KNUL, JIJ SC'Tquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is dus geen SC maar je bent er wel in aan het SC'en? Dan is het toch een SC?
Zeg datquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:49 schreef Smack10 het volgende:
Dit topic geeft iig geen valse verwachtingen
Preventie gaat boven symptoombestrijdingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sluit het dan, als het niet voldoet. IPV dit gejammer
Preventie is dichtknallenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Preventie gaat boven symptoombestrijding
Interessant denkvoerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Preventie gaat boven symptoombestrijding
Welke SC??quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je nu werkelijk de SC, die je zelf aan het voeren bent, aan het afschuiven op mij?
Correct.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:54 schreef Hark_Bladeren het volgende:
TS wil niet buikjesbotsen met mij
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Om maar een paar voorbeelden te noemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik post alleen nog hier.. En ik rook tabak idd
Als je zou weten wat SC'en is, zou je weten dat ik niet SC. Het is ook niet geheel ontopic, maar dat is een beetje lastig als de TS van een topic zelf ook niet ontopic beizg is en meer bezig is met een SC.quote:Die JIJ maakt
Waarom zou ik een vraag moeten stellen?quote:Stel een vraag dan..
Slotje je op je "belangrijke" bijdragenquote:
Dit is GEEN SC, noch een nachtbagger. En ik meen de klacht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Om maar een paar voorbeelden te noemen.
[..]
Als je zou weten wat SC'en is, zou je weten dat ik niet SC. Het is ook niet geheel ontopic, maar dat is een beetje lastig als de TS van een topic zelf ook niet ontopic beizg is en meer bezig is met een SC.
[..]
Waarom zou ik een vraag moeten stellen?
Dit topic geeft iig geen valse verwachtingenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Vogeltjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nog 10 x mag ook hoor..quote:
Doe er iets aan dan, zanikerdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hier is het leuke topic in ieder geval niet.
Dit is het eerste niet verzonnen topic in KLB dit jaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hier is het leuke topic in ieder geval niet.
Ik doe meequote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog 10 x mag ook hoor..
*rookt er nog 1*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |