zouden ze nog op vakantie zijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, als je had gehoopt op Bossie, Hansie of Schelvecchio, dan is Jan Smit een enorme domper
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hier snap ik dus niks van, dat je voor de tweede uitzending van het seizoen uitkomt bij Jantje Smit. Dan kan Derksen weer een paar keer zeggen dat het zijn muziek niet is maar dat hij respect heeft voor zijn carrière, en verder zit die jongen maar wat verdwaasd voor zich uit te koekeloeren. Wat op zich niet onverstandig is, maar dit geheel terzijde.
Zanger of voorzitter Jan Smit?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, als je had gehoopt op Bossie, Hansie of Schelvecchio, dan is Jan Smit een enorme domper
Wist je trouwens dat Heracles niet meer uitgeeft dan er binnenkomt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:43 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad Ajax kijken en dan de meningen hier peilenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik het zeg, maar gelukkig speelt Ajax. Ik sla over.
Van welke bron zou Genee dit nieuws over de klachten moeten krijgen dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Het schijnt dat het klachten geregend heeft op de redactie van VI over het optreden van Derksen en co en hoe zij maandagavond de kwestie "Toine" aanpakten. Van wat ik begrepen heb was vooral de opmerking dat dit nep zou zijn bij een hoop mensen in het verkeerde keelgat geschoten en helemaal de manier hoe bijvoorbeeld Rene van de Gijp er elke keer leedvermaak over had ,iemand die dus zelf ooit opgebrand was en toen medelijden moest hebben van het grote publiek.
Benieuwd of Genee het aandurft deze klachten te bespreken bij de eerst volgende uitzending.
Iets zegt dat zij het zullen afdoen met: "ach,moet kunnen,we nemen niks serieus blabla.. dit is humor mensen."
Nog voor 2 uur 's middags en nu al toeter die manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
“Ik heb Wilfred Genee gemaild dat ik wel wou aanschuiven bij Tour du Jour, maar toen mailde hij terug: Henk, dit gaat over wielrennen.
Ik dacht dat we in de vakantie ook even af waren van deze man. Maar ik ben voor het seizoen begint al Johan moe!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:44 schreef Pranjicc het volgende:
Trouwens, Johan is vanavond weer te gast bij KvdB. Over zijn afscheid bij VI.
Ben ik de enige die elke keer als hij die man ziet, een stomp op die tanden wil geven?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Volgens mij krijgen we regen."
Jij zit ook enkel te zeuren over VI en de hoofdpersonen he?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we in de vakantie ook even af waren van deze man. Maar ik ben voor het seizoen begint al Johan moe!
Dat is toch maar een grapje joh ouwe pik, van Johan krijg ik nooit genoeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:20 schreef Nativism het volgende:
[..]
Jij zit ook enkel te zeuren over VI en de hoofdpersonen he?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond is Derksen trouwens bij Knevel en Werner te gast.
TV / Knevel & Van den Brink #138 grappen over lucille
Zijn motto luidt ook:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:55 schreef MolFan het volgende:
Die tandenHeb je zoveel geld en dan heb je zulke afgrijselijke tanden
Johan Derksen weigert te praten met dj’s van 3FM die hem live in de uitzending onaangekondigd opbellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Arn0 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-praten-met-3fm.html
"Ik heb niets tegen jullie, maar ik wil niet op de radio praten over het feit dat ik met pensioen ga. Ik ga gewoon met pensioen en daar hoef ik niets aan toe te voegen.'"
Jammer dat Johan niet over zijn pensioen wil praten en ook niet bijvoorbeeld bij Knevel & Van Den Brink aanschuift om erover te praten.
Gelijk heeft-ie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan Derksen weigert te praten met dj’s van 3FM die hem live in de uitzending onaangekondigd opbellen.
Hij gaat toch alleen weg bij het blad Voetbal International, hij gaat toch niet achter de geraniums zitten tot z'n dood. Die radio gasten moeten gewoon die popherrie draaien aangezien de platenmaatschappijen ze daarvoor betaald en dat gelul van die dj's tussen de nummers door is totaal niet rullevant.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Arn0 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-praten-met-3fm.html
"Ik heb niets tegen jullie, maar ik wil niet op de radio praten over het feit dat ik met pensioen ga. Ik ga gewoon met pensioen en daar hoef ik niets aan toe te voegen.'"
Jammer dat Johan niet over zijn pensioen wil praten en ook niet bijvoorbeeld bij Knevel & Van Den Brink aanschuift om erover te praten.
Die nicky genaj kan beter gaan kokenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef Evertjan het volgende:
Nikki Genee heeft een liedje gemaakt over haar moeder
Johan Derksen is niet door één persoon vervangbaar. Minstens twee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 05:12 schreef Shreyas het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn de hoofdredacteuren nu twee gasten namelijk Thijs van Veghel en Tom van Hulsen. De vraag is alleen of het wel verstandig is om er twee te hebben, want als die straks niet meer door één deur kunnen kan dat vervelende gevolgen hebben voor VI. Volgens mij is het beter om gewoon één kapitein op een schip te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |