Ik hoorde het een keer langskomen dacht ik..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Kingstown het volgende:
Heeft Berlijn nog wel gezegd dat hij bij Deloitte werkt?
Dan moeten we nog wel even. Das geen walk in the parkquote:
Wees niet bang, dit topic verspreidt zich als een lopend vuurtje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dan moeten we nog wel even. Das geen walk in the park
Dacht al, het wordt al heet aan de voetenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Wees niet bang, dit topic verspreidt zich als een lopend vuurtje.
Daar liep hij flink mee te koopquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:17 schreef Kingstown het volgende:
Heeft Berlijn nog wel gezegd dat hij bij Deloitte werkt?
Komop zeg. Een telegraafmeneer die komt vertellen over nietszeggense cijfertjes. Een directeur met een zielig verhaal en een pensionado die mag vertellen over dingen waar ie zelf niks van snapt...quote:
Ik heb mij ook met vallen en opstaan door de uitzending heen moeten werken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Komop zeg. Een telegraafmeneer die komt vertellen over nietszeggense cijfertjes. Een directeur met een zielig verhaal en een pensionado die mag vertellen over dingen waar ie zelf niks van snapt...
Het loopt gewoon nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb mij ook met vallen en opstaan door de uitzending heen moeten werken.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:19 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik niet veel gemist als ik het zo snel doorlees. Goed ingeschat dat het niks zou worden.
Vanavond met Lucille dus... ik ga de grappen tellen.
Zou leuk zijn als 'ie knetterstoned aan tafel zit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:26 schreef Latert het volgende:
Ik ben benieuwd of die CU meneer naar aanleiding van zijn eerste coffeeshopbezoek zijn mening heeft herzien, of toch zijn poot stijf houdt.
http://live.eo.nlquote:Stelling van de Dag
Softdrugs zijn schadelijker voor de gezondheid dan alcohol en sigaretten
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef tralalala het volgende:
De stelling van vandaag:
[..]
http://live.eo.nl
Softdrugs zijn dus schadelijker dan harddrugsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:57 schreef tralalala het volgende:
De stelling van vandaag:
[..]
http://live.eo.nl
Zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef Latert het volgende:
De stelling van vandaag:
Lucille gaat bij Renske een blauwtje lopen.
Eens
Oneens
Ging nog vlot, zeker van tevoren opgenomen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Das een flink stuk lopen naar de tafel.
Show begint over 10 minuten.
Als je de deur uitgaat wordt je van je sokken geblazen van de hitte.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Loopt de spuigaten uit met die temperatuur
Johan fietst elke dag nog 50km vriendquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef Hierro het volgende:
Johan Derksen heeft zijn beste tijd ook wel gehad. Die gaat binnen afzienbare tijd de pijp uit.
Met één been in het graf?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef Hierro het volgende:
Johan Derksen heeft zijn beste tijd ook wel gehad. Die gaat binnen afzienbare tijd de pijp uit.
je moet ook geen sokken aan doen met dit weer!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Als je de deur uitgaat wordt je van je sokken geblazen van de hitte.
Dat zijn teksten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben eens in het archief gedoken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, vanavond is die CU-er de Marcel Maijer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
Johan weer vanavond?
Zapt naar NED 1.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |