Heb 2 dagen geleden flink gelachen om een topicquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen doppinda's meer kopen?![]()
![]()
Dat zei je jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:34 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Heb 2 dagen geleden flink gelachen om een topic
Nee, ik wil aandacht voor het topicquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:34 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja maar het is wel weer een aandachts topic van jou.
beetje bijgeslapen alquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik wil aandacht voor het topic
Verhelderend..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:34 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Heb 2 dagen geleden flink gelachen om een topic
zeer zekersquote:
Wat "en nu"? Ik meen dit serieus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja niet-zo-heel-verkapte-sc
en nu?
Ah ja, ik snap het. Kan voortaan gewoon gesloten worden dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit is het dagelijkse niet-zo-verkapte-slowchattopic (kijk mij ik ben een aandachtshoer) van whiskers/supergirl
Neen. En morgen nog zo'n drukke dag.quote:
Ja maar vanwege de vakantie wordt ie elke dag om 6 uur gesloten door frank ofzoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, ik snap het. Kan voortaan gewoon gesloten worden dus.
Werken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neen. En morgen nog zo'n drukke dag.
Ik meen het, maar als jij het gesloten wil hebben.. En Kwade Afdronk. En nog war users...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, ik snap het. Kan voortaan gewoon gesloten worden dus.
Dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meen het, maar als jij het gesloten wil hebben.. En Kwade Afdronk. En nog war users...
Dan gaat het vast dicht. Mortaxx wil het kennelijk ook liever dicht.quote:
Ook heel toevallig om 0.00 uurquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meen het, maar als jij het gesloten wil hebben.. En Kwade Afdronk. En nog war users...
Joh, blijf dan lekker weg..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ook heel toevallig om 0.00 uur
Dan moet je even een TR doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan gaat het vast dicht. Mortaxx wil het kennelijk ook liever dicht.
Ik overleef het wel hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
daar ga je eerder dood van dat weet je toch?
daarom heffen ze er ook zoveel belasting over..
Nee, ik ben morgen eindelijk een keer vrijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh, blijf dan lekker weg..
Ho, ho, IK wil dit topic NIET weg.. Maak zelf maar een TRquote:
Je maakt van je eigen klacht een SC. Natuurlijk gaan mensen daarop zeiken. Want dacht je dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh, blijf dan lekker weg..
Je bent welkom hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee, ik ben morgen eindelijk een keer vrij
Het is nooit een klacht geweestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je maakt van je eigen klacht een SC. Natuurlijk gaan mensen daarop zeiken. Want dacht je dan?
Als het je niet bevalt heb je talloze opties. Gebruik zequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je maakt van je eigen klacht een SC. Natuurlijk gaan mensen daarop zeiken. Want dacht je dan?
WEL, en dat is het nog.. Het is SAAI in KLB en vroeger nietquote:
Dat is het punt niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt heb je talloze opties. Gebruik ze
Vroeger was alles beter ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WEL, en dat is het nog.. Het is SAAI in KLB en vroeger niet
Klopt, het punt is dat ik bijna alle topics in KLB te saai voor woorden vind.quote:
Dit is de scquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn mening is mijn mening. En jij mag er hard om lachenquote:
Nee, dan moet je naar het steuntopic van supergirl. En dan nog is het nachtbagger en geen SCquote:
En dus maak je van je eigen topic maar een SC. Tja, zo blijven topics op FOK! saai. Misschien niet voor jou, maar voor andere FOK!kers wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, het punt is dat ik bijna alle topics in KLB te saai voor woorden vind.
Oh dit is nachtbagger? Prima.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dan moet je naar het steuntopic van supergirl. En dan nog is het nachtbagger en geen SC
Mijn topic is gemeend, en noch nachtbagger, noch SC. Open je ogenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dus maak je van je eigen topic maar een SC. Tja, zo blijven topics op FOK! saai. Misschien niet voor jou, maar voor andere FOK!kers wel.
Tevens dient KLB daar niet voor en is het tegen de regels.
Begrijpend lezen is lastig voor je?quote:
Een beter KLB begint bij jezelf. Dus open dan eens een goed topicquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn topic is gemeend, en noch nachtbagger, noch SC. Open je ogfen
Het is dus geen SC maar je bent er wel in aan het SC'en? Dan is het toch een SC?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn topic is gemeend, en noch nachtbagger, noch SC. Open je ogen
Ik begrijp heel goed wat een SC is en wat nachtbagger is. Jij blijkbaar niet als je beweert dat dit topic geen SC is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is lastig voor je?
Sluit het dan, als het niet voldoet. IPV dit gejammerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een beter KLB begint bij jezelf. Dus open dan eens een goed topic
KNUL, JIJ SC'Tquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is dus geen SC maar je bent er wel in aan het SC'en? Dan is het toch een SC?
Zeg datquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:49 schreef Smack10 het volgende:
Dit topic geeft iig geen valse verwachtingen
Preventie gaat boven symptoombestrijdingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sluit het dan, als het niet voldoet. IPV dit gejammer
Preventie is dichtknallenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Preventie gaat boven symptoombestrijding
Interessant denkvoerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Preventie gaat boven symptoombestrijding
Welke SC??quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je nu werkelijk de SC, die je zelf aan het voeren bent, aan het afschuiven op mij?
Correct.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:54 schreef Hark_Bladeren het volgende:
TS wil niet buikjesbotsen met mij
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Om maar een paar voorbeelden te noemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik post alleen nog hier.. En ik rook tabak idd
Als je zou weten wat SC'en is, zou je weten dat ik niet SC. Het is ook niet geheel ontopic, maar dat is een beetje lastig als de TS van een topic zelf ook niet ontopic beizg is en meer bezig is met een SC.quote:Die JIJ maakt
Waarom zou ik een vraag moeten stellen?quote:Stel een vraag dan..
Slotje je op je "belangrijke" bijdragenquote:
Dit is GEEN SC, noch een nachtbagger. En ik meen de klacht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Om maar een paar voorbeelden te noemen.
[..]
Als je zou weten wat SC'en is, zou je weten dat ik niet SC. Het is ook niet geheel ontopic, maar dat is een beetje lastig als de TS van een topic zelf ook niet ontopic beizg is en meer bezig is met een SC.
[..]
Waarom zou ik een vraag moeten stellen?
Dit topic geeft iig geen valse verwachtingenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Vogeltjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nog 10 x mag ook hoor..quote:
Doe er iets aan dan, zanikerdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hier is het leuke topic in ieder geval niet.
Dit is het eerste niet verzonnen topic in KLB dit jaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hier is het leuke topic in ieder geval niet.
Ik doe meequote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog 10 x mag ook hoor..
*rookt er nog 1*
Wat jij wilquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:03 schreef Smack10 het volgende:
Ik ga ook maar in een bom zitten denk ik zo, kom ik ook misschien op het nieuws.
Ik heb geen last van saaie kuttopics, dus waarom zou ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe er iets aan dan, zanikerd
Het kan best dat je de klacht meent, maar dat is wel degelijk SC wat daar staat. En aangezien jij de TS bent en aan het SC'en bent, is dit topic dus een SC geworden. Niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is GEEN SC, noch een nachtbagger. En ik meen de klacht.
Mijn inbreng staat ergens tussen jouw SC. Geen reactie op gehad ook of iets dergelijks. Jij was blijkbaar te druk bezig met SC'en.quote:Maar verder moet je niet zeiken, een discussie voer je niet alleen. Waar is jouw inbreng?
WHUT? Credits?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit is het eerste niet verzonnen topic in KLB dit jaar.
[..]
Ik doe mee
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer met de klacht? Oh ja, jij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok joh, dan stoor je je toch niet aan die domme topicsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb geen last van saaie kuttopics, dus waarom zou ik.
WAAR is die SC dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het kan best dat je de klacht meent, maar dat is wel degelijk SC wat daar staat. En aangezien jij de TS bent en aan het SC'en bent, is dit topic dus een SC geworden. Niet echt de bedoeling.
[..]
Mijn inbreng staat ergens tussen jouw SC. Geen reactie op gehad ook of iets dergelijks. Jij was blijkbaar te druk bezig met SC'en.
Niet WEER die kutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mag je vinden hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer met de klacht? Oh ja, jij.
Jezus man. Net zo debiel als supergirl.Kan maar beter opgeruimd worden.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok joh, dan stoor je je toch niet aan die domme topics
Ben je nou echt zo dom?quote:
Ook weer opgelost dusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als ik ergens ben, wordt het vanzelf interessant.
Nee, maar als je het leuk vindtquote:
Man, ik praat bijna exclusief met jou.. Ben je dom of wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom?
KLB / SAAI
Daar staan allemaal quotes van jouw SC's. Als jij denkt dat dit geen SC's zijn, moet je maar eens heel gauw de definitie van SC'en opzoeken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij was korte tijd in de Britse media omdat zij ontslagen was als model omdat zij te dik zou zijn.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ [url=http://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&docid=Dq05LjlAKykk6M&tbnid=sq6O-4C3kscvJM:&ved=0CAUQjBwwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.katiegreenofficial.com%2Fimages%2F1.jpg&ei=E5n5UaGsF8LYswaQ0YBY&psig=AFQjCNF8Dk47-wajFmS9JXa1xaDDxBi8wg&ust=1375398547440017]afbeelding[/url] ]Deze afbeeldingen laden niet, probeer opnieuw in een nieuw bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
damn, wat een homo;s daarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zij was korte tijd in de Britse media omdat zij ontslagen was als model omdat zij te dik zou zijn.
Het heeft dan ook heel lang geduurd voordat het tot je is doorgedrongen dat je aan het SC'en was. Daar heb ik een half topic voor moeten gebruiken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, ik praat bijna exclusief met jou.. Ben je dom of wat?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het heeft dan ook heel lang geduurd voordat het tot je is doorgedrongen dat je aan het SC'en was. Daar heb ik een half topic voor moeten gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |