Ik heb je wel door, met je smerige emoticonbeleidquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was m'n insteek.
Maar ik ken hem verder niet, was maar een grapje.
Davy is wel aardig de laatste tijd.
Beetje zielig ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Nog twee anderen die hunten voor het nieuwe deeltriest
Dat moet je ook niet doen als het topic niet gereekst is, halve zolen zijn het ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Uh, die had de LaPo niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #2 Belgen bakken er niets van
en was ook nog eens trager.quote:
Ik had gewoon lapo hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Lisabonquote:
Ben rustig hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andere deeltjes, daar heeft ie het over. Rustig, Ejfaar.
Misschien is dit topic VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #2 Belgen bakken er niets van meer iets voor je.quote:
Dan staan de Belgische clubs binnen notime onderaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
voor de voorstanders van de BeNeliga, stel je nu voor dat dit een gewonen competitie wedstrijd is
Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
voor de voorstanders van de BeNeliga, stel je nu voor dat dit een gewonen competitie wedstrijd is
Zulte zit niet in een beneliga. Toch op termijn nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij zijn ze bij Waregem bloednerveus ...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat staat die De Fauw matig te verdedigen, zeg. Is dat de Belgische standaard?
Hihahoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef handboek het volgende:
nogmaals: Hoe zit het met Psv in manchester united kleding?
Dit shirt is mooier dan het huidige Man United shirt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef handboek het volgende:
Lekker, zit er goed uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef handboek het volgende:
Huhquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef handboek het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat vinden jullie van de zulte shirts
4/9quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ook hoor, maar zie bij een jubileumshirt liever een retro shirt. Of is dit juist de kleur waar ze vroeger in speelden?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind de shirtjes van PSV echt heel mooi.
Beter Wijnaldum uit de selectie zettenquote:
Hie vaak ga je dit nog vragen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
tot ik antwoord heb, heb ik nu al dus niet meerquote:
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef alalali het volgende:
[..]
Zulte zit niet in een beneliga. Toch op termijn niet
Nee, je bent in de war met je vaatdoek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef handboek het volgende:
Had psv niet eerst rood-wit gestreepte shirts?
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef handboek het volgende:
Had psv niet eerst rood-wit gestreepte shirts?
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met je vaatdoek.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Je ziet dat Van Bommel aardig gemist wordt
Lekker opportunistisch. Moet kunnen.quote:
Inderdaad, je ziet die scheidsrechter met zo'n megaboek rondlopen voor al die kaarten bij te houden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef Paxcon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig aan, niet iedereen eet Pizza onder het genot van een glaasje melk.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Buffell het volgende:
Wat een ouderwetse heksenketel ook weer in het Philips Stadion.Als er wordt gescoord roepen ze allemaal 3 keer 'boeren' hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Van Bommel was juist de stoorzender van PSV vorig seizoen. Laat het nu net zijn dat PSV vorig seizoen zijn beste wedstrijden speelde zonder die doorgesnoven debiel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar zie bij een jubileumshirt liever een retro shirt. Of is dit juist de kleur waar ze vroeger in speelden?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Buffell het volgende:
Wat een ouderwetse heksenketel ook weer in het Philips Stadion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom, we gaan ze slaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoor ik nu 'Hey kutbelgen
No racism?
Belgen zijn toch geen ras?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
No racism?
Van Bommel weet het team hoog in de concentratie te krijgen en is belangrijk in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel was juist de stoorzender van PSV vorig seizoen. Laat het nu net zijn dat PSV vorig seizoen zijn beste wedstrijden speelde zonder die doorgesnoven debiel.
Belgen zijn ook kut. En achterlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
No racism?
Belgen die Belgen "Belgen" noemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
No racism?
Follow the leader was vorig jaar de sleutelcode.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van Bommel weet het team hoog in de concentratie te krijgen en is belangrijk in de kleedkamer.
quote:
Alleen niet zo geil voor de goalquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van Bommel weet het team hoog in de concentratie te krijgen en is belangrijk in de kleedkamer.
Even rustig he, die heeft wel bij AZ gespeeld! Ik weet nog dat hij die corner de kruising in draaidequote:
Dat kwam gedeeltelijk ook door de verdediging.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel was juist de stoorzender van PSV vorig seizoen. Laat het nu net zijn dat PSV vorig seizoen zijn beste wedstrijden speelde zonder die doorgesnoven debiel.
Sowieso staan die Belgen nu te kijken: "Bedoelen ze nou Walen of Vlamingen?"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgen zijn ook kut. En achterlijk.
haha nee dat is een voetballerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit is de AIVD. Kunt u deze melding nader specificeren?
R. Elm was beter.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even rustig he, die heeft wel bij AZ gespeeld! Ik weet nog dat hij die corner de kruising in draaide
Alsof dat gaat werken.quote:
Had je ook respect voor zijn uitermate gęnante vertoning naar Koning Kees Luijckx toe op 29 april 2007?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even rustig he, die heeft wel bij AZ gespeeld! Ik weet nog dat hij die corner de kruising in draaide
Iedereen is wel eens gefrustreerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je ook respect voor zijn uitermate gęnante vertoning naar Koning Kees Luijckx toe op 29 april 2007?
Haten op Bakkaliquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Buffell het volgende:
Commentator heeft z'n onderbroekje al volgekwakt voor Bakkali.
Mwah, zonder Mark was daar juist weinig van te merken. Vond het wel een goede combinatie eigenlijk, Hutchinson en Strootman.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kwam gedeeltelijk ook door de verdediging.
Een beetje een rare gedachte dat Davy nu waarschijnlijk ook zo staat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Seam het volgende:
OE HA OE HA, weer iets uit onze hoofdstad gestolen
ja van der gunquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Een voetballer heeft een bom gelegd zegt u?
Brechet speelt alweer in Frankrijk, zo'n 4 jaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef TLC het volgende:
Die Brechet is dat een Nederlander ?? klinkt zo Frans
Nee, Brechet is een Fransman.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef TLC het volgende:
Welke boeren?quote:
Nu hoor ik zon Haagse uitspraak in mijn hoofd , is toch geen nl-er?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef TLC het volgende:
Het is dan ook Brenet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef TLC het volgende:
Je bent gewoon jaloers op z'n swagquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef n00b13 het volgende:
Die memphis, met dat haar. Dat kan toch niet. Ziet er niet uit. Wissel.
De Cock en de moord in het Schnitzelparadijs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Buffell het volgende:
Habib Habibou.
Had die geen bijrolletje in het Schnitzelparadijs?
haha je hebt gelijk, ik ben er niet goed bij vanavondquote:
PSV natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke boeren?
Waregem heeft ook al bijnaam gekregen als 'Boeren''
ja irritant.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Seam het volgende:
Hoe die gast Rekik uitspreekt zeg
REEEEEEEEkiek
Dat heb ik allang gedaan johquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Oh. nee, we sturen de EOD op u af.
Niet zelf proberen de bom te ontmantelen!
Kut. We komen u arresteren voor valse melding en misschien ook gevaarlijk gedrag.quote:
Ik heb vorig seizoen niet erg veel Belgisch voetbal gezien, maar wat is zag was ook allemaal erg matig. Ik snap ook niet dat de afgelopen dagen gedaan werd alsof het een of ander heel sterkt team is.quote:
Het is een Ajacied.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die hoekschopnemer heeft wel een grote neus zeg, mensenkinderen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Cock en de moord in het Schnitzelparadijs.
oppa gangnam stylequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kut. We komen u arresteren voor valse melding en misschien ook gevaarlijk gedrag.
Blijf zitten waar u zit of we schieten!
Onsportief maar wel begrijpelijk als je net het kampioenschap hebt verlorenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je ook respect voor zijn uitermate gęnante vertoning naar Koning Kees Luijckx toe op 29 april 2007?
Ze zeggen wel meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het een goeie ploeg was.
Amaiquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit voelt niet aan als een europese duel eerder puur eredvisie duel
Daley Blind ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Matavz, debiel.
Sigthorsson had deze gemaakt.
Nee, niet weer.quote:
echt he, wat een fucking eikelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
die bakali mogen ze van het veld schoppen ''hij zou er niet aan denken om voor de rode duivels te spelen'' hij wil voor marokko spelen''
ONZ is onder het forum-ID 49 bekend. Ga daar maar heen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
die bakali mogen ze van het veld schoppen ''hij zou er niet aan denken om voor de rode duivels te spelen'' hij wil voor marokko spelen''
racistquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij speelde op zijn 12e al bij PSVquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja joh? Gewoon weggeplukt uit de jeugd bij Luik.
Kinderhandelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij speelde op zijn 12e al bij PSV
Ik ook, in de Belgische playoffs vorig seizoen hebben ze vakkundig alle "topteams" die niet in het matchbegin afstand konden nemen afgemaakt ... Ze waren daar levensgevaarlijk op de momenten waar de tegenstander t niet meer verwachtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef Confetti het volgende:
Startoffensief is voorbij. Zulte komt in de wedstrijd.
Ben nu benieuwd hoe PSV hiermee omgaat.
locadia is toch niet ook meevoetballend?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat PSV een wat meer voetballende spits nodig heeft. Dit lijkt nergens op met Matavz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |