Dan ben ik net thuis van werkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Open er morgen om 7 uur een topic over, dan heb je een kans op een pareltje.
Ben je zwanger?quote:
Daaromquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:06 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dan ben ik net thuis van werk,
komijnen kaas.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat uit, jij bent toch homijn.
De users die op FOK1 zijn gekomen en al direct enkel in een SC posten, die mis je niet. Het zijn de users die ooit normale users waren en nu alleen nog maar in een SC posten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, mensen die helemaal vastgeplakt zitten aan een SC, dat is inderdaad geen vooruitgang.
NIETUSquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:06 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dikke wijven hebben een dikke kut.
Pokkel? Zal wel "kut"zijn dan.. Mijn kut is slank, net als mijn onderbenenquote:
Je bent dus ook niet in proportie? Dikke kop-Dikke pokkel-dikke kut-dunne benen-platvoeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pokkel? Zal wel "kut"zijn dan.. Mijn kut is slank, net als mijn onderbenen
Zo lang is die OP niet luie ....quote:
Nee, ik ben 38 en oud en uit proportie. Had je nog wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:16 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je bent dus ook niet in proportie? Dikke kop-Dikke pokkel-dikke kut-dunne benen-platvoeten.
En dit soort shit draagt er vooral aan mee. Kut memes en gifjes. HA HA ZO SPESJAAL ZO KUUUL ZO GRAPPIG HIHIHIHIquote:
Wat een taalgebruik zeg, jongedamequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:16 schreef Kola het volgende:
Komt door al die losers die alles overspoelen met nutteloosheid. Uitgekauwde kanker topics en het verlies van karakter. Allemaal huppelkutten met druipers erachteraan. Elkaar een beetje dom quoten, voegt niets toe. Kuddekakkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |