ja ik ben begonnen, vorige week dinsdag. Vandaag was dag 7quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag weer begonnen met de 30 day shred
Ben jij ook al begonnen MissJ?
Ik had in het begin wel wat last van mijn kuiten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde het in september toch eens een maandje proberenIk hoop alleen niet dat ik barstende spierpijn krijg
Beetje spierpijn is leuk, maar van die spierpijn dat je amper kan lopen lijkt me niet zo handig komende week
Succes & have fun!quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Kickje, ik ga morgen beginnen met de 30DS.
Het feit dat je het thuis kan doen waarschijnlijk. En ze betrekt meerdere spiergroepen in haar oefeningen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:57 schreef Mark_Rutte het volgende:
Ik heb even op youtube zitten kijken, maar vraag me af wat er zo vernieuwend is aan haar lessen.
Het lijkt allemaal heel erg op de groepslessen in de gym (voornamelijk les mills), dus wat maakt haar methode uniek?
En dit ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:00 schreef Sarabi het volgende:
Het is volgens mij ook niet vernieuwend. Behalve dat het een work-out is van maar 20 minuten en dat het door de combi kracht & cardio dan toch werkt als je het dagelijks doet.
Duidelijk, al is 20 minuutjes cardio niet helemaal optimaal voor vetverbranding.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:00 schreef Sarabi het volgende:
Het is volgens mij ook niet vernieuwend. Behalve dat het een work-out is van maar 20 minuten en dat het door de combi kracht & cardio dan toch werkt als je het dagelijks doet.
Fair enough, kunnen jullie de discipline opbrengen om het dagelijks thuis te doen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het feit dat je het thuis kan doen waarschijnlijk. En ze betrekt meerdere spiergroepen in haar oefeningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |