Als ik het voor het zeggen had, zou het er sowieso anders aan toe gaan hier op FOK! FOK! is geen democratie, daarom meer dictatuur.quote:
quote:
Maar goed dat fok nu al zo succesvol is en jou dus niet nodig heeftquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had, zou het er sowieso anders aan toe gaan hier op FOK! FOK! is geen democratie, daarom meer dictatuur.
Was het maar zo. Heb je een gebrek aan aandacht wat soms opgevuld moet worden door wanhopige rukkertjes op een forum dan ga maar weer terug naar ONZ. Nu is het hier, iedere dag, in ieder topic. Verpest alles met je aandachtshoerenloperij. En het volk wat er achteraan sjouwt.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:30 schreef TwentyFourr het volgende:
Godverdomme ik hou er mee op zo hoor pas maar op
Als het echt zo succesvol zou zijn, zou dit topic er niet zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar goed dat fok nu al zo succesvol is en jou dus niet nodig heeft
Gewoon opeten, zal ze lerenquote:
Schuldigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:30 schreef Kola het volgende:
[..]
Was het maar zo. Heb je een gebrek aan aandacht wat soms opgevuld moet worden door wanhopige rukkertjes op een forum dan ga maar weer terug naar ONZ. Nu is het hier, iedere dag, in ieder topic. Verpest alles met je aandachtshoerenloperij. En het volk wat er achteraan sjouwt.
Aldus een user die doet alsof hij een vrouw isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:30 schreef Kola het volgende:
[..]
Was het maar zo. Heb je een gebrek aan aandacht wat soms opgevuld moet worden door wanhopige rukkertjes op een forum dan ga maar weer terug naar ONZ. Nu is het hier, iedere dag, in ieder topic. Verpest alles met je aandachtshoerenloperij. En het volk wat er achteraan sjouwt.
Je kunt er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:30 schreef Kola het volgende:
[..]
Dit is het dagelijkse niet-zo-verkapte-slowchattopic (kijk mij ik ben een aandachtshoer) van whiskers/supergirlquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja joh, maak hier ook een SC van.Lekker bevorderlijk voor de kwaliteit op FOK!
DAT KAN DUS NIET WANT ELKE KEER IS IK EEN DOPPINDA OPENBREEK VALT DE PINDA IN 10 STUKJES UITEEN GODVERDEGODVERDOMMEquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon opeten, zal ze leren
Wel langer hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef BesottedOrb het volgende:
Godverdomme zeg, ik heb de laatste 2 dagen al geen leuke topique's meer gezien
Puntenjager, pleasequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:32 schreef Kola het volgende:
[..]
JA WHISKERS, en dan durf je nog zo een topic te openen ook!!!
Ik meen der klacht anders, mevrouwtjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit is het dagelijkse niet-zo-verkapte-slowchattopic (kijk mij ik ben een aandachtshoer) van whiskers/supergirl
nou vertelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meen der klacht anders, mevrouwtje
Geen doppinda's meer kopen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
DAT KAN DUS NIET WANT ELKE KEER IS IK EEN DOPPINDA OPENBREEK VALT DE PINDA IN 10 STUKJES UITEEN GODVERDEGODVERDOMME
Yups, want ik meen hetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:32 schreef Kola het volgende:
[..]
JA WHISKERS, en dan durf je nog zo een topic te openen ook!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |