Dit is het dagelijkse niet-zo-verkapte-slowchattopic (kijk mij ik ben een aandachtshoer) van whiskers/supergirlquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja joh, maak hier ook een SC van.Lekker bevorderlijk voor de kwaliteit op FOK!
DAT KAN DUS NIET WANT ELKE KEER IS IK EEN DOPPINDA OPENBREEK VALT DE PINDA IN 10 STUKJES UITEEN GODVERDEGODVERDOMMEquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon opeten, zal ze leren
Wel langer hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef BesottedOrb het volgende:
Godverdomme zeg, ik heb de laatste 2 dagen al geen leuke topique's meer gezien
Puntenjager, pleasequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:32 schreef Kola het volgende:
[..]
JA WHISKERS, en dan durf je nog zo een topic te openen ook!!!
Ik meen der klacht anders, mevrouwtjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit is het dagelijkse niet-zo-verkapte-slowchattopic (kijk mij ik ben een aandachtshoer) van whiskers/supergirl
nou vertelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meen der klacht anders, mevrouwtje
Geen doppinda's meer kopen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
DAT KAN DUS NIET WANT ELKE KEER IS IK EEN DOPPINDA OPENBREEK VALT DE PINDA IN 10 STUKJES UITEEN GODVERDEGODVERDOMME
Yups, want ik meen hetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:32 schreef Kola het volgende:
[..]
JA WHISKERS, en dan durf je nog zo een topic te openen ook!!!
Heb 2 dagen geleden flink gelachen om een topicquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen doppinda's meer kopen?![]()
![]()
Dat zei je jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:34 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Heb 2 dagen geleden flink gelachen om een topic
Nee, ik wil aandacht voor het topicquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:34 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja maar het is wel weer een aandachts topic van jou.
beetje bijgeslapen alquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik wil aandacht voor het topic
Verhelderend..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:34 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Heb 2 dagen geleden flink gelachen om een topic
zeer zekersquote:
Wat "en nu"? Ik meen dit serieus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja niet-zo-heel-verkapte-sc
en nu?
Ah ja, ik snap het. Kan voortaan gewoon gesloten worden dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit is het dagelijkse niet-zo-verkapte-slowchattopic (kijk mij ik ben een aandachtshoer) van whiskers/supergirl
Neen. En morgen nog zo'n drukke dag.quote:
Ja maar vanwege de vakantie wordt ie elke dag om 6 uur gesloten door frank ofzoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, ik snap het. Kan voortaan gewoon gesloten worden dus.
Werken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neen. En morgen nog zo'n drukke dag.
Ik meen het, maar als jij het gesloten wil hebben.. En Kwade Afdronk. En nog war users...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, ik snap het. Kan voortaan gewoon gesloten worden dus.
Dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meen het, maar als jij het gesloten wil hebben.. En Kwade Afdronk. En nog war users...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |