Jij zit ook enkel te zeuren over VI en de hoofdpersonen he?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we in de vakantie ook even af waren van deze man. Maar ik ben voor het seizoen begint al Johan moe!
Dat is toch maar een grapje joh ouwe pik, van Johan krijg ik nooit genoeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:20 schreef Nativism het volgende:
[..]
Jij zit ook enkel te zeuren over VI en de hoofdpersonen he?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond is Derksen trouwens bij Knevel en Werner te gast.
TV / Knevel & Van den Brink #138 grappen over lucille

Zijn motto luidt ook:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:55 schreef MolFan het volgende:
Die tandenHeb je zoveel geld en dan heb je zulke afgrijselijke tanden
Johan Derksen weigert te praten met dj’s van 3FM die hem live in de uitzending onaangekondigd opbellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Arn0 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-praten-met-3fm.html
"Ik heb niets tegen jullie, maar ik wil niet op de radio praten over het feit dat ik met pensioen ga. Ik ga gewoon met pensioen en daar hoef ik niets aan toe te voegen.'"
Jammer dat Johan niet over zijn pensioen wil praten en ook niet bijvoorbeeld bij Knevel & Van Den Brink aanschuift om erover te praten.
Gelijk heeft-ie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan Derksen weigert te praten met dj’s van 3FM die hem live in de uitzending onaangekondigd opbellen.
Hij gaat toch alleen weg bij het blad Voetbal International, hij gaat toch niet achter de geraniums zitten tot z'n dood. Die radio gasten moeten gewoon die popherrie draaien aangezien de platenmaatschappijen ze daarvoor betaald en dat gelul van die dj's tussen de nummers door is totaal niet rullevant.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Arn0 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-praten-met-3fm.html
"Ik heb niets tegen jullie, maar ik wil niet op de radio praten over het feit dat ik met pensioen ga. Ik ga gewoon met pensioen en daar hoef ik niets aan toe te voegen.'"
Jammer dat Johan niet over zijn pensioen wil praten en ook niet bijvoorbeeld bij Knevel & Van Den Brink aanschuift om erover te praten.
Die nicky genaj kan beter gaan kokenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef Evertjan het volgende:
Nikki Genee heeft een liedje gemaakt over haar moeder
Johan Derksen is niet door één persoon vervangbaar. Minstens twee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 05:12 schreef Shreyas het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn de hoofdredacteuren nu twee gasten namelijk Thijs van Veghel en Tom van Hulsen. De vraag is alleen of het wel verstandig is om er twee te hebben, want als die straks niet meer door één deur kunnen kan dat vervelende gevolgen hebben voor VI. Volgens mij is het beter om gewoon één kapitein op een schip te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |