Dat weet je zelf niet??quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voorbeeld van goed topic?
Fok is dan ook een sociaal netwerkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef Dimens het volgende:
Er zijn geen leuke topics meer. Alles en iedereen zit tegenwoordig in een SC of een reeks wat een SC is geworden en dat heeft FOK! verpest.
Wellicht, wie weet... Maar niet met dat doel aangermaakt..quote:
Mja, mensen die helemaal vastgeplakt zitten aan een SC, dat is inderdaad geen vooruitgang.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef Dimens het volgende:
Er zijn geen leuke topics meer. Alles en iedereen zit tegenwoordig in een SC of een reeks wat een SC is geworden en dat heeft FOK! verpest.
Er was een tijd dat het niet een sociaal netwerk was op de manier zoals het nu is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fok is dan ook een sociaal netwerk
Open er morgen om 7 uur een topic over, dan heb je een kans op een pareltje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik krijg net een ingeving:
Whiskers=katenvrouwtje=Karin de cougar=Whiskers
Whiskers is Karin de cougar
Helaas voor dit topic ben ik geen cougarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik krijg net een ingeving:
Whiskers=katenvrouwtje=Karin de cougar=Whiskers
Whiskers is Karin de cougar
Wat maakt jou dat uit, jij bent toch homijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:05 schreef BesottedOrb het volgende:
TS heeft een dikke vagijn
hihaho
gr gr
Nee, een dikke buikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:05 schreef BesottedOrb het volgende:
TS heeft een dikke vagijn
hihaho
gr gr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |