar ik normaal vaak op uitkom als ik op zoek ben naar een panty in mijn maat!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:26 schreef Zeester het volgende:
Panty's van de Lidl zijn wel écht een aanrader, ik had zo'n panty en die heb ik 5 x ofzo gedragen, meestal is t bij mij na 1 x klaar met panties!
Ik heb een poging gedaan 2 weken terug hier op de markt en het scheelt niets. Nou woon ik ook in een dorp. Binnenkort Arnhem eens proberen, maar wat ik dan bespaar op het fruit komt er in km's weer bij. Ik hoor het echt van iedereen dat de markt goedkoper is, maar dat is hier dus niet het geval in het dorp dus echt niet het geval.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bij de plus? Die is reteduur... Mischien een handige tip: ga eens naar de markt. Dat scheelt hier echt bakken met geld voor groente en fruit. Maar supertof van je fruit, geniet van je ijsjes!
Dat is voor de werkende mensch meestal geen optie helaasch. Zou je moeten wetenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
En overigens vind ik (maar ja, dat ben ik) de kwaliteit van marktfruit doorgaans èrg matig en de prijs maakt ook nog eens erg weinig uit
Ja, dat vind ik ook. Dat wil zeggen, vaak gaat het maar kort mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
En overigens vind ik (maar ja, dat ben ik) de kwaliteit van marktfruit doorgaans èrg matig en de prijs maakt ook nog eens erg weinig uit
Hier is ook markt op zaterdag... Dus voor deze fulltime werkende mensch wel een optiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is voor de werkende mensch meestal geen optie helaasch. Zou je moeten weten
Vertel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Persoonlijk zwemrecord vermorzeld
Oh, ik heb eindelijk de 40 banen gehaald binnen een uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incl. peuk, uiteraard.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet zo goed wat veel en weinig is, maar het klinkt indrukwekkend.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, ik heb eindelijk de 40 banen gehaald binnen een uur
Op de schaal van zwemhelden stelt het natuurlijk geen aars voor, maar ik was er desalniettemin best tevreden over
ik denk 2011 zelfsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Charmant
is dat 2010? Toen paste ik nog dat oranje-jurkje
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Dit kom ik dan weer tegen
Wel een mooi 'doel' fotoJa, tering, daar was je lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Dit kom ik dan weer tegen
Wel een mooi 'doel' fotoEn nog haalbaar ook, aangezien je het zelf bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
40 heen en terug of 40 enkele banen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de schaal van zwemhelden stelt het natuurlijk geen aars voor, maar ik was er desalniettemin best tevreden over
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En nog haalbaar ook, aangezien je het zelf bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
40 enkele. Ik kan allen schoolslagje hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
40 heen en terug of 40 enkele banen?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
ik hoop het
kom ook wel foto's tegen waarom ik mezelf te slank vindIk vind je op die handdoekfoto slanker ogen, eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Daar sta ik gedraaid.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind je op die handdoekfoto slanker ogen, eigenlijk
[..]![]()
ik hoop het
kom ook wel foto's tegen waarom ik mezelf te slank vindVind ik niet! Maar dat is natuurlijk iets heel persoonlijks. Ik weet dat ik onder de 70 kg een naar mijn smaak te dun gezicht krijg, dus ik wil daar niet meer onder. Maar ik ben nu veel meer bezig met het vormen van mijn lichaam dan het dunner worden, dus er is een gerede kans dat ik me er ook geen zorgen om hoef te maken omdat ik niet eens in de buurt van die 70 kg kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Mocht er ooit een foto van je gemaakt worden ik raad iedereen aan om zo te gaan staanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ook al sta je misschien in een andere houding.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mocht er ooit een foto van je gemaakt worden ik raad iedereen aan om zo te gaan staan
Meteen -10 kilo.
Deze opmerking blijft me fascineren. Zouden er mensen zijn die dat kunnen, 40 banen heen en terug in een uur die geen topatleet zijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
40 heen en terug of 40 enkele banen?
Indien 25 meterbad?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze opmerking blijft me fascineren. Zouden er mensen zijn die dat kunnen, 40 banen heen en terug in een uur die geen topatleet zijn?
mijn tante doet dat in 1 uur 10... En die is echt snel voor een "hobby"zwemmer..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze opmerking blijft me fascineren. Zouden er mensen zijn die dat kunnen, 40 banen heen en terug in een uur die geen topatleet zijn?
dan heb ik nog flink wat winst te halenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
mijn tante doet dat in 1 uur 10... En die is echt snel voor een "hobby"zwemmer..
Ze tik al wel bijna de 60 aan. Supersportief. Ze wandelt ook vaak savonds 2 uur achter elkaar. Alles alleen. Haar discipline zou ik wel eens willen lenen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb ik nog flink wat winst te halen
[..]![]()
ik hoop het
kom ook wel foto's tegen waarom ik mezelf te slank vindMijn sleutelbeenderen zie je ook. En mijn ribben ook. Vind het eindelijk eens ergens op beginnen te lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
mooi manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ze tik al wel bijna de 60 aan. Supersportief. Ze wandelt ook vaak savonds 2 uur achter elkaar. Alles alleen. Haar discipline zou ik wel eens willen lenen!
gewoon doen, either way, niet elke dag hoeft in het teken te staan van de gezondst mogelijke keuze toch? Gewoon goed is ook goedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:31 schreef Qwea het volgende:
Vraag :
Ik heb mijn keuken eruit en voor vandaag kan ik ff geen gasfornuis aansluiten. Nu kan ik 2 dingen doen. Netzoals Maandag een kant en klare maaltijd nemen die je in de magnetron moet mikken, met spinazie, krieltjes en kipfilet van 360 (ongeveer) kcal (en hij was best te doen)
Of een bak ijsbergsla, met gerookte kipfilet, wat tomaat, komkommer en paprika. (320kcal)
Qua kcal hetzelfde.
Is er nog iets wat perse gezonder is? Of kan die kant en klare maaltijd ook gewoon prima qua gezondheid. Ik zit nu met die sla en al op 1327 kcal.
Nou, ik ging uit van 25 meter, maar begrijp dat je in een 50 meter bad zwemt? Ik doe er 60 in een uur en ik zwem echt als een opblaaseend, dus ik snapte er niks van. :-)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, sorry, ijsdraakje wees me er idd opquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:37 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nou, ik ging uit van 25 meter, maar begrijp dat je in een 50 meter bad zwemt? Ik doe er 60 in een uur en ik zwem echt als een opblaaseend, dus ik snapte er niks van. :-)
Het is dan ook heel persoonlijk of je dat wil of nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn sleutelbeenderen zie je ook. En mijn ribben ook. Vind het eindelijk eens ergens op beginnen te lijken
Misschien niet gezonder, maar voor de afwisseling is noedelsoep ook lekker, of noedels of couscous. Kwestie van heet water opgieten en groente erdoor (rauw of koken/stomen in de magnetron).quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:31 schreef Qwea het volgende:
Vraag :
Ik heb mijn keuken eruit en voor vandaag kan ik ff geen gasfornuis aansluiten. Nu kan ik 2 dingen doen. Netzoals Maandag een kant en klare maaltijd nemen die je in de magnetron moet mikken, met spinazie, krieltjes en kipfilet van 360 (ongeveer) kcal (en hij was best te doen)
Of een bak ijsbergsla, met gerookte kipfilet, wat tomaat, komkommer en paprika. (320kcal)
Qua kcal hetzelfde.
Is er nog iets wat perse gezonder is? Of kan die kant en klare maaltijd ook gewoon prima qua gezondheid. Ik zit nu met die sla en al op 1327 kcal.
Ik denk eigenlijk dat het verstandiger is om je te focussen op het afvallen dan nu al nadenken over een eventueel 'te' dun. Toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik kom van 100+ af he, ik wil wel mijn curves behouden
+ al die botten die uitsteken vind ik nooit mooi.
Dat zeker, denk ook niet dat ik zomaar weer in de buurt kom van dat gewicht hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:47 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het verstandiger is om je te focussen op het afvallen dan nu al nadenken over een eventueel 'te' dun. Toch?
Ja, maar biertje op en gisteren uit eten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon doen, either way, niet elke dag hoeft in het teken te staan van de gezondst mogelijke keuze toch? Gewoon goed is ook goed
Sleutelbeenderen zie je bij mij altijd. Ondanks de 20 kilo teveel, het lijkt altijd net alsof ik een kledinghanger heb ingeslikt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn sleutelbeenderen zie je ook. En mijn ribben ook. Vind het eindelijk eens ergens op beginnen te lijken
sowieso een uur zwemmen!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een beetje een rare foto zo want heb alle collega's weggeknipt![]()
heb je grote boombas?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:53 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Sleutelbeenderen zie je bij mij altijd. Ondanks de 20 kilo teveel, het lijkt altijd net alsof ik een kledinghanger heb ingeslikt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:01 schreef Zeester het volgende:
Ik kwam gister langs een foto van mijn werkbbq, en waar dit vroeger echt mijn nachtmerrie-pose voor een foto zou zijn (zittend op de grond, niet eens gemerkt dat er een foto gemaakt werd) vond ik het nu best een prima foto. Als iemand me zou taggen op facebook zou ik hem niet opeens untaggen.nou. Je mag gezien worden hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een beetje een rare foto zo want heb alle collega's weggeknipt
disclaimer
ook jij komt er wel weer, als je straks weer lekker je ritme hebt dan vliegen de kilo's er af!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik lach op foto's van nu echt als een boer met kiespijn..
da's niet helaas toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik hoop morgen op veel foto's te staanheb er (helaas) niet zo'n probleem mee.
Nouja als ik er meer mee zat zou ik er misschien harder aan werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Moah, net aan een D. Valt nogal mee dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef J0ycie88 het volgende:
In Mexico zo'n 30 kilo-35 kilo lichter, ik keek volgens richting de zon haha!Was je daar ook al eens veel afgevallen of ben je daarna pas aangekomen? Misschien wel een troost: ooit was je zo en je kunt weer zo wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(het wordt alleen lastiger als je ouder wordt).
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
Ik ben altijd wel wat te zwaar geweest. Daarna heb ik weel heel veel dingen geprobeerd om te lijnen. en ben ik eigenlijk alleen maar zwaarder geworden. Ben ook wel lichter geweest als of deze foto. Gok dat ik hier tussen de 75-80 kilo weeg. En heb op mijn lichtst (tenminste vanaf 18 jr.) 69 kilo gewogen zo uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Was je daar ook al eens veel afgevallen of ben je daarna pas aangekomen? Misschien wel een troost: ooit was je zo en je kunt weer zo worden(het wordt alleen lastiger als je ouder wordt).
Eensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een knap meisje ben je, Joycie!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Oke, ik heb er eentje gevonden van nu.. Was wel echt een voorfoto dus niet charmant qua pose.. Maar wel een beeld van hoe ik nu ben.Wow, wat ben je mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een knap meisje ben je, Joycie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb nog wat recente foto's, niet de meest charmante, maar in mijn twee lievelingsjurkjes...Hoezo niet charmant? Keileuke foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Sjeen. Wijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Zeester het volgende:
Je ziet er heel leuk uit op die foto's Sjeen! Alleen het lijkt wel alsof je op foto 1 een katheter zak in je hand houdt
Jij werkt in de zorg?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Zeester het volgende:
Je ziet er heel leuk uit op die foto's Sjeen! Alleen het lijkt wel alsof je op foto 1 een katheter zak in je hand houdt
Ja, juistquote:
Ja, het is meer een infuus, maar dat is minder grappigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij werkt in de zorg?Da's eerder een infuus
Eens!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:38 schreef miss_sly het volgende:
Dat zijn wel leuke foto's Sjeen! En hele leuke jurkjes!
King Louiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:55 schreef Sjeen het volgende:
Als ik mijn garderobe wil verdubbelen, moet ik iets meer in huis halen
De jurkjes zijn van King Louie, niet het goedkoopste merk, maar ik vind ze geweldig zitten.
Dank voor de complimentjes!! Ik moet wel zeggen dat ik op die foto's precies uitstraal hoe ik me voelde, heerlijk happy en ontspannen
De zwarte is L, de blauw-rode is M (ik 1.70m 84kg)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben er benieuwd naar dat merk. Jullie zijn er altijd zo lovend over!
Ik vind op Zalando alleen maar kleine maten L is het grootst. Hoe vallen de jurkjes?
Ok! Dat is wel het proberen waard dan. Ga het zeker onthouden!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Zeester het volgende:
Ik paste de L (niet alles) met 120 kilo. Wel strak dan, maar daar heb ik over het algemeen schijt aan.
Er zit nog een karaf in, dit was de wijnkoelerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm ja hoor. Leuk. Die. Jurkjes. Enzo.
Maaruhm. Sjeen? Is dat wijn? In een tas? Ja?
Ooooh. OOK leuk. Maar minderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Er zit nog een karaf in, dit was de wijnkoeleren ze vonden me zo lief dat ik er nu een hier thuis heb
Ja dat start to run zal een soort sweat & run gaan worden denk ik... Maar ik ga gewoonquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterkte met rennen morgen Eend.Het staat hier ook op de planning, maar ik denk dat het bij doorwandelen gaat blijven.
Ik geloof dat we een gat in de markt hebben ontdekt Feebs, samen een bedrijfje beginnen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooooh. OOK leuk. Maar minder
Ik zet m'n wekker maar vroeg, 's avonds visite, dus dat is niet echt een optie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dat start to run zal een soort sweat & run gaan worden denk ik... Maar ik ga gewoon35 graden of niet
Dan ga ik desnoods wel wat later op de avond, als het afgekoeld is.
Le Vin du Sac by Sjeen et Fiebelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik geloof dat we een gat in de markt hebben ontdekt Feebs, samen een bedrijfje beginnen?
Bijna jammer dat ik geen wijn drink.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Le Vin du Sac by Sjeen et Fiebel
Ik mag morgen gewoon werkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet m'n wekker maar vroeg, 's avonds visite, dus dat is niet echt een optie.
Lam bij een meertje hangen met een opblaaskrokodil.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik mag morgen gewoon werken
Wauw, echt heel mooi en inspirerend. Heb er echt wat van geleerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooie dames! Sjeen straalt altijd zo op foto's. En ik zag een aantal opmerkingen over jezelf niet willen zien op foto's enzo. Herkenbaar, maar zo jammer. Het gekke is wel dat afvallen niet het enige is wat daarmee helpt. Ik ben de afgelopen twee jaar amper afgevallen, maar waar ik twee jaar geleden fotocamera's letterlijk wegsloeg, kan ik nu best genieten van leuke foto's. Ik zal er morgen eens een plaatsen als voor-foto, volgens mij ben ik een van de zwaarderen hier...
Verder ben ik normaal niet van de inspiratieteksten en zweefgezeur, maar ik wil toch deze link met jullie delen. http://www.ted.com/talks/(...)n_vulnerability.html
Het betreft een TED-talk van een dame die onderzoek heeft gedaan naar kwetsbaarheid. Ik vond hem erg, hoe naar ik het woord ook vind, inspirerend. Ik kan hem van harte aanraden. Ik denk dat er voor een aantal hier zeer herkenbare stukken in zitten.
Gezelligquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Herinner me eraan dat ik je morgen ff PM, zeester. Niets spannends, maar ik wil daar wel ff over doorkletsen met je, als jij ook wil, maar ben nu te moe.
of je gaat 's ochtends vroeg. Ik ben net ook geweest. Tweede helft ging een stuk beter dan de eerste, want toen had ik een heerlijk briesje in m'n gezichtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dat start to run zal een soort sweat & run gaan worden denk ik... Maar ik ga gewoon35 graden of niet
Dan ga ik desnoods wel wat later op de avond, als het afgekoeld is.
Dan heb ik in een week wel 2 extremen gehad; vorige keer stromende regen en morgen heel warm.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 06:51 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Vandaag al mijn maten opgenomen (doe ik elke 2 maanden, gisteren had ik geen tijd) en als dát geen motivatie is om weer goed verder te gaan dan weet ik het nietDe centimeters vliegen er af! Nog veel meer dan de kilo's (wat niet zo wil vlotten momenteel). Afgelopen twee dagen (ik tel bijna in úren) gaat het weer normaal, gelukkig. Ik vind die snaaibuien zo eng, ben bang dat die maanden (jaren
) duren en ik na afloop terug bij af ben. Die angst zit best diep
En hoe rationeel ik ook denk 'Nou, dan stop je toch met snaaien'
zo werkt het toch niet, hoe zwak dat ook klinkt.
Meiden, ik vind jullie foto's allemaal fantastischGezichten bij iedereen en allemaal leuke en mooie vrouwen
(wist ik al natuurlijk haha, maar zo wordt dat mooi bevestigd)
En wat ga je er aan doen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]wat tof! Zoiets moet bij mij ook even gebeuren. Nu zit ik in de ik ben dik en ik blijf dik
modus.
Eng hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:39 schreef _Dido_ het volgende:
wat tof! Zoiets moet bij mij ook even gebeuren. Nu zit ik in de ik ben dik en ik blijf dik
modus.
stoppen met troep eten, gisteren begonnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En wat ga je er aan doen?
Mwah vroeg opstaan is mijn ding niet echt, komt vanavond rond een uur of half 10 welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:38 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
of je gaat 's ochtends vroeg. Ik ben net ook geweest. Tweede helft ging een stuk beter dan de eerste, want toen had ik een heerlijk briesje in m'n gezicht
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
Morgen:
O: Volkorenbrood met... nou ja, even kijken waar ik zin in heb morgenochtend. Brinta met een beetje appelstroop erdoor.
T: banaan.
L: Volkorenbrood met sandwichspread, tomaat, komkommer.
T: meloen.
D: Stoofpotje van kikkererwten, prei en wortel met naanbrood.
T: magere kwark
S: Evy les 4.
Iets met planning is het halve werk... dus lijstjes-postMorgen weer aan mn nieuwe pilstrip beginnen, paar dagen even vocht afvoeren en dan weer wegen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah vroeg opstaan is mijn ding niet echt, komt vanavond rond een uur of half 10 wel
[..]
Ja maar dan ga je er vanuit dat ik ook ongelukkig ben. Een dat ben ik niet. Soms, eventjes, als iemand me uitlacht of ik iets niet pas. Maar ik heb geen vreetbuien meer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het zó ontzettend niet met je eens, KwakHet lijkt wel of je je gedachte dat je jezelf heel lelijk vindt zo probeert te brengen aan jezelf dat je het begrijpt en het er mee eens bent. Ik vind wel dat je altijd het mooie in jezelf moet proberen te zien, ongeacht je gewicht. Dat hoeft namelijk nog helemaal niet te betekenen dat je tevreden bent met je gewicht en dat je dan niet meer hoeft af te vallen. Issues met jezelf omlaag halen en slecht over jezelf denken lijken me eerder een veroorzaker van aankomen (vreetbuien), dan dat het een motivator is om af te vallen.
Goed zo!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
stoppen met troep eten, gisteren begonnenen in plaats van cola ga ik vanavond na mijn wandeltocht een zelfgemaakte smoothie drinken
ok, dat eerste punt is denk ik heel essentieelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben niet ongelukkig. Ik vind mezelf wel lelijk. Maar ik vind mezelf vooral niet meer minderwaardig. En dat scheelt een heleboel.
Ik ook, maar goed, dat wordt aan gewerkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, dat eerste punt is denk ik heel essentieel(en toch vind ik het jammer dat je jezelf lelijk vindt
)
+1, al snap ik het wel heel goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, dat eerste punt is denk ik heel essentieel(en toch vind ik het jammer dat je jezelf lelijk vindt
)
Toch maar geen cola?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
stoppen met troep eten, gisteren begonnenen in plaats van cola ga ik vanavond na mijn wandeltocht een zelfgemaakte smoothie drinken
Jawel, maar wij verhuizen voor de derde keer in drie jaar... die zijn een beetje klus- en poetsmoe. Komt sowieso wel goed hoor, was niet helemaal serieus bedoeldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je geen handige/poetslustige familie of vrienden?
wil je me aan het twijfelen brengen ofzo?quote:
ja. Lijkt me wijsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk aan de 3 kilo SQ.
Zet met marker een 3 op je bierhand.
Ja ik ook maar dan wijn ipv bierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet ook maar weer mijn ruggengraat strekken, want het weekend zit vol verleidingen(waaronder een bierfest extravaganza bij de achterburen in de tuin
)
Dit kan niet kloppen, hoor. Ik kom er op een veel hoger vetpercentage uit dan 6 weken geleden is gemeten, en sindsdien ben ik kilogrammen en centimeters kwijt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Leuke indicatie voor mensen die geen beschikking hebben over andere manieren van bodyfat% meten: http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy
ik loop ook kleine stukjes maar wel in het park. Dat is een half uurtje wandelen erbijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker voor het werkanders zit ik er s avonds weer tegenaan te hikken. Vind het alleen niet zo prettig lopen op een lege maag. Gelukkig loop ik nog maar kleine stukjes.
Het is ook een indicatie hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:28 schreef miss_sly het volgende:
Dit kan niet kloppen, hoor. Ik kom er op een veel hoger vetpercentage uit dan 6 weken geleden is gemeten, en sindsdien ben ik kilogrammen en centimeters kwijt.
Waarom zou je bodyfat % willen weten bij morbide obesitas, vraag ik me dan af. Alsof het minder ernstig is als het 55% is ipv 58%quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook een indicatie hèDe meest accurate meting is een DEXA scan
Daarna de onderwaterweging. Beiden niet zo handig en erg duur.
Huidplooimeting gedaan door iemand die dat vaak doet is wat handiger en ook best accuraat (tenzij morbide obese, dan is de methode ook discutabel). Weegschalen zijn niet echt accuraat (erg afhankelijk van hoeveel vocht je vasthoudt), maar zijn wel heel erg makkelijk. Meten met centimeters zoals in die formule is nòg minder accuraat, maar ik heb geen weegschaal met vet%meting, geen huidplooidingen en een DEXA/water vind ik wat overtrokken
Dat is precies wat ik dacht toen ik typte dat de nauwkeurigheid afnam bij morbide obesitasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zou je bodyfat % willen weten bij morbide obesitas, vraag ik me dan af. Alsof het minder ernstig is als het 55% is ipv 58%
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tink, vervroeg gewoon de miet. Zamel alle te ruilen kleding van de Fokkers in en "prijs" alles met een klusminutenkaartje
Heel verstandigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
En voor de zekerheid ook maar op je niet-bier-hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind van wel, maar er is discussie over. Is mijn beeld vertekend? Ik vind slank mooi, maar ik vind dit bijna vies mager
disclaimer
35% vind ik ook mooiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb een percentage van 48% volgende die berekening. Dus zou tussen het laatste en een na laatste plaatje zitten. Klopt wel ongeveer.
Als ik dan het plaatje van 35% zie.. Daar zou ik echt al best tevreden mee zijn..
ik denk dat dat het schaambot is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn geen absolute antwoorden voor. Ze heeft nog best een spekpoen, dus er kan nog wel iets af.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Vraagje, is dit een licht anorectisch lichaam?Misschien is mijn beeld ook vertekend, maar ik vind die dame veel en veel te mager. Een vrouw hoort gewoon wat rondingen te hebben, heupen, boezem (ok, daar kan je niet altijd wat aan doen als dat er niet is). Mijn vriend zou dat ook veel te dun vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind van wel, maar er is discussie over. Is mijn beeld vertekend? Ik vind slank mooi, maar ik vind dit bijna vies mager
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Vraagje, is dit een licht anorectisch lichaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind van wel, maar er is discussie over. Is mijn beeld vertekend? Ik vind slank mooi, maar ik vind dit bijna vies mager
[ Bericht 12% gewijzigd door J0ycie88 op 02-08-2013 10:44:25 ]Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Denk je echt? Met een "taille" die drie keer dunner is dan de schouders?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hmm ik vind het op dit plaatje nog wel meevallen. Laten we het zo zeggen, ik ken veel dunnere meiden. Oude vriendin van me is model.. En die is echt magerder, zo niet mooi ook.
Ik vind dit ook te slank zelf, maar ik denk dat zij nog wel een gezond gewicht heeft.
Dat had ik begrepen, dat het een indicatie is, maar dan nog. Hij geeft bij mij 38% bodyfat, terwijl ik 6 weken geleden iets van 34% had op de weegschaal. Dat vind ik nogal een groot verschil de verkeerde kant op, eigenlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook een indicatie hèDe meest accurate meting is een DEXA scan
Daarna de onderwaterweging. Beiden niet zo handig en erg duur.
Huidplooimeting gedaan door iemand die dat vaak doet is wat handiger en ook best accuraat (tenzij morbide obese, dan is de methode ook discutabel). Weegschalen zijn niet echt accuraat (erg afhankelijk van hoeveel vocht je vasthoudt), maar zijn wel heel erg makkelijk. Meten met centimeters zoals in die formule is nòg minder accuraat, maar ik heb geen weegschaal met vet%meting, geen huidplooidingen en een DEXA/water vind ik wat overtrokken
Ik vind het op zich nog wel meevallen hoe 'mager' ze is. Ze is niet absurd dun met uitstekende botten/botten die goed zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk je echt? Met een "taille" die drie keer dunner is dan de schouders?
Nah, dan zal ik wel een vertekend beeld hebben. Ik denk niet dat dit model ooit eet eigenlijk
Maar jij snapt ook dat dat voor de meeste modellen niet geldt, toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:24 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik vind het op zich nog wel meevallen hoe 'mager' ze is. Ze is niet absurd dun met uitstekende botten/botten die goed zichtbaar zijn.
En dit (dikgedrukte) vind ik altijd een beetje meh..Net alsof wij dan de hele dag door vreten omdat we dik zijn.
M'n zusje (ja begin ik er weer over) die is nog dunner dan dit meisje op de foto en die eet denk ik wel meer dan 3000 kcal op een dag. De enige sport die ze heeft is 3 keer in de week paardrijden. Voor de rest zit ze de hele dag achter de computer. Maar toch komt ze geen grammetje aan.
En je weet zeker dat ze niet stiekem een beetje spuugt op de WC?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:24 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik vind het op zich nog wel meevallen hoe 'mager' ze is. Ze is niet absurd dun met uitstekende botten/botten die goed zichtbaar zijn.
En dit (dikgedrukte) vind ik altijd een beetje meh..Net alsof wij dan de hele dag door vreten omdat we dik zijn.
M'n zusje (ja begin ik er weer over) die is nog dunner dan dit meisje op de foto en die eet denk ik wel meer dan 3000 kcal op een dag. De enige sport die ze heeft is 3 keer in de week paardrijden. Voor de rest zit ze de hele dag achter de computer. Maar toch komt ze geen grammetje aan.
Dat is wel zo. Maar die kunnen toch ook gewoon hun gewicht op peil houden door gezond te eten en het juiste aantal kcal eten? En daarvoor er hard (of het op de goede of slechte manier weet je natuurlijk niet) voor gewerkt om op dit gewicht te komen. Ze kunnen niet blijven schommelen in gewicht lijkt me in de modellen wereld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:24 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind haar te dun, maar vind het nog niet akelig. Vergeet ook niet dat de taille wrs gefotoshopt is (zoals bij heel veel reclamefoto's).
[..]
Maar jij snapt ook dat dat voor de meeste modellen niet geldt, toch?
Nope.. doet ze niet. Ze vind het zelf soms ook vervelend omdat ze word uitgescholden door mensen op school dat ze anorexia zou hebben (ja, dat heb je natuurlijk als je dun bentquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je weet zeker dat ze niet stiekem een beetje spuugt op de WC?
Sorry dat ik het insinueer maar niemand kan onbeperkt schransen, alleen vette zooi eten, nooit bewegen en broodmager blijven, tenzij je een ziekte hebt of een soort onontdekt wondergen
Absoluut! Je kunt er een fucking culifest van maken als je wilquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de mensen die wel al eens op lowlands zijn geweest: kun je daar enigszins acceptabel voedsel vinden? Ik denk haast van wel anno 2013, mijn laatste festival was nog in de nineties en toen beperkte het voedselaanbod zich nog tot broodjes braadworst, broodjes hamburger en friet
Da's fijn om te horen. Ik heb nog lichte trauma's van die bakjes friet met tien gram zout er over zodat je nog meer moet zuipenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Absoluut! Je kunt er een fucking culifest van maken als je wil
Nee echt niet. Al weer jaren geleden heb ik er eens een sport van gemaakt om in het weekend alle eettentjes een keer te proberen. Uiteraard niet gelukt, maar wel lekker gegetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's fijn om te horen. Ik heb nog lichte trauma's van die bakjes friet met tien gram zout er over zodat je nog meer moet zuipen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:
JA natuurlijk zie je ribben, als je mijn bikinimodel in die houding zet breekt ze doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is ze nog niet op haar dunst. Dit vind ik dus te mager, je ziet de ribben etc.
Deze meid is echt wel vleziger dan mijn voorbeeldplaatje
Ik vind dit niet lelijk!disclaimer
Dat is misschien wel dat de houding anders is .. Maar van de achterkant zie je bij haar dus altijd de ribben.. Kan ook geen goede foto vinden waarop te zien is wat ik bedoel.. Lang leven fotosoep!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA natuurlijk zie je ribben, als je mijn bikinimodel in die houding zet breekt ze door
Deze meid is echt wel vleziger dan mijn voorbeeldplaatje
Ik vind dit niet lelijk!
Dat zijn er genoeg hier en in Slankquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:46 schreef roos85 het volgende:
Voor wie zich ook laat afbeulen door Jillian :
LIF / [Jillian Michaels] Shreddend de zomer door.
GeTVP't, na mijn vakantie ga ik het ook weer oppakken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:46 schreef roos85 het volgende:
Voor wie zich ook laat afbeulen door Jillian :
LIF / [Jillian Michaels] Shreddend de zomer door.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zijn er genoeg hier en in Slank
Als je geen honger hebt moet je niet eten natuurlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:52 schreef roos85 het volgende:
Zo maar een stukje watermeloen pakken, eigenlijk geen honger
Das waar.. maar anders eet ik de hele dag nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je geen honger hebt moet je niet eten natuurlijk
Ben ik niet helemaal mee eens... Dan zou ik op warme dagen uberhaupt niet eten, want dan heb ik nergens zin in, behalve ijsjes en cocktails.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je geen honger hebt moet je niet eten natuurlijk
Nou, is ook geen drama hoor. Ga je echt niet meteen dood aan, van 1 dagje bijna niks eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal mee eens... Dan zou ik op warme dagen uberhaupt niet eten, want dan heb ik nergens zin in, behalve ijsjes en cocktails.
Ik heb genoeg vetjes om het een maand zonder eten te kunnen overlevenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, is ook geen drama hoor. Ga je echt niet meteen dood aan, van 1 dagje bijna niks eten.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Het was een topdag gisteren, maar qua eten (en DRINKEN) moet ik echt weer normaal gaan doen hoor. Tjees.
Wel ben ik gisteren wezen zwemmen, in mijn bikini, wat verschrikkelijk eng was, maar ik deed het toch.
Dat inderdaad. Ik voel dat ik eten nodig heb maar ik zit het echt met tegenzin op te eten. Het feit dat ik hier met 31 graden binnen achter de PC zit helpt ook niet echt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal mee eens... Dan zou ik op warme dagen uberhaupt niet eten, want dan heb ik nergens zin in, behalve ijsjes en cocktails.
Hang de trut maar uitquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:29 schreef Zeester het volgende:
Ik heb met een vriendin afgesproken en ze zou hierheen komen. Maar nu wil ze dat ik naar haar kom (Utrecht) om dan te gaan zwemmen daar. Maar ik was vorige week al 2x daar en ze zou hierheen komen nu en ik vind eigenlijk dat dat moet. Maar hier kunnen we niet makkelijk zwemmen, geen dichtbij natuurwater.
Moet ik nu de principiele trut uithangen of gewoon naar Utrecht gaan
Ja, 12 euro, + een OV fiets. Ik geloof ook niet in evenvaak naar elkaar hoor, maar nu is het wel heel scheef, én ik vind t een beetje lullig voor m'n huisgenootje want we zouden eigenlijk naar haar werk-tentoonstelling gaan (met vrijkaartjes) maar daar is het sowieso wel iets te warm voor. En dan daarna met z'n 3 eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ligt er aan waar je zin in hebt. Als je niet wil zwemmen moet je t niet doen
Maar ik geloof niet zo in "iedereen moet even vaak naar elkaar komen".
Al weet ik niet wat de reis steeds kost natuurlijk.
Dan geef je dat toch aan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:33 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, 12 euro, + een OV fiets. Ik geloof ook niet in evenvaak naar elkaar hoor, maar nu is het wel heel scheef, én ik vind t een beetje lullig voor m'n huisgenootje want we zouden eigenlijk naar haar werk-tentoonstelling gaan (met vrijkaartjes) maar daar is het sowieso wel iets te warm voor. En dan daarna met z'n 3 eten.
Ja, maar iets met koppig en dan moet ik dus gewoon thuisblijven, want ze is gewoon niet van plan hierheen te komenquote:
Nee hoor, dan ga je alleen naar de tenstoonstelling en lekker met je huisgenootje eten, opgelost!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:35 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, maar iets met koppig en dan moet ik dus gewoon thuisblijven, want ze is gewoon niet van plan hierheen te komen
Tsja, haar keuze dan toch? Ze heeft toch een afspraak gemaakt en jij regelt ook dingen met je huisgenootje er voor. Dat zal ze toch ook wel snappen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:35 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, maar iets met koppig en dan moet ik dus gewoon thuisblijven, want ze is gewoon niet van plan hierheen te komen
Maak het dan niet zo ingewikkeld en doe waar je je goed bij voelt. Klaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:38 schreef Zeester het volgende:
Achja, laat maar. Ik ga denk ik gewoon straks zwemmen in Utrecht. Jullie advies is allemaal heel logisch en goed, maar het is helemaal geen halszaak. M'n huisgenootje vindt het helemaal niet erg als we niet komen vandaag, maar ik heb een belachelijk raar schuldgevoel dan, omdat als ik in Utrecht ga zwemmen, het met haar vrienden is. Ingewikkeld allemaal.
Heel veel plezierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef Sarabi het volgende:
Damn het is al best warm buiten
Maar de partytent staat (inclusief kerstlampjes) en alle tafels/stoelen staan ook al klaar.
Verder net nog even snel glow sticks gehaald voor wanneer het donker wordt /kleinkind
Het mindere deel was dat we de kat moesten douchen want daar had men ook glowsticks aan gehangen en er was 1 kapot gegaan....quote:
Zag hij er vast heel knap uit, met glow in de darkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het mindere deel was dat we de kat moesten douchen want daar had men ook glowsticks aan gehangen en er was 1 kapot gegaan....
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beter dan dat je kat met de BBQ knuffelt...
Hij was vooral makkelijk terug te vindenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:45 schreef Zeester het volgende:
[..]
Zag hij er vast heel knap uit, met glow in de dark
Ja geen glowsticks in de buurt van dieren en kinderen, dat vind ik een beetje eng.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het mindere deel was dat we de kat moesten douchen want daar had men ook glowsticks aan gehangen en er was 1 kapot gegaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |