Verliefd worden en dood gaan op 1 dag, heb het druk vandaagquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry dat ik je dood maak met een blije mus
Het is geen fokker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, ik vraag me echt af wat voor bijnaam ik zou krijgen als ik een fokster zou daten
Je snapt niet wat'ie bedoeltquote:
Jeeeeeeeej!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:21 schreef eefje801 het volgende:
Maarreh... een date!Da's lang geleden! *checkt kledingkast*
quote:
Hoe is het met jou en je Noordelijke schone?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Coco98 het volgende:
Man onder de rivier meldt![]()
Leuk yuki & eefje
Zeer goed, ze wordt nu een Centrale schonequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en je Noordelijke schone?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zeer goed, ze wordt nu een Centrale schone
Toch grappig dat zoveel dames die ik spreek al 'zeuren' als je aan het andere eind van dezelfde provincie woontquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]en weer zo'n verre hé.. hoe krijg ik het toch steeds voor elkaar.
Tof zeg!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook echt iets heel persoonlijks is, ben het gewend om te reizen. De Strateeg ook. Maar op de lange termijn is ver weg daten niet echt handig. Dan ga je toch een compromis zoeken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toch grappig dat zoveel dames die ik spreek al 'zeuren' als je aan het andere eind van dezelfde provincie woont
Met ernstig risico dat het flauwheidsalarm afgaat: het is niet echt Strategisch, neequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook echt iets heel persoonlijks is, ben het gewend om te reizen. De Strateeg ook. Maar op de lange termijn is ver weg daten niet echt handig. Dan ga je toch een compromis zoeken.
Neemt niet weg dat om de hoek wonen handiger is.
Dude pussy pull the trigger.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:04 schreef Rickario het volgende:
Zondag leuke 1e paiqdate gehad. Niks gebeurd. Maar we vonden het beiden erg fijn. Ze heeft me nu voorgesteld bij haar te komen eten. Goed signaal lijkt me![]()
En damn wat is ze leuk
Wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:40 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dude pussy pull the trigger.
Interpunctie mist geloof ikquote:
Ik wil niet m'n glazen ingooien door te overhaast te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Interpunctie mist geloof ik
Lees het als:
Dude.... Pussy!
Pull the trigger!
Niet negatief bedoeld, maar als je verliefd bent voordat er iets gebeurd is, dan wordt het 9 van de 10 keer niksquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik wil niet m'n glazen ingooien door te overhaast te doen.
Ben vlieft!
Hmm naja we zien wel wat er komt. We hebben het beiden even te druk om af te spreken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet negatief bedoeld, maar als je verliefd bent voordat er iets gebeurd is, dan wordt het 9 van de 10 keer niks
He-Who-Must-Not-Be-Namedquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, ik vraag me echt af wat voor bijnaam ik zou krijgen als ik een fokster zou daten
Wat van ver komt, ...quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]en weer zo'n verre hé.. hoe krijg ik het toch steeds voor elkaar. Maar mannen van onder de rivieren
Leuk om te lezen over "de Dokter"
Mooi!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het is zo lief als ze lust verwarren met verliefdheid.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet negatief bedoeld, maar als je verliefd bent voordat er iets gebeurd is, dan wordt het 9 van de 10 keer niks
Jahooorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is zo lief als ze lust verwarren met verliefdheid.
Jup, kijk maar ergens terug, daar beschrijven we de inhoud van onze koelkast/vriezer... Vol met kliekjesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:53 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jahooor![]()
Is dit zo'n kliekjestopic?
En dan ook nog uit zo'n mooie provinciequote:
3 Juupjes, een bleekselderij, een blok kaas, eieren en wat sapquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, kijk maar ergens terug, daar beschrijven we de inhoud van onze koelkast/vriezer... Vol met kliekjes
De groep mannen is ook zo groot dat de kans dat er zo'n type tussen zit groter is. Kansloos is mi meer kansloos voor jezelf, een ander wordt er waarschijnlijk heel gelukkig mee. Maw: wat heb je zelf iemand te bieden en wat zoek je? En dan inderdaad niet met eisenlijsten aankomen in je profiel, niks zo onaantrekkelijk als dat. Heb best wel eens gehad dat ik een profiel verder leuk vond maar die eisenlijst..dacht het niet. En uiterlijk geldt wmb voor mannen en vrouwen. Een man kan nog zo aantrekkelijk zijn, wat je in het profiel leest telt minstens zo zwaar. Beetje humor in de antwoorden of een blijk van intelligentie is altijd een pluspunt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:14 schreef Seikcid het volgende:
Toch heb ik bij de gemiddelde datingsite vaak het gevoel dat er vooral een grote groep 'kansloze' mannen rondhangen en de vrouwen vaak niet per se kansloos zijn qua uiterlijk maar vaak een enorme eisenlijst hebben die ergens anders niet zo makkelijk of snel af te werken is.
Het acceptatieproces verloopt moeizaam merk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:53 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jahooor![]()
Is dit zo'n kliekjestopic?
Ik heb alleen een beetje ervaring met paiq, maar wat ik daar tegengekomen ben aan vrouwen is toch nog redelijk kansloos ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:14 schreef Seikcid het volgende:
Toch heb ik bij de gemiddelde datingsite vaak het gevoel dat er vooral een grote groep 'kansloze' mannen rondhangen en de vrouwen vaak niet per se kansloos zijn qua uiterlijk maar vaak een enorme eisenlijst hebben die ergens anders niet zo makkelijk of snel af te werken is.
Opposites attractquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik heb alleen een beetje ervaring met paiq, maar wat ik daar tegengekomen ben aan vrouwen is toch nog redelijk kansloos ook
Vooral dat matchingsysteem daar klopt helemaal niks van.
Ik: Sportief (4-5x per week), ga naar dance festivals, niet roken, HBO
Zij: Nooit sporten, overgewicht, alleen maar naar rock festivals, rookt, MBO
Sorry hoor, maar dat is absoluut een anti match, snap dat paiq echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |