abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:28:55 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129581152
Nou je hoeft niet voorzichtig te zijn als je ex al snel lag te batsen en nu op vakantie is. ;) Gewoon hosselen!
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:29:22 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129581160
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:26 schreef JAOC het volgende:
Dat alleen telefoonnummers scoren komt ook omdat ik mijn 'eisen' een beetje aangepast heb.
Die nummers waren ook van echt lekkere meiden, die ook nog eens uit mijn buurdorp kwamen of in een vriendinnengroep zat met meiden uit mijn dorp.
Dus daar moet je toch iets voorzichtiger mee zijn, daarom lukte het niet altijd zo goed haha.

Misschien moet ik toch weer even een paar random vrouwen versieren, om te kijken of ik het niet verleerd ben :')
Beetje ego-bevestiging is in zo'n geval niks mis mee als de intenties gelijk zijn.

Mijn grootste ergernis aan Paiq was juist al die rebounders :D
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:31:57 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129581228
Paiq heeft ook het imago van 'laagdrempelig', 'niet te serieus', 'we kijken het wel aan', etc. (Ideaal voor mij dus :'))

Als je echt serieus bent en een relatie zoekt kun je beter naar e-matching of relatieplanet, denk ik. :)
pi_129581375
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:09 schreef Silenus het volgende:
Wat stuurde je dan dyna? Welk onderwerp?
Hoi xxx,

nog leuke plannen voor deze zondag?
pi_129581394
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:28 schreef Silenus het volgende:
Nou je hoeft niet voorzichtig te zijn als je ex al snel lag te batsen en nu op vakantie is. ;) Gewoon hosselen!
Niet voorzichting als in dat mijn ex erachter komt.
Maar meer omdat iedereen die meiden kent en als je er dan een 'pakt' dan weet iedereen dat meteen en zijn je kansen verspeeld bij veel andere..

Je hebt wel gelijk hoor, het is alleen dat ik nog niet heel veel ervaring heb met meer dan alleen vingeren/kussen.
Ik ben eigenlijk ontmaagd door die ex(officiele ontmaagdiging vond ik niet echt tellen was zo slecht) :')

Met kussen was ik altijd heel gemakkelijk, maar 'durfde' zelf vaak niet verder te gaan.
Baal ik nu wel van, want zoveel stelt het natuurlijk ook niet voor.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:38:31 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129581427
Ik ben ooit op Paiq aanbeland via een uitnodiging, dat ging toen nog zo.. (confronterend :P)

Eerste date was via een vriendin van me die hem ook via Paiq kende en hem wel wat voor me vond. Afgesproken in een kroeg, het was een Chineze jongen waarvan de naam aan een Nederlands woord deed denken dat goed bij zijn gedrag paste. Wat een glijerd en wat heb ik gelachen toen we eindelijk ontsnapt waren :D Wel netjes gedag gezegd natuurlijk.

Klopt wel Silenus. Aangezien jij volgens mij wel eens met een vrouw hebt meegekeken weet je ook wel hoe bedroevend het soms op Paiq is. Zit niet veel er tussenin, zeg maar. Je hebt óf de extreem serieuze (regelmatig streng gereformeerde) zoekers die gelijk beginnen over óf de seksdate/reboundzoekers en daar tussenin is niet zoveel soeps te vinden vond ik. Heb je wel eens via een andere site gedate dan?

Ik vind zelf nog steeds relatieklik het fijnst omdat die beginlijst met vragen heel veel mensen afschrikt. De dates via die site waren stuk voor stuk ook een leuke match, al was het niet dé match.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:39:30 #57
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129581463
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Hoi xxx,

Ik wou al roepen: geen kusjes!

Je zou ook kunnen sturen: Bedankt voor je leuke berichtje, bla die bla die bla. Of had ze alleen een interessedingetje teruggestuurd?

Edit: ik begin vaak ook met iets dat iemand heeft gezegd in het bericht. Dus niet "Hoi Piet-Kees, bedankt voor je berichtje." maar gewoon iets dat me opviel en daar gelijk op reageren zonder officiële aanhef.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:40:33 #58
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129581500
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Hoi xxx,

Oke, op zich niks mis mee maar zij valt ook niet bepaald van pure opwinding en nieuwsgierigheid van haar bankstel af van deze vraag. Deze vraag wordt trouwens door iedereen gesteld, dus als zij dat vijf keer heeft beantwoord en jij bent toevallig nummer 6 heeft ze er misschien al geen zin meer in.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:40:47 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129581513
Laat maar, echt te warm.
pi_129581557
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik wou al roepen: geen kusjes!

Je zou ook kunnen sturen: Bedankt voor je leuke berichtje, bla die bla die bla. Of had ze alleen een interessedingetje teruggestuurd?
He he... nee dat zijn geen kusjes :*

Conversatie was nog wel langer.
quote:
> Hoi XXX,
>
> nog leuke plannen voor deze zondag?
>
> Groeten,
> Dyna
>
> ---
>
> Hoi xxx,
> Ja de jeepsafari was ook erg leuk in Dubai. Wij gingen daarmee dune bashing. Ik gok dat je dat ook gedaan hebt. Lekker scheuren in de woestijn. :)
>
> Het leuke is dat ik ook net een huis gekocht heb. Dus ik hou ook mijn vakantie dit jaar bescheiden. Volgende week wel even lekker een weekje weg. Met een vaste vriendengroep gaan we naar een festival om een weekje te kamperen.
>
> Heb je wat leuks gekocht in Utrecht?
>
> Groeten,
> Dyna
>
>> Hoi Dyna,
>>
>> Dankjewel voor je berichtje. Ook jij houdt van reizen zie ik. Wat gaaf dat je hebt overnacht in de woestijn van Dubai. Ik ben daar in december vorig jaar ook geweest. Niet overnacht, maar wel een geweldige jeepsafari gedaan.
>> Deze zomer ga ik niet weg. Ik ben vorig jaar afgestudeerd als leerkracht en heb mijn eerste jaar er nu op zitten. Ondertussen heb ik een huis gekocht dus praktisch gezien is het beter om even thuis te blijven. Er moet nog wel het een en ander gebeuren, en ik vind het ook wel eens goed om lekker te genieten van de rijkdom die ik nu heb :)
>>
>> Thaise pannenkoeken! Je bedoelt die met Nutella en banaan zeker op een van de stalletjes ;-) Die zijn lekker, al heb ik meer voorkeur voor mango&sticky rice. Heb je dat wel eens gehad?
>>
>> Ga jij nog wel deze zomer, of blijf je ook thuis? Wat weer betreft hebben we niets te klagen dacht ik zo.
>>
>> Fijne dag!
>>
>> Groetjes, xxx

>>> Hallo xxx,
>>> Je komt op me over als een vrouw die een leuk en actief leven leidt. Wat leuk dat je zo van reizen houdt. Ga je deze zomer nog weg? Zeker als je net klaar bent met je studie is dat inderdaad DE tijd om leuke reizen te maken.
>>>
>>> Trouwens, heb je al wel eens een Thaise pannenkoek gegeten?
>>>
>>> Groeten,
>>> Dyna
>>
>
pi_129581593
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

Oke, op zich niks mis mee maar zij valt ook niet bepaald van pure opwinding en nieuwsgierigheid van haar bankstel af van deze vraag. Deze vraag wordt trouwens door iedereen gesteld, dus als zij dat vijf keer heeft beantwoord en jij bent toevallig nummer 6 heeft ze er misschien al geen zin meer in.
Ja even ter achtergrond, deze korte vraag was nadat ze al 4 dagen niets van zich had laten horen op het bericht er voor. Zeg maar om haar weer even te activeren.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:46:19 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129581644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:44 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ja even ter achtergrond, deze korte vraag was nadat ze al 4 dagen niets van zich had laten horen op het bericht er voor. Zeg maar om haar weer even te activeren.
Eh..je reageert niet echt op wat ze in haar bericht schrijft over haar beroep, haar nieuwe huis etc. Of lees ik het nou verkeerd? Je zou ook wat kunnen zeggen over het weer in NL dat nu bijna net zo lekker als daar is en bla bla bla terrasje...bla bla bla bla .... date *O*
pi_129581672
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

Kan je alleen mee wegkomen als je heet bent.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:48:38 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129581694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:38 schreef eefje801 het volgende:
Klopt wel Silenus. Aangezien jij volgens mij wel eens met een vrouw hebt meegekeken weet je ook wel hoe bedroevend het soms op Paiq is. Zit niet veel er tussenin, zeg maar. Je hebt óf de extreem serieuze (regelmatig streng gereformeerde) zoekers die gelijk beginnen over óf de seksdate/reboundzoekers en daar tussenin is niet zoveel soeps te vinden vond ik. Heb je wel eens via een andere site gedate dan?
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb wel eens een paar uurtjes gepaiqt met een meisje (en twee flessen wijn) en dat was eigenlijk hilarisch en tenenkrommend tegelijk. De ene helft bestaat uit saaie droplullen die niet verder komen dan 'waar kom je vandaan' en 'wat doe je zoal in het dagelijks leven' en 'wat doe je als je niet aan het werk bent?' (serieus, van welke site halen ze die saaie kutvragen?)

De andere helft bestaat uit mensen die 'toevallig net onder de douche gaan' en vragen 'wat zoek je hier' en 'hoe ziet een ideale eerste date voor je eruit? ;)' . Dat werk.

Kortom, als je lekker tussen die twee types door meandert (lekker vlot praten zonder meteen over seks te beginnen + leuke foto) ben je spekkoper op paiq. En dan wil 2/3e wel afspreken.

Ik heb trouwens via Paiq, RP, Knuz, match4me, ematching en Fok gedate. ( :') hmm..)
pi_129581782
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eh..je reageert niet echt op wat ze in haar bericht schrijft over haar beroep, haar nieuwe huis etc. Of lees ik het nou verkeerd? Je zou ook wat kunnen zeggen over het weer in NL dat nu bijna net zo lekker als daar is en bla bla bla terrasje...bla bla bla bla .... date *O*
Je hebt gelijk. Ik zou nog veel meer in kunnen gaan op wat zij schrijft.

Wel jammer dat er toch na een succesvol eerste bericht het stil valt.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:54:10 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129581849
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:42 schreef dyna18 het volgende:

[..]

He he... nee dat zijn geen kusjes :*

Conversatie was nog wel langer.

[..]

Dyna, je hebt helaas een niet al te spannende schrijfstijl en daardoor kom je denk ik wat saai over.
Mijn moeder typt ook een beetje zoals jij, om eerlijk te zijn. "Hallo Thijs, hoe is het daar in Utrecht? Ik was met pap lekker gaan fietsen vandaag, heerlijk door de natuur. Dat was erg gezellig. Vanavond gaan we barbecuen bij Tante Annie en Ome Ger. Dat wordt vast weer tot in de late uurtjes, ha ha. En wat is het toch heerlijk in de tuin. Wanneer komt het jou uit dat we eens langskomen? Laat nou eens wat van je horen. Groeten, mam.'

Tsja, allemaal weinig spicy. Ik snap dat het lastig is, en je hoeft ook niet populair te gaan doen, maar....hmm. Lastig om je tips te geven zo. Ik denk iig dat het ook een beetje aan je schrijfstijl ligt dus.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:54:13 #67
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129581852
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb wel eens een paar uurtjes gepaiqt met een meisje (en twee flessen wijn) en dat was eigenlijk hilarisch en tenenkrommend tegelijk. De ene helft bestaat uit saaie droplullen die niet verder komen dan 'waar kom je vandaan' en 'wat doe je zoal in het dagelijks leven' en 'wat doe je als je niet aan het werk bent?' (serieus, van welke site halen ze die saaie kutvragen?)

De andere helft bestaat uit mensen die 'toevallig net onder de douche gaan' en vragen 'wat zoek je hier' en 'hoe ziet een ideale eerste date voor je eruit? ;)' . Dat werk.

Kortom, als je lekker tussen die twee types door meandert (lekker vlot praten zonder meteen over seks te beginnen + leuke foto) ben je spekkoper op paiq. En dan wil 2/3e wel afspreken.

Ik heb trouwens via Paiq, RP, Knuz, match4me, ematching en Fok gedate. ( :') hmm..)
Ha ha erg herkenbaar. Die vraag over wat je doet als je niet werkt, hoe mijn handen dan jeukten om iets heel fouts te sturen :D

Ik denk dat je daar een punt hebt. Eigenlijk is het voor (leuke/gewone) mannen zo gek nog niet op Paiq.
pi_129581915
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dyna, je hebt helaas een niet al te spannende schrijfstijl en daardoor kom je denk ik wat saai over.
Mijn moeder typt ook een beetje zoals jij, om eerlijk te zijn. "Hallo Thijs, hoe is het daar in Utrecht? Ik was met pap lekker gaan fietsen vandaag, heerlijk door de natuur. Dat was erg gezellig. Vanavond gaan we barbecuen bij Tante Annie en Ome Ger. Dat wordt vast weer tot in de late uurtjes, ha ha. En wat is het toch heerlijk in de tuin. Wanneer komt het jou uit dat we eens langskomen? Laat nou eens wat van je horen. Groeten, mam.'

Tsja, allemaal weinig spicy. Ik snap dat het lastig is, en je hoeft ook niet populair te gaan doen, maar....hmm. Lastig om je tips te geven zo. Ik denk iig dat het ook een beetje aan je schrijfstijl ligt dus.
Eens. Dat is inderdaad hoe ik schrijf.
En eigenlijk ook hoe ik mijn gesprekken voer.

Probeer af en toe wel een beetje te plagen en grappen er tussendoor te gooien. Maar in het algemeen vind ik het inderdaad lastig om leuk over te komen.
pi_129582163
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:56 schreef dyna18 het volgende:

Eens. Dat is inderdaad hoe ik schrijf.
En eigenlijk ook hoe ik mijn gesprekken voer.

Probeer af en toe wel een beetje te plagen en grappen er tussendoor te gooien. Maar in het algemeen vind ik het inderdaad lastig om leuk over te komen.
Als het niet in je karakter ligt is dat lastig.

Ik houd van onzin en bullshit gesprekken. Vrouwen gaan daar graag in mee. Degene die dat niet doen, zijn meestal ook niet leuk. :)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 16:04:17 #70
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129582173
Dat kusje net in je reactie op mijn quote, dat was wel leuk Dyna. Da's wat luchtiger.

Vind het ook lastig om verder tips te geven want bij mij hangt hoe ik mail wel een beetje af van met wie ik mail. Vorig jaar die Hopman had ook zo'n schrijfstijl. Ik chargeer nu, maar hij schreef bijna vijf alinea's over het opknappen van zijn badkamer + foto van een badkamermeubel. En over dat hij die week vaak met zijn moeder gebeld had, want ja, toch weer drie weken van huis.

Het was echt geen onaardige jongen, in tegendeel. Maar dat communiceert dan niet zo lekker. Je hoeft echt geen casanova te zijn maar wat speelser of plageriger mag best soms. Een beetje proberen in te schatten hoe iemand is. Hou de berichten wat korter, stel een nieuwe vraag, dus niet alleen aan de hand van haar bericht maar iets waar je nieuwsgierig naar bent. Het kan ook zijn dat je het type vrouw waarnaar je nu je bericht hebt gestuurd niet helemaal klikt. Of dat ze op vakantie is. Ik zou in ieder geval niet nogmaals een bericht sturen. Gewoon even verder kijken.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 16:11:24 #71
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129582382
Paiq gesprekken kun je trouwens ook makkelijk gaande houden door die ijsbrekers te gebruiken en dan vooral lachen om de verschillende antwoorden :P Leer je elkaar wel wat kennen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129582872
quote:

[..]

_O-
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_129583105
quote:
QFT.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_129583250
quote:
"Hallo Thijs, hoe is het daar in Utrecht? Ik was met pap lekker gaan fietsen vandaag, heerlijk door de natuur. Dat was erg gezellig. Vanavond gaan we barbecuen bij Tante Annie en Ome Ger. Dat wordt vast weer tot in de late uurtjes, ha ha. En wat is het toch heerlijk in de tuin. Wanneer komt het jou uit dat we eens langskomen? Laat nou eens wat van je horen. Groeten, mam.'
Jij spendeert zoveel tijd aan hosselen dat je je moeder verwaarloost? :o
Why do dishes when you can do daiquiris?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 16:41:55 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129583335
Ze vond anderhalve week geleden tijdens mijn verhuizing wel een damesslipje onder mijn bed. :') :'(

Groce.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 16:44:37 #76
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129583402
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:41 schreef Silenus het volgende:
Ze vond anderhalve week geleden tijdens mijn verhuizing wel een damesslipje onder mijn bed. :') :'(

Groce.
Of een moeder die je komt vragen of "dit een flesje sterilon is?"

Eh, ja! (kut..)
pi_129583605
Dus het is eigenlijk niet eens alleen verwaarlozing, maar ook nog slavernij? :o :o

OT:
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:03 schreef Craptacular het volgende:
Ik houd van onzin en bullshit gesprekken. Vrouwen gaan daar graag in mee.
Inderdaad, gewoon eens niet vragen naar werk of woonplaats, zijn de eerste 10 punten al binnen.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_129583678
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Of een moeder die je komt vragen of "dit een flesje sterilon is?"

Eh, ja! (kut..)
Is dat erg dan?
pi_129583838
quote:

[..]

Inderdaad ook mijn ervaring met paiq, toch al paar keer een leuke date daar 'gescoord'
En moet toegeven dat ik ook het nodige aan datingsite hoppen heb gedaan.
Dates via Paiq, RP, Lexa, OKCupid en facebook, maar niet Fok... Mis ik daar misschien iets?
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_129587399
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:53 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Is dat erg dan?
Wat denk je van een flesje poppers :'(
  donderdag 1 augustus 2013 @ 19:46:01 #81
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129588214
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:16 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Wat denk je van een flesje poppers :'(
Nee man
pi_129588514
Echt kansloos dat online daten...dacht laat ik maar weer eens een fullmembership nemen bij RP. Ik ben heel vaak online, heb zelfs nu 3 foto's op mn profiel staan, 8 berichtjes gestuurd, en guess what...mijn profiel is nu zelfs 17x bekeken!! Fuck yeah.

Ik heb volgens mij wel een leuke profieltekst (heb er al twee complimenten over gekregen), maar ik heb zo het idee dat het uiterlijk toch de doorslaggevende factor is, en ook je lengte. Beiden heb ik namelijk niet...tenminste een tekort dan.

Nog meer mannen hier die in de 1.65-1.70m categorie vallen, of iig het uiterlijk niet zo mee hebben?
Gewoon ff benieuwd, misschien ben ik niet de enige.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 20:25:42 #83
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129589236
1,65 - 1,70 valt bij mij ook wel af, als vrouw van 1,78.

Maar maken "kleine" vrouwen daar ook een probleem van?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129590173
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:25 schreef Yuki het volgende:
1,65 - 1,70 valt bij mij ook wel af, als vrouw van 1,78.

Maar maken "kleine" vrouwen daar ook een probleem van?
Niet vaak, maar zelfs dat komt voor.

Opvallend vind ik wel dat ik op Paiq naar verhouding toch meer langere dames tegenkom, als in: boven de 1.70. En met mijn 1.73 is dat soms best wel jammer :P
  donderdag 1 augustus 2013 @ 20:56:55 #85
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129590246
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:54 schreef Capstan het volgende:

[..]

Niet vaak, maar zelfs dat komt voor.

Opvallend vind ik wel dat ik op Paiq naar verhouding toch meer langere dames tegenkom, als in: boven de 1.70. En met mijn 1.73 is dat soms best wel jammer :P
Mij viel juist op dat er weinig mannen waren die langer zijn dan ik :D
pi_129590431
Ik ben 1,70...
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:01:33 #87
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_129590448
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:58 schreef THS het volgende:
Echt kansloos dat online daten...dacht laat ik maar weer eens een fullmembership nemen bij RP. Ik ben heel vaak online, heb zelfs nu 3 foto's op mn profiel staan, 8 berichtjes gestuurd, en guess what...mijn profiel is nu zelfs 17x bekeken!! Fuck yeah.

Ik heb volgens mij wel een leuke profieltekst (heb er al twee complimenten over gekregen), maar ik heb zo het idee dat het uiterlijk toch de doorslaggevende factor is, en ook je lengte. Beiden heb ik namelijk niet...tenminste een tekort dan.

Nog meer mannen hier die in de 1.65-1.70m categorie vallen, of iig het uiterlijk niet zo mee hebben?
Gewoon ff benieuwd, misschien ben ik niet de enige.
Hoe lang sta je er inmiddels op? Je moet zeker niet te snel van alles verwachten, t is een constante stroom van mensen die browsen en aanmelden, je moet daar een tijdje tussen zitten voordat je wat aandacht krijgt, is mijn ervaring in ieder geval.

Qua lengte, spreek je dan ook dames aan die langer zijn dan je (of even lang), over het algemeen willen vrouwen wel een langer iemand. Can't blame them, ik wil ook liever een kleiner dametje.

Ook gaat het veel om uiterlijk, maar wanneer gaat het dat niet. Het is maar helemaal met wat voor sfeer je op zo'n dating site zit. Vrouwen schijnen andere prioriteiten te stellen dan mannen, maar ik kijk zelf ook heel erg naar het uiterlijk. Maar wie niet zou ik toch zeggen.

Het liefst zoek ik op profielen sites op een aantal criteria en scroll ik door de lijsten heen alleen kijkend naar de foto's. Dan klik ik er nog best veel aan en vind ik het wel meevallen en vaak is het tekstje ook niet bijzonder.

Ik weet niet hoe anderen dit doen, maar ik kijk naar een leuk gezicht en een bepaalde blik wat me aanspreekt. Helaas vind ik er maar weinig die me echt aanspreken.

Wat me ook opvalt is dat ik vaak denk, hey die is wel leuk. En dan blijkt ze al een kind te hebben. Nou weet ik niet of dat een soort levenservaring is die ik zie, of dat ze gewoon bovengemiddeld leuk is, maar omdat ze een kind heeft op een datingsite staat :')

Of vaak zie ik vrouwen die net een paar jaar ouder zijn dan mijzelf. Schiet ook niet op :'(

Profielen zonder foto in dit verhaal zijn ook wel geinig vind ik. Soms lees je dan juist wel iets interessants OF zie je aan de ingevulde lengte/gewicht dat iemand te dik is :P
Grijp ze!
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:05:11 #88
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129590582
Waarom "schiet het niet op" met een vrouw die iets ouder is?
pi_129590666
Ik vind een oudere vrouw best spannend eigenlijk..
- Wiet van Broeckhoven
pi_129591156
Die gaan eerder dood dus eerder geld. Ja dat zijn wel de betere.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:21:48 #91
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129591271
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:01 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Hoe lang sta je er inmiddels op? Je moet zeker niet te snel van alles verwachten, t is een constante stroom van mensen die browsen en aanmelden, je moet daar een tijdje tussen zitten voordat je wat aandacht krijgt, is mijn ervaring in ieder geval.

Qua lengte, spreek je dan ook dames aan die langer zijn dan je (of even lang), over het algemeen willen vrouwen wel een langer iemand. Can't blame them, ik wil ook liever een kleiner dametje.

Ook gaat het veel om uiterlijk, maar wanneer gaat het dat niet. Het is maar helemaal met wat voor sfeer je op zo'n dating site zit. Vrouwen schijnen andere prioriteiten te stellen dan mannen, maar ik kijk zelf ook heel erg naar het uiterlijk. Maar wie niet zou ik toch zeggen.

Het liefst zoek ik op profielen sites op een aantal criteria en scroll ik door de lijsten heen alleen kijkend naar de foto's. Dan klik ik er nog best veel aan en vind ik het wel meevallen en vaak is het tekstje ook niet bijzonder.

Ik weet niet hoe anderen dit doen, maar ik kijk naar een leuk gezicht en een bepaalde blik wat me aanspreekt. Helaas vind ik er maar weinig die me echt aanspreken.

Wat me ook opvalt is dat ik vaak denk, hey die is wel leuk. En dan blijkt ze al een kind te hebben. Nou weet ik niet of dat een soort levenservaring is die ik zie, of dat ze gewoon bovengemiddeld leuk is, maar omdat ze een kind heeft op een datingsite staat :')

Of vaak zie ik vrouwen die net een paar jaar ouder zijn dan mijzelf. Schiet ook niet op :'(

Profielen zonder foto in dit verhaal zijn ook wel geinig vind ik. Soms lees je dan juist wel iets interessants OF zie je aan de ingevulde lengte/gewicht dat iemand te dik is :P
Hoe oud ben je zelf dan Japie?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:23:25 #92
402989 japiedevlugge
pi_129591336
Het is meer de uitstraling die mij aanspreekt. Ik ben 25 en zie vaak wel wat leuks zo rond de 25-28. Qua levensfase zijn ze gewoon verder. Ik woon zelf nog thuis, zit een beetje tussen de studententijd en werk/zelfstandigheid in.

En de meeste rond die leeftijd willen wel iemand die ook net zo ver is als zij of verder, ook zelf zou ik het wel een beetje raar vinden. Krijg al snel een toyboy feel ook al scheelt het maar een paar jaar. Ik zit veel beter in de vijver van 20-25 :P
Grijp ze!
pi_129591453
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:23 schreef japiedevlugge het volgende:
Het is meer de uitstraling die mij aanspreekt. Ik ben 25 en zie vaak wel wat leuks zo rond de 25-28. Qua levensfase zijn ze gewoon verder. Ik woon zelf nog thuis, zit een beetje tussen de studententijd en werk/zelfstandigheid in.

En de meeste rond die leeftijd willen wel iemand die ook net zo ver is als zij of verder, ook zelf zou ik het wel een beetje raar vinden. Krijg al snel een toyboy feel ook al scheelt het maar een paar jaar. Ik zit veel beter in de vijver van 20-25 :P
Bij zo'n klein verschil al zo'n negatieve associatie hebben vind ik wel apart.
pi_129591511
28ers zijn ook gewoon leuke mensen hoor. ;(

Ik snap het wel een beetje, net zoals vrouwen meestal een man hebben die iets langer is dan hun, hebben de meeste mannen liever een vrouw die iets jonger is.
pi_129591553
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mij viel juist op dat er weinig mannen waren die langer zijn dan ik :D
Die bevindingen komen dan toch aardig overeen :D

Wie weet hebben we elkaar daar wel eens gesproken..."Nee hè, weer zo'n dwerg" / "Shit, alweer zo'n reuzin" :P
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:29:53 #96
402989 japiedevlugge
pi_129591595
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij zo'n klein verschil al zo'n negatieve associatie hebben vind ik wel apart.
Ik merk wel grote verschillen hoor. Onderin de twintig ben je student, achterin net een paar jaar aan het werk en woon je in een eigen huis etc. Zijn vrij wezenlijke verschillen van waar je zelf in zit en wat je verwacht van een partner.
Grijp ze!
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:31:34 #97
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129591660
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef Capstan het volgende:

[..]

Die bevindingen komen dan toch aardig overeen :D

Wie weet hebben we elkaar daar wel eens gesproken..."Nee hè, weer zo'n dwerg" / "Shit, alweer zo'n reuzin" :P
Haha, zou kunnen :D
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:37:59 #98
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129591908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:29 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Ik merk wel grote verschillen hoor. Onderin de twintig ben je student, achterin net een paar jaar aan het werk en woon je in een eigen huis etc. Zijn vrij wezenlijke verschillen van waar je zelf in zit en wat je verwacht van een partner.
21 vs 29, ja.
Maar 25 vs 28? Nee joh!

Bovendien, waarom zou het andersom wel kunnen? Man 28, vrouw 25; de normaalste zaak van de wereld.
Volgens jouw redenering zou dat dus ook niet kunnen, right?

Allemaal stereotypes die je benoemt. Maar neem van mij aan, een werkende van 25 met een student van 30 kan ook ;)

Ik denk dat vooral het thuiswonen een bezwaar is voor vrouwen. Ik zou er iig niet aan moeten denken om een relatie te beginnen met een man die nog bij papa en/of mama woont.
pi_129591910
Oeh, mijn eerste match is een 8,8! Morgen even maar uitvogelen.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129591946
Hoe dan ook ben ik vast niet de enige die het opvalt dat Paiq momenteel gewoon ontzettend dood is. Niet alleen op dagen met temperaturen die vergelijkbaar zijn met die van vandaag, maar gewoon in het algemeen.

Ik kan misschien beter in december weer eens inloggen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')