Andersom natuurlijk!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Hetzelfde kapsel als Matthijs v Nieuwkerk
Die mevrouw met dat bord mag weg nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:30 schreef Mani89 het volgende:
4 keer bingo nu. Nou de cliches komen er geweldig uit vanavond!
Ongekend inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:30 schreef Mani89 het volgende:
4 keer bingo nu. Nou de cliches komen er geweldig uit vanavond!
je was de enigste blanke?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:29 schreef Abed het volgende:
ste keer dat ik in Nijmegen kwam dachten ze dat ik David Livingstone was.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:32 schreef Latert het volgende:
Nederland is een bananenrepubliek en Mark Rutte is een proleet
Tering zeg is dit echt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:31 schreef Latert het volgende:
Als je als journalist anderen bekritiseerd moet je zelf ook tegen kritiek kunnen!
Mee eens
Mee oneens
Een pastoor!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
Hij is weleens achterna gezeten door een non en een clown.
En wat maakt hem een goede politicus? Wat heeft deze man in positieve zin betekent voor Italië?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mag iedereen voor zichzelf bepalen. Ik vind het een goede politicus.
Hij heeft het zo slim gespeeld met die rechtszaken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Hierro het volgende:
[..]
En wat maakt hem een goede politicus? Wat heeft deze man betekent voor Italië?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Hij is weleens achterna gezeten door een clown en een non.
Nu heeft hij gelijk een brandweerman in zijn nek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Evertjan het volgende:
vroeger toen JD voor het eerst bij Sunday United zat toen mocht hij nog gewoon roken aan tafel, want dat gaf zo'n gezellige effect op tv''.
Ik was je voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Seedorf moest de hele familie het eerst lezen
en staat hij een sigaar te paffen onder een afzuigkapquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu heeft hij gelijk een brandweerman in zijn nek.
Godverdomme zeg wat triestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, inclusief uitroepteken
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Lachen om sportjournalistiek.
[ afbeelding ]
Die is al sinds 12 mei afwezig, de dag dat Ajax met 2-0 bij Groningen won.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar is Rickazio eigenlijk? Moet bij dit plaatje aan hem denken.
Die is op transport gezet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar is Rickazio eigenlijk? Moet bij dit plaatje aan hem denken.
Een beetje alslingo dusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ze wil steeds haar eigen vragen stellen gaat niet in op wat ie zegt. Als ze het doet doet ze het snel kan ze weer verder.
Heb je genoten net als ons?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:36 schreef tong80 het volgende:
Hou toch eens je klep mens. Je zal er mee zijn getrouwd.
Johan is klaar. Kan ik weg.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is al sinds 12 mei afwezig, de dag dat Ajax met 2-0 bij Groningen won.
Weggepest in het SV-topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is al sinds 12 mei afwezig, de dag dat Ajax met 2-0 bij Groningen won.
Te veel geblowdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een eng mens die van de koffieshop
En wat een boel uitroeptekens!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Alle coffeeshops in Nederland moeten sluiten!
Ja, helemaal mee eens!
Nee, onzin!
Ik twijfel, coffeeshops in de buurt van scholen moeten wel dicht
Geen mening
Wat een hoop keuzes!
geen mening zit je altijd goedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Ja, helemaal mee eens!
Nee, onzin!
Geen mening
Wat een hoop keuzes!
Normaal is het een zwart-wit-keuzequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Ja, helemaal mee eens!
Nee, onzin!
Geen mening
Wat een hoop keuzes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |