Ik ben een vent wat hahaha xd er zitten geen vrouwen op fok we zijn allemaal kansloze rukkers xDquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:18 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik zeg, jongedame
Met je eensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:18 schreef Kola het volgende:
[..]
En dit soort shit draagt er vooral aan mee. Kut memes en gifjes. HA HA ZO SPESJAAL ZO KUUUL ZO GRAPPIG HIHIHIHI
Sorryquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:18 schreef Kola het volgende:
[..]
En dit soort shit draagt er vooral aan mee. Kut memes en gifjes. HA HA ZO SPESJAAL ZO KUUUL ZO GRAPPIG HIHIHIHI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mmkay, ga dan maar verder met tierenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:19 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik ben een vent wat hahaha xd er zitten geen vrouwen op fok we zijn allemaal kansloze rukkers xD
Ik snuif wel poedersuiker, roken dusquote:
Ik noem een sanasoufi, capuchonjongen, vogeltjesdans, supergirl, megamaya, nikonlover etc..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:16 schreef Kola het volgende:
Komt door al die losers die alles overspoelen met nutteloosheid. Uitgekauwde kanker topics en het verlies van karakter. Allemaal huppelkutten met druipers erachteraan. Elkaar een beetje dom quoten, voegt niets toe. Kuddekakkers.
Je wil ze opgerot hebben bedoel je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik noem een sanasoufi, capuchonjongen, vogeltjesdans, supergirl, megamaya, nikonlover etc..
Allemaal opgerot.
Ja joh, maak hier ook een SC van.Lekker bevorderlijk voor de kwaliteit op FOK!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik post alleen nog hier.. En ik rook tabak idd
Zou wel beter zijn voor FOK!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil ze opgerot hebben bedoel je?
Je vergeet Kola.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik noem een sanasoufi, capuchonjongen, vogeltjesdans, supergirl, megamaya, nikonlover etc..
Allemaal opgerot.
Owh, pardon meneer Dimensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja joh, maak hier ook een SC van.Lekker bevorderlijk voor de kwaliteit op FOK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |