Verliefd worden en dood gaan op 1 dag, heb het druk vandaagquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry dat ik je dood maak met een blije mus
Het is geen fokker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, ik vraag me echt af wat voor bijnaam ik zou krijgen als ik een fokster zou daten
Je snapt niet wat'ie bedoeltquote:
Jeeeeeeeej!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:21 schreef eefje801 het volgende:
Maarreh... een date!Da's lang geleden! *checkt kledingkast*
quote:
Hoe is het met jou en je Noordelijke schone?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Coco98 het volgende:
Man onder de rivier meldt![]()
Leuk yuki & eefje
Zeer goed, ze wordt nu een Centrale schonequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en je Noordelijke schone?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zeer goed, ze wordt nu een Centrale schone
Toch grappig dat zoveel dames die ik spreek al 'zeuren' als je aan het andere eind van dezelfde provincie woontquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]en weer zo'n verre hé.. hoe krijg ik het toch steeds voor elkaar.
Tof zeg!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook echt iets heel persoonlijks is, ben het gewend om te reizen. De Strateeg ook. Maar op de lange termijn is ver weg daten niet echt handig. Dan ga je toch een compromis zoeken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toch grappig dat zoveel dames die ik spreek al 'zeuren' als je aan het andere eind van dezelfde provincie woont
Met ernstig risico dat het flauwheidsalarm afgaat: het is niet echt Strategisch, neequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook echt iets heel persoonlijks is, ben het gewend om te reizen. De Strateeg ook. Maar op de lange termijn is ver weg daten niet echt handig. Dan ga je toch een compromis zoeken.
Neemt niet weg dat om de hoek wonen handiger is.
Dude pussy pull the trigger.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:04 schreef Rickario het volgende:
Zondag leuke 1e paiqdate gehad. Niks gebeurd. Maar we vonden het beiden erg fijn. Ze heeft me nu voorgesteld bij haar te komen eten. Goed signaal lijkt me![]()
En damn wat is ze leuk
Wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:40 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dude pussy pull the trigger.
Interpunctie mist geloof ikquote:
Ik wil niet m'n glazen ingooien door te overhaast te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Interpunctie mist geloof ik
Lees het als:
Dude.... Pussy!
Pull the trigger!
Niet negatief bedoeld, maar als je verliefd bent voordat er iets gebeurd is, dan wordt het 9 van de 10 keer niksquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik wil niet m'n glazen ingooien door te overhaast te doen.
Ben vlieft!
Hmm naja we zien wel wat er komt. We hebben het beiden even te druk om af te spreken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet negatief bedoeld, maar als je verliefd bent voordat er iets gebeurd is, dan wordt het 9 van de 10 keer niks
He-Who-Must-Not-Be-Namedquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, ik vraag me echt af wat voor bijnaam ik zou krijgen als ik een fokster zou daten
Wat van ver komt, ...quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]en weer zo'n verre hé.. hoe krijg ik het toch steeds voor elkaar. Maar mannen van onder de rivieren
Leuk om te lezen over "de Dokter"
Mooi!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het is zo lief als ze lust verwarren met verliefdheid.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet negatief bedoeld, maar als je verliefd bent voordat er iets gebeurd is, dan wordt het 9 van de 10 keer niks
Jahooorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is zo lief als ze lust verwarren met verliefdheid.
Jup, kijk maar ergens terug, daar beschrijven we de inhoud van onze koelkast/vriezer... Vol met kliekjesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:53 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jahooor![]()
Is dit zo'n kliekjestopic?
En dan ook nog uit zo'n mooie provinciequote:
3 Juupjes, een bleekselderij, een blok kaas, eieren en wat sapquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, kijk maar ergens terug, daar beschrijven we de inhoud van onze koelkast/vriezer... Vol met kliekjes
De groep mannen is ook zo groot dat de kans dat er zo'n type tussen zit groter is. Kansloos is mi meer kansloos voor jezelf, een ander wordt er waarschijnlijk heel gelukkig mee. Maw: wat heb je zelf iemand te bieden en wat zoek je? En dan inderdaad niet met eisenlijsten aankomen in je profiel, niks zo onaantrekkelijk als dat. Heb best wel eens gehad dat ik een profiel verder leuk vond maar die eisenlijst..dacht het niet. En uiterlijk geldt wmb voor mannen en vrouwen. Een man kan nog zo aantrekkelijk zijn, wat je in het profiel leest telt minstens zo zwaar. Beetje humor in de antwoorden of een blijk van intelligentie is altijd een pluspunt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:14 schreef Seikcid het volgende:
Toch heb ik bij de gemiddelde datingsite vaak het gevoel dat er vooral een grote groep 'kansloze' mannen rondhangen en de vrouwen vaak niet per se kansloos zijn qua uiterlijk maar vaak een enorme eisenlijst hebben die ergens anders niet zo makkelijk of snel af te werken is.
Het acceptatieproces verloopt moeizaam merk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:53 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jahooor![]()
Is dit zo'n kliekjestopic?
Ik heb alleen een beetje ervaring met paiq, maar wat ik daar tegengekomen ben aan vrouwen is toch nog redelijk kansloos ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:14 schreef Seikcid het volgende:
Toch heb ik bij de gemiddelde datingsite vaak het gevoel dat er vooral een grote groep 'kansloze' mannen rondhangen en de vrouwen vaak niet per se kansloos zijn qua uiterlijk maar vaak een enorme eisenlijst hebben die ergens anders niet zo makkelijk of snel af te werken is.
Opposites attractquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik heb alleen een beetje ervaring met paiq, maar wat ik daar tegengekomen ben aan vrouwen is toch nog redelijk kansloos ook
Vooral dat matchingsysteem daar klopt helemaal niks van.
Ik: Sportief (4-5x per week), ga naar dance festivals, niet roken, HBO
Zij: Nooit sporten, overgewicht, alleen maar naar rock festivals, rookt, MBO
Sorry hoor, maar dat is absoluut een anti match, snap dat paiq echt niet.
Beetje ego-bevestiging is in zo'n geval niks mis mee als de intenties gelijk zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:26 schreef JAOC het volgende:
Dat alleen telefoonnummers scoren komt ook omdat ik mijn 'eisen' een beetje aangepast heb.
Die nummers waren ook van echt lekkere meiden, die ook nog eens uit mijn buurdorp kwamen of in een vriendinnengroep zat met meiden uit mijn dorp.
Dus daar moet je toch iets voorzichtiger mee zijn, daarom lukte het niet altijd zo goed haha.
Misschien moet ik toch weer even een paar random vrouwen versieren, om te kijken of ik het niet verleerd ben
Hoi xxx,quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:09 schreef Silenus het volgende:
Wat stuurde je dan dyna? Welk onderwerp?
Niet voorzichting als in dat mijn ex erachter komt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:28 schreef Silenus het volgende:
Nou je hoeft niet voorzichtig te zijn als je ex al snel lag te batsen en nu op vakantie is.Gewoon hosselen!
Ik wou al roepen: geen kusjes!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoi xxx,
nog leuke plannen voor deze zondag?
Oke, op zich niks mis mee maar zij valt ook niet bepaald van pure opwinding en nieuwsgierigheid van haar bankstel af van deze vraag. Deze vraag wordt trouwens door iedereen gesteld, dus als zij dat vijf keer heeft beantwoord en jij bent toevallig nummer 6 heeft ze er misschien al geen zin meer in.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoi xxx,
nog leuke plannen voor deze zondag?
He he... nee dat zijn geen kusjesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wou al roepen: geen kusjes!
Je zou ook kunnen sturen: Bedankt voor je leuke berichtje, bla die bla die bla. Of had ze alleen een interessedingetje teruggestuurd?
quote:> Hoi XXX,
>
> nog leuke plannen voor deze zondag?
>
> Groeten,
> Dyna
>
> ---
>
> Hoi xxx,
> Ja de jeepsafari was ook erg leuk in Dubai. Wij gingen daarmee dune bashing. Ik gok dat je dat ook gedaan hebt. Lekker scheuren in de woestijn.
>
> Het leuke is dat ik ook net een huis gekocht heb. Dus ik hou ook mijn vakantie dit jaar bescheiden. Volgende week wel even lekker een weekje weg. Met een vaste vriendengroep gaan we naar een festival om een weekje te kamperen.
>
> Heb je wat leuks gekocht in Utrecht?
>
> Groeten,
> Dyna
>
>> Hoi Dyna,
>>
>> Dankjewel voor je berichtje. Ook jij houdt van reizen zie ik. Wat gaaf dat je hebt overnacht in de woestijn van Dubai. Ik ben daar in december vorig jaar ook geweest. Niet overnacht, maar wel een geweldige jeepsafari gedaan.
>> Deze zomer ga ik niet weg. Ik ben vorig jaar afgestudeerd als leerkracht en heb mijn eerste jaar er nu op zitten. Ondertussen heb ik een huis gekocht dus praktisch gezien is het beter om even thuis te blijven. Er moet nog wel het een en ander gebeuren, en ik vind het ook wel eens goed om lekker te genieten van de rijkdom die ik nu heb
>>
>> Thaise pannenkoeken! Je bedoelt die met Nutella en banaan zeker op een van de stalletjes ;-) Die zijn lekker, al heb ik meer voorkeur voor mango&sticky rice. Heb je dat wel eens gehad?
>>
>> Ga jij nog wel deze zomer, of blijf je ook thuis? Wat weer betreft hebben we niets te klagen dacht ik zo.
>>
>> Fijne dag!
>>
>> Groetjes, xxx
>>> Hallo xxx,
>>> Je komt op me over als een vrouw die een leuk en actief leven leidt. Wat leuk dat je zo van reizen houdt. Ga je deze zomer nog weg? Zeker als je net klaar bent met je studie is dat inderdaad DE tijd om leuke reizen te maken.
>>>
>>> Trouwens, heb je al wel eens een Thaise pannenkoek gegeten?
>>>
>>> Groeten,
>>> Dyna
>>
>
Ja even ter achtergrond, deze korte vraag was nadat ze al 4 dagen niets van zich had laten horen op het bericht er voor. Zeg maar om haar weer even te activeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oke, op zich niks mis mee maar zij valt ook niet bepaald van pure opwinding en nieuwsgierigheid van haar bankstel af van deze vraag. Deze vraag wordt trouwens door iedereen gesteld, dus als zij dat vijf keer heeft beantwoord en jij bent toevallig nummer 6 heeft ze er misschien al geen zin meer in.
Eh..je reageert niet echt op wat ze in haar bericht schrijft over haar beroep, haar nieuwe huis etc. Of lees ik het nou verkeerd? Je zou ook wat kunnen zeggen over het weer in NL dat nu bijna net zo lekker als daar is en bla bla bla terrasje...bla bla bla bla .... datequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja even ter achtergrond, deze korte vraag was nadat ze al 4 dagen niets van zich had laten horen op het bericht er voor. Zeg maar om haar weer even te activeren.
Kan je alleen mee wegkomen als je heet bent.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oke, op zich niks mis mee maar zij valt ook niet bepaald van pure opwinding en nieuwsgierigheid van haar bankstel af van deze vraag. Deze vraag wordt trouwens door iedereen gesteld, dus als zij dat vijf keer heeft beantwoord en jij bent toevallig nummer 6 heeft ze er misschien al geen zin meer in.
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb wel eens een paar uurtjes gepaiqt met een meisje (en twee flessen wijn) en dat was eigenlijk hilarisch en tenenkrommend tegelijk. De ene helft bestaat uit saaie droplullen die niet verder komen dan 'waar kom je vandaan' en 'wat doe je zoal in het dagelijks leven' en 'wat doe je als je niet aan het werk bent?' (serieus, van welke site halen ze die saaie kutvragen?)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:38 schreef eefje801 het volgende:
Klopt wel Silenus. Aangezien jij volgens mij wel eens met een vrouw hebt meegekeken weet je ook wel hoe bedroevend het soms op Paiq is. Zit niet veel er tussenin, zeg maar. Je hebt óf de extreem serieuze (regelmatig streng gereformeerde) zoekers die gelijk beginnen over óf de seksdate/reboundzoekers en daar tussenin is niet zoveel soeps te vinden vond ik. Heb je wel eens via een andere site gedate dan?
Je hebt gelijk. Ik zou nog veel meer in kunnen gaan op wat zij schrijft.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..je reageert niet echt op wat ze in haar bericht schrijft over haar beroep, haar nieuwe huis etc. Of lees ik het nou verkeerd? Je zou ook wat kunnen zeggen over het weer in NL dat nu bijna net zo lekker als daar is en bla bla bla terrasje...bla bla bla bla .... date
Dyna, je hebt helaas een niet al te spannende schrijfstijl en daardoor kom je denk ik wat saai over.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
He he... nee dat zijn geen kusjes![]()
Conversatie was nog wel langer.
[..]
Ha ha erg herkenbaar. Die vraag over wat je doet als je niet werkt, hoe mijn handen dan jeukten om iets heel fouts te sturenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb wel eens een paar uurtjes gepaiqt met een meisje (en twee flessen wijn) en dat was eigenlijk hilarisch en tenenkrommend tegelijk. De ene helft bestaat uit saaie droplullen die niet verder komen dan 'waar kom je vandaan' en 'wat doe je zoal in het dagelijks leven' en 'wat doe je als je niet aan het werk bent?' (serieus, van welke site halen ze die saaie kutvragen?)
De andere helft bestaat uit mensen die 'toevallig net onder de douche gaan' en vragen 'wat zoek je hier' en 'hoe ziet een ideale eerste date voor je eruit?' . Dat werk.
Kortom, als je lekker tussen die twee types door meandert (lekker vlot praten zonder meteen over seks te beginnen + leuke foto) ben je spekkoper op paiq. En dan wil 2/3e wel afspreken.
Ik heb trouwens via Paiq, RP, Knuz, match4me, ematching en Fok gedate. (hmm..)
Eens. Dat is inderdaad hoe ik schrijf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dyna, je hebt helaas een niet al te spannende schrijfstijl en daardoor kom je denk ik wat saai over.
Mijn moeder typt ook een beetje zoals jij, om eerlijk te zijn. "Hallo Thijs, hoe is het daar in Utrecht? Ik was met pap lekker gaan fietsen vandaag, heerlijk door de natuur. Dat was erg gezellig. Vanavond gaan we barbecuen bij Tante Annie en Ome Ger. Dat wordt vast weer tot in de late uurtjes, ha ha. En wat is het toch heerlijk in de tuin. Wanneer komt het jou uit dat we eens langskomen? Laat nou eens wat van je horen. Groeten, mam.'
Tsja, allemaal weinig spicy. Ik snap dat het lastig is, en je hoeft ook niet populair te gaan doen, maar....hmm. Lastig om je tips te geven zo. Ik denk iig dat het ook een beetje aan je schrijfstijl ligt dus.
Als het niet in je karakter ligt is dat lastig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:56 schreef dyna18 het volgende:
Eens. Dat is inderdaad hoe ik schrijf.
En eigenlijk ook hoe ik mijn gesprekken voer.
Probeer af en toe wel een beetje te plagen en grappen er tussendoor te gooien. Maar in het algemeen vind ik het inderdaad lastig om leuk over te komen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dyna, je hebt helaas een niet al te spannende schrijfstijl en daardoor kom je denk ik wat saai over.
Mijn moeder typt ook een beetje zoals jij, om eerlijk te zijn. "Hallo Thijs, hoe is het daar in Utrecht? Ik was met pap lekker gaan fietsen vandaag, heerlijk door de natuur. Dat was erg gezellig. Vanavond gaan we barbecuen bij Tante Annie en Ome Ger. Dat wordt vast weer tot in de late uurtjes, ha ha. En wat is het toch heerlijk in de tuin. Wanneer komt het jou uit dat we eens langskomen? Laat nou eens wat van je horen. Groeten, mam.'
QFT.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:48 schreef Silenus het volgende:
Kortom, als je lekker tussen die twee types door meandert (lekker vlot praten zonder meteen over seks te beginnen + leuke foto) ben je spekkoper op paiq. En dan wil 2/3e wel afspreken.
Jij spendeert zoveel tijd aan hosselen dat je je moeder verwaarloost?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:54 schreef Silenus het volgende:
"Hallo Thijs, hoe is het daar in Utrecht? Ik was met pap lekker gaan fietsen vandaag, heerlijk door de natuur. Dat was erg gezellig. Vanavond gaan we barbecuen bij Tante Annie en Ome Ger. Dat wordt vast weer tot in de late uurtjes, ha ha. En wat is het toch heerlijk in de tuin. Wanneer komt het jou uit dat we eens langskomen? Laat nou eens wat van je horen. Groeten, mam.'
Of een moeder die je komt vragen of "dit een flesje sterilon is?"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:41 schreef Silenus het volgende:
Ze vond anderhalve week geleden tijdens mijn verhuizing wel een damesslipje onder mijn bed.![]()
Groce.
Inderdaad, gewoon eens niet vragen naar werk of woonplaats, zijn de eerste 10 punten al binnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:03 schreef Craptacular het volgende:
Ik houd van onzin en bullshit gesprekken. Vrouwen gaan daar graag in mee.
Is dat erg dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Of een moeder die je komt vragen of "dit een flesje sterilon is?"
Eh, ja! (kut..)
Inderdaad ook mijn ervaring met paiq, toch al paar keer een leuke date daar 'gescoord'quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb trouwens via Paiq, RP, Knuz, match4me, ematching en Fok gedate. (hmm..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |