Ik hoorde het een keer langskomen dacht ik..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Kingstown het volgende:
Heeft Berlijn nog wel gezegd dat hij bij Deloitte werkt?
Dan moeten we nog wel even. Das geen walk in the parkquote:
Wees niet bang, dit topic verspreidt zich als een lopend vuurtje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dan moeten we nog wel even. Das geen walk in the park
Dacht al, het wordt al heet aan de voetenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Wees niet bang, dit topic verspreidt zich als een lopend vuurtje.
Daar liep hij flink mee te koopquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Kingstown het volgende:
Heeft Berlijn nog wel gezegd dat hij bij Deloitte werkt?
Komop zeg. Een telegraafmeneer die komt vertellen over nietszeggense cijfertjes. Een directeur met een zielig verhaal en een pensionado die mag vertellen over dingen waar ie zelf niks van snapt...quote:
Ik heb mij ook met vallen en opstaan door de uitzending heen moeten werken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Komop zeg. Een telegraafmeneer die komt vertellen over nietszeggense cijfertjes. Een directeur met een zielig verhaal en een pensionado die mag vertellen over dingen waar ie zelf niks van snapt...
Het loopt gewoon nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb mij ook met vallen en opstaan door de uitzending heen moeten werken.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:19 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik niet veel gemist als ik het zo snel doorlees. Goed ingeschat dat het niks zou worden.
Vanavond met Lucille dus... ik ga de grappen tellen.
Zou leuk zijn als 'ie knetterstoned aan tafel zit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:26 schreef Latert het volgende:
Ik ben benieuwd of die CU meneer naar aanleiding van zijn eerste coffeeshopbezoek zijn mening heeft herzien, of toch zijn poot stijf houdt.
http://live.eo.nlquote:Stelling van de Dag
Softdrugs zijn schadelijker voor de gezondheid dan alcohol en sigaretten
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef tralalala het volgende:
De stelling van vandaag:
[..]
http://live.eo.nl
Softdrugs zijn dus schadelijker dan harddrugsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef tralalala het volgende:
De stelling van vandaag:
[..]
http://live.eo.nl
Zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef Latert het volgende:
De stelling van vandaag:
Lucille gaat bij Renske een blauwtje lopen.
Eens
Oneens
Ging nog vlot, zeker van tevoren opgenomen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Das een flink stuk lopen naar de tafel.
Show begint over 10 minuten.
Als je de deur uitgaat wordt je van je sokken geblazen van de hitte.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Loopt de spuigaten uit met die temperatuur
Johan fietst elke dag nog 50km vriendquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef Hierro het volgende:
Johan Derksen heeft zijn beste tijd ook wel gehad. Die gaat binnen afzienbare tijd de pijp uit.
Met één been in het graf?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef Hierro het volgende:
Johan Derksen heeft zijn beste tijd ook wel gehad. Die gaat binnen afzienbare tijd de pijp uit.
je moet ook geen sokken aan doen met dit weer!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Als je de deur uitgaat wordt je van je sokken geblazen van de hitte.
Dat zijn teksten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben eens in het archief gedoken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, vanavond is die CU-er de Marcel Maijer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
Johan weer vanavond?
Zapt naar NED 1.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Marcel Maijer wowquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, vanavond is die CU-er de Marcel Maijer.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Lucille niet passen bij dit programma.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga maar eens een pizza in de oven doen, schooiers in dit topic.
Met melk?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoef niet hoor, dankje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Flamboyante playboy met een enorm ego.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan moet gewoon even de ban breken met een furieuze uitspraak over Silvio.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef sonnyspek het volgende:
Die Berlusconi is een van de beste politici die nu leeft, echt ongelofelijk slim.
"Die Italiaanse playboy zou zo de broer van Wilfred Genee kunnen zijn."quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan moet gewoon even de ban breken met een furieuze uitspraak over Silvio.
Dan heb ik er toch goed aan gedaan om die toch maar niet te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie nog aan die grappen doet, moet zich schamen.
Drie keuzes, zo zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
Ik heb vertrouwen in het Italiaanse rechtssysteem
Ja
Nee
Geen mening
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Je kunt beter ijsjes uitdelen Stijn. Voor pizza is het veel te warm.
En van pizza's word je vies dik. Ik moet morgen shinen op het strand dus ik ga voor de groene thee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Je kunt beter ijsjes uitdelen Stijn. Voor pizza is het veel te warm.
En zeker vies kijken als iemand je checkt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
En van pizza's word je vies dik. Ik moet morgen shinen op het strand dus ik ga voor de groene thee.
van ijsjes ook hoor. Ik ben nu ook vies dik. Boeiend.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
En van pizza's word je vies dik. Ik moet morgen shinen op het strand dus ik ga voor de groene thee.
Hij gaat niet daadwerkelijk zitten, gekkie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Silvio de bak in zal draaien, keert langzaam de menselijke maat weer terug.
Geen mening.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Mensen die morgen naar het strand gaan moeten ze kapotschieten
Eens
Oneens
Oneens.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Eens
Oneens
Ofniet. In een keer allemaal naar het strand gaan en morgen klagen omdat het helemaal vol is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Dat is niet zo aardig he?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Eens
Oneens
Ah daar is die weerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Silvio de bak in zal draaien, keert langzaam de menselijke maat weer terug.
Even opsturen naar Knevel, kunnen ze hem weer om de oren slaan met oude jeugdzonden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En zeker vies kijken als iemand je checkt?
Idd, je bent nog steeds een enorm geyl wijf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
van ijsjes ook hoor. Ik ben nu ook vies dik. Boeiend.
Oh shit Alors model allesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]nee zo ben ik niet. Maar ik denk wel vaak
dan, vooral als hun vriendin ernaast ligt en ze niet echt goed onopvallend kunnen kijken
Gekquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Idd, je bent nog steeds een enorm geyl wijf.
Sowieso, en barebackfeestjes in Groningen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Arie Slob organiseert ook aan Bunga Bunga Feestjes
Eens
Oneens
Dus jij bent het begluren waard? Ik dacht dat je gewoon een dikke FOK!ker was.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]nee zo ben ik niet. Maar ik denk wel vaak
dan, vooral als hun vriendin ernaast ligt en ze niet echt goed onopvallend kunnen kijken
Die gaan vanzelf kapot, gewoon 1 uur wachten en ze zijn eetbaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Eens
Oneens
Dikkerds hebben ook altijd veel bekijksquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus jij bent het begluren waard? Ik dacht dat je gewoon een dikke FOK!ker was.
Kan je lekker in de schaduw liggen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Dikkerds hebben ook altijd veel bekijks
Johanna had ook veel bekijks inderdaad, nee grapje hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Dikkerds hebben ook altijd veel bekijks
Dat heeft ie ondertussen wel afgedwongen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Johan Derksen is een goede journalist!
Eens
Oneens
Met uitroepteken zelfs.
Haarlem, Veendam, MVV, Cambuur...Johan heeft bij alle topclubs gespeeldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wist niet dat die vent ooit ook op enig niveau zelf heeft gevoetbald
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:26 schreef Evertjan het volgende:
toen Johan nog voetbalde bij Haarlem riepen zelf de supporters van Haarlem viezerik naar JD als hij weer een smerige overtreding maakte
Waarom zou je hem verdedigen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:27 schreef sonnyspek het volgende:
Berlusconi moet de cel in
Ja, dat is een gepaste straf
80%
Nee, elektronisch toezicht is genoeg
20%
Geen optie: 'Geen straf'
Ze stonden gelijk weer in de regen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:27 schreef Cavaliers het volgende:
Johan en JansmaGingen ooit naar een interview en de eerste vraag was: ''u bent toch fout geweest in de oorlog?''
Andersom natuurlijk!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Hetzelfde kapsel als Matthijs v Nieuwkerk
Die mevrouw met dat bord mag weg nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:30 schreef Mani89 het volgende:
4 keer bingo nu. Nou de cliches komen er geweldig uit vanavond!
Ongekend inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:30 schreef Mani89 het volgende:
4 keer bingo nu. Nou de cliches komen er geweldig uit vanavond!
je was de enigste blanke?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:29 schreef Abed het volgende:
ste keer dat ik in Nijmegen kwam dachten ze dat ik David Livingstone was.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:32 schreef Latert het volgende:
Nederland is een bananenrepubliek en Mark Rutte is een proleet
Tering zeg is dit echt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:31 schreef Latert het volgende:
Als je als journalist anderen bekritiseerd moet je zelf ook tegen kritiek kunnen!
Mee eens
Mee oneens
Een pastoor!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
Hij is weleens achterna gezeten door een non en een clown.
En wat maakt hem een goede politicus? Wat heeft deze man in positieve zin betekent voor Italië?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mag iedereen voor zichzelf bepalen. Ik vind het een goede politicus.
Hij heeft het zo slim gespeeld met die rechtszaken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Hierro het volgende:
[..]
En wat maakt hem een goede politicus? Wat heeft deze man betekent voor Italië?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Hij is weleens achterna gezeten door een clown en een non.
Nu heeft hij gelijk een brandweerman in zijn nek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Evertjan het volgende:
vroeger toen JD voor het eerst bij Sunday United zat toen mocht hij nog gewoon roken aan tafel, want dat gaf zo'n gezellige effect op tv''.
Ik was je voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Seedorf moest de hele familie het eerst lezen
en staat hij een sigaar te paffen onder een afzuigkapquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu heeft hij gelijk een brandweerman in zijn nek.
Godverdomme zeg wat triestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, inclusief uitroepteken
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Lachen om sportjournalistiek.
[ afbeelding ]
Die is al sinds 12 mei afwezig, de dag dat Ajax met 2-0 bij Groningen won.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar is Rickazio eigenlijk? Moet bij dit plaatje aan hem denken.
Die is op transport gezet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar is Rickazio eigenlijk? Moet bij dit plaatje aan hem denken.
Een beetje alslingo dusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ze wil steeds haar eigen vragen stellen gaat niet in op wat ie zegt. Als ze het doet doet ze het snel kan ze weer verder.
Heb je genoten net als ons?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:36 schreef tong80 het volgende:
Hou toch eens je klep mens. Je zal er mee zijn getrouwd.
Johan is klaar. Kan ik weg.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is al sinds 12 mei afwezig, de dag dat Ajax met 2-0 bij Groningen won.
Weggepest in het SV-topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is al sinds 12 mei afwezig, de dag dat Ajax met 2-0 bij Groningen won.
Te veel geblowdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een eng mens die van de koffieshop
En wat een boel uitroeptekens!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Alle coffeeshops in Nederland moeten sluiten!
Ja, helemaal mee eens!
Nee, onzin!
Ik twijfel, coffeeshops in de buurt van scholen moeten wel dicht
Geen mening
Wat een hoop keuzes!
geen mening zit je altijd goedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Ja, helemaal mee eens!
Nee, onzin!
Geen mening
Wat een hoop keuzes!
Normaal is het een zwart-wit-keuzequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Ja, helemaal mee eens!
Nee, onzin!
Geen mening
Wat een hoop keuzes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |